If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am luat si eu unul sa-l pregatesc epntru curse de circuit.
Este varianta cheala doar cu servodirectie care are omologare de curse conform FIA, penru grupele A si N.
Acum este de serie si are sa fie modificat conform regulamentelor.
Daca e sh.sa nu fie cumva remapat...Sa ai parte de el la cat mai multe victori,si poate ai timp sa treci si pe la intalnirile loganclub,sa vb cate ceva despre modificari pe motoru de logan,sau pe mess daca ai timp.
cum adica nervos? sincer...daca iai dat tot jos de pe el :banchete,roata rezerva, geamuri laterale luneta inlocuite cu altele din plexid ,samd poate ca are ceva...dar asa stock...fara remapare fara admisie si fara evacuare modificate...mie nu imi pare deloc nervoasa. ca na sarit de 200
Bine ai venit! si ma bucur ca esti asa hotarat sa transformi masinuta asta de strada intr-una de "racing". Ai vazut proiectul francezilor cu loganu ala de 231 cp? Sper ca da, acolo arata multe "chestii" interesante ce tin de o masina de curse. Bafta si pune poze cum zicea si mumus pe masura ce masinuta sufera transformarile de rigoare.
Pur si simplu merge mai tare decat normal, am sa explic.
Masina este nou nouta cumparata direct de mine de la Dacia de la un departament special din Bucuresti. Masina a fost livrata de la Ciorogarla.
Nu are interior decat bord si scaun sofer cu fete de usi, totul de serie.
Masina are sa aiba un kit special admis de regulament in viitorul apropiat.
Pregatirea automobilului pentru concurs presupune montarea unor
elemente specifice curselor auto, menite sa mareasca performantele dinamice si
stabilitatea, dar garantand in acelasi timp un nivel de siguranta ridicat pentru
pilot. Ca atare, respectarea normelor impuse de Federatia Internationala a
Automobilului in materie de siguranta in timpul curselor a impus folosirea in
exclusivitate in pregatirea materialului de concurs, a pieselor si accesoriilor
specifice, omologate FIA.
Kit-ul minim* pentru Dacia Logan 1,6l 8V contine:
- Rollbar Wiechers
- Scaun Sparco
- Suport scaun
- Centura siguranta Schrott
- Volan sport Sparco
- Butuc volan
- Jante (4 bucati)
- Anvelope (4 bucati)
- Suspensie KW Competition
- Extinctor Sparco
- Toba finala
- Contact general
- Sigurante capota (fata si spate)
Nu am vazut proiectul francezilor si oricum eu nu am voie sa fac prea multe si sau sa fur la curse.
Apropo de tras mai bine.
Am facut o liniuta cu un Logan similar cu al meu dar deja echipat complet inclusiv cu suspensie si semislikuri, evacuare cu toba centrala de inox de curse si finala de curse cu soft skn.
Am invins mai mult decat a fost aceeasi masina invinsa de cea mai tare masina Dacia Logan din campionat.
Trebuie sa vina restul de kit si am sa ma bat sperand ca voi fi locul unu.
Nu ma duc sa vad care e treaba ma duc sa ii bat.
Suna foarte promitator sper sa iasa cel mai puternic logan...potential este,stiinta este ,bani sa fie.....Ciudat dece trage asa de bine....o fi mai usoara?Decat cea echipata?(rollchage,etc?)
Suna foarte promitator sper sa iasa cel mai puternic logan...potential este,stiinta este ,bani sa fie.....Ciudat dece trage asa de bine....o fi mai usoara?Decat cea echipata?(rollchage,etc?)
Eu incerc, am hotararea si toat premizele sa fac treaba.
Singura frica e legata de furt.
Sper ca folosind inteligenta voi reusi sa contracarez micimile unora care ii da caracterul afara din casa.
Nu s-a schimbat dar ma voi lupta sa fie schimbat altfel aici e singurul lucru unde o sa "fur"
Daca cu asta ma ocup si am incredere in ce facem noi custom... orice modificare trebuie insotita de un reglaj pentru buna functionare.
Nu poti incarca la toti un soft, e penibil sa faca asta si oricum il schimb prin obd inainte de cursa.
ii f-t daca sunt ingusti la curse nu ai voie sa blochezi softul si nici fia nu blocheaza asta.
succes pt ce ti`ai propus , sa ne arati poze pe parcurs..si poate cu niste vizite pe la intalnire.
Ciudat , urca bine pana la 200 , daca zici ca masina e aproape stock.
a mea cu remapare , finala sport , suspensie , nu trece de 190 nici batuta , si nici nu ajunge asa rpd la 190.
Multumesc!
Are facute cateva optimizari dar fara a schimba softul.
Masina a fost fabricata special pentru curse si e fara interior, usoara deci asta poate explica felul in care urca.
Am dat si gauri la evacuare pt a avea o presiune mai mica pe coloana de evacuare.
Acel zgomot din mers sunt gaze care ies cu presiune prin gauri mici.
Acum am pus si un filtru de aer Green si softul se va face custom cu toate piesele montate la gata dupa ce se va interveni asupra motorului.
Deasemenea voi folosi un kit de ambreiaj de curse produs de SACHS ce include placa de presiune si disc de ambreiaj.
Reinforced Clutch cover Art# 999626 269 EUR
Clutch Disc Art#. 999738 309 EUR
Acest ansamblu permit un cuplu de peste 250Nm, desigur pe care nu-l voi avea niciodata dar stiu ca nu pierd cand schimb deloc.
Pe bord acum ridica si mai mult urca la 5800 in treapta 5 si la 6000rpm la vale.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment