Logan 1.4 ( Castigator Campionat Cea Mai Tare Evacuare Editia 2011/2012 ) )

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu intra in trepte la turatie mare decat daca schimb foarte incet si atunci caraie si sare din a2a in ture mari si pe drum denivelat.
    AG 16 Y M A

    Comment


    • Exact asta am patit eu, nu intra in 2 si 3 la turatie mare decat sa schimb incet si atunci tot caraia...deci gandeste-te urgent la alta cutie sau reconditioneaz-o...
      http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

      Comment


      • Din cand in cand pe drum denivelat/piatra cubica imi mai sare si mie in special daca merg cu a2a in ralanti.Eu zic sa o lasi mai usor momentan...ai vazut ca s-a facut rea si zgarie cu dintii .
        sigpic

        IL 1 3 MIU

        Comment


        • Nu ma grabesc sa o desfac, merg asa cu ea.Momentan nu mai vreau sa investesc, cand o fi sa o desfac schimb si ambreiaju si ce oi mai face, vara viitoare.
          Pai de miule daca o iei cu japca
          AG 16 Y M A

          Comment


          • A trecut ceva timp de cand nu am mai postat aici . Masina in mare parte e la fel, singurele modificari fiind un motor K4M montat acu un an si ceva si o suspensie KW. In curand va urma o revopsire completa si cateva modificari mecanice .
            Attached Files
            Last edited by al!n; 2 February 2016, 15:24.
            AG 16 Y M A

            Comment


            • cum ai facut cu omologarea motorului ? au fost probleme ?
              daca mi-ar incapea as baga si eu un dci de 110 cp

              Comment


              • Important e ca motorul pe care il montezi sa nu depaseasca cu 30% puterea actuala si sa sa fie montat pe alte variante Logan, in cazul meu Prestige.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • Important e sa fie trecut in carte.
                  Ca mergi asa cu el si nu te prinde nimeni nu inseamna ca nu e nicio problema cu masina.
                  Oricum, foarte frumos proiect, bafta in continuare.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Ma refeream ce e important pt a putea omologa motorul. Ms !
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • Originally posted by B997NDL View Post
                      cum ai facut cu omologarea motorului ? au fost probleme ?
                      daca mi-ar incapea as baga si eu un dci de 110 cp
                      Mai bine il modifici pe al tau decat sa pui unul de 110 cp. pe care oricum nu ti-l omologheaza. Doar daca te bagi la omologari individuale, cost 4000 RON si doar daca trece de teste.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • Originally posted by al!n View Post
                        Important e ca motorul pe care il montezi sa nu depaseasca cu 30% puterea actuala si sa sa fie montat pe alte variante Logan, in cazul meu Prestige.
                        pai tu ai pus 1,2 16v ? credeam ca e 1,6 16v, care depaseste cam cu 50% puterea unui 1,4... nu ?

                        @alexspeed
                        pai ce modificari se pot face pe tractor, in afara de remapare ?

                        Comment


                        • Alta turbina, evacuare marita si golita, alt intercooler, racitor de motorina, alt senzor MAP si la final resoftare. Si pot ajunge la 120-140 de cai putere si un cuplu de iti toaca ambreiaje.

                          Ca sa fiu la subiect, eu stiam ca limita in care trebuie sa te incadrezi este 40% fata de puterea trecuta in cartea de identitate. Daca facem un calcul simplu, 75*1.4=105. Si conditia ca motorul sa mai fi fost pus pe o alta versiune a acelui model, pentru a nu trece pe la omologarea individuala, care cu totii stim ce inseamna.
                          Last edited by aditza579; 2 February 2016, 17:44.

                          Comment


                          • Originally posted by B997NDL View Post
                            @alexspeed
                            pai ce modificari se pot face pe tractor, in afara de remapare ?
                            Pai cam ce a spus Aditza, in afara de racitor motorina iar diferentele se simt.

                            1.6 16v se omologheaza pe Logan cu ~750 RON, chiar daca a fost motor de 1.4, l-am omologat eu. Nu se pot omologa masini din diesel in benzina si invers. Deci cea mai buna varianta pentru tine este sa modifici motorul tau.

                            Pentru inspiratie modificari diesel, cand ai timp citeste topicul acesta. Puterea de baza a fost de 65 cp. iar planetarele, ambreiajul si cutia de fabrica au tinut la putere dublata... http://www.loganclub.ro/forum/logan_...bff-t1680.html .
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • Multumesc mult !

                              Comment


                              • Imi place ce vad Ture multe fara probleme ;)
                                Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google