mi-a adus aminte de oltcit stergatorul pe mijloc...dar totusi, de ce ?
Logan 16mpi rc
Collapse
X
-
Originally posted by tomu View Postmi-a adus aminte de oltcit stergatorul pe mijloc...dar totusi, de ce ?
Este pentru reducerea masei.
Originally posted by sli_waz View Postfaina bafta cu ea sa castigi cat mai multe cupe
Cert este altceva ca nu vreau sa vanez cupe, nu sunt un vanator de premii o fac de placere.
Comment
-
Asa cum am mai spus nu as vrea sa se faca confuzii, iar cand spun ceva vreau sa vada lumea exact la ce ma refer.
Masuratorile cu privire la masa pieselor de fibra nu sunt stintific executate, sunt orientative insa abaterile trebuiesc sa fie minore.
Nu am considerat ca este important sa cunoastem si a treia zecimala, valorile expuse avand abateri de 5-10g.
In sprijinul celor spune de mine am sa va atasez cateva imagini.
In ele apar masuratori a aceluiasi obiect, pe cantarul folosit la cantarirea pieselor de fibra si pe unul extrem de precis.
Am sa pun si o piesa ceva mai grea, apropiata ca masa de cele din fibra de sticla exacutate de noi.
Acesta este un cantar foarte precis masurand din gram in gram:
Voi face o comparatie intre masuratorile celor doua aparate pentru a va face o imagine cat mai reala.
Aparatele de masura pentru laborator nu se utilizeaza oricum si mai ales in camp deschis.
Precizia este foarte mare, cu conditia sa-i asiguri conditile de functionare optima, temperatura, umiditate, planeitate...
Dupa cum se observa este vorba de o eroare de cca 3g.
Cred ca este acceptrabil tind cont de dimensiunea pieselor.
Comment
-
Stai linistit ca nu e asa greu loganu tau, dci-u meu care pe talon are 1170kg a ajuns prin usurare (nu la fel de agresiva ca la tine) la 1050kg cu banchete, panouri, scaun dreapta si scut motor la locul lor. Tu ai undeva la 970kg cum e acum masina fara sofer, daca pui si fibra mai scazi vreo 50kg. Incearca la orice pct de colectare fier vechi, le dai de un suc la baieti si indata iti urca masina pe cantar.
Hai sa-mi sustin si ideea. Vgroza are varianta a 3-a 1.6mpi si pe cantar fara roata de rezerva a avut 1050kg. Banchete spate 18kg, scaun fata original 15kg, panouri cu difuzoare 15kg, centuri fata spate vreo 3 4 kg, izolatii bitum usi, jos, plafon, poftbagaj vreo 10kg, proiectoare, servo, instalatie A/C astea toate mai scad ceva, mochete interior, portbagaj, ai dat jos de pe evacuare toate care fac multe kg si ce vei mai avea dat jos).
Last edited by Bibi; 9 November 2009, 18:38.
Comment
Comment