Logan 16mpi rc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mi-a adus aminte de oltcit stergatorul pe mijloc...dar totusi, de ce ?

    Comment


    • faina bafta cu ea sa castigi cat mai multe cupe
      vopsitorie preturi bune

      Comment


      • Originally posted by tomu View Post
        mi-a adus aminte de oltcit stergatorul pe mijloc...dar totusi, de ce ?
        Era bine sa am asa un mecanism eu am renuntat la jumatate din partea functionala, in speranta ca o sa ploua mai rar la curse.
        Este pentru reducerea masei.

        Originally posted by sli_waz View Post
        faina bafta cu ea sa castigi cat mai multe cupe
        Multumesc, dar ramane de vazut si de ce sunt eu in stare.
        Cert este altceva ca nu vreau sa vanez cupe, nu sunt un vanator de premii o fac de placere.
        Last edited by RACINGCODE; 7 November 2009, 10:05. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • bravo..frumos arata.. cat te-au costat distantierele cu tot cu prezoane? cati mm au spate/ fata?

          Comment


          • Sincer nu stiu decat ca sunt cele din kitul de la circuit in Germania.

            Comment


            • Un compresor ar merge pus pe acest motor 1.6mpi,ai castiga ceva CP buni.

              Comment


              • In mod cert s'ar intampla asta, insa nu ar mai putea folosi masina in cupa.
                I don't ride low, I fly high...

                Comment


                • Daca aleg varianta supraalimentata ... imi e f greu sa revin la conformitatea regulamentului pt circuit.
                  Nu imi e greu sa o fac dar prefer aspirata acum.

                  Comment


                  • Asa cum am mai spus nu as vrea sa se faca confuzii, iar cand spun ceva vreau sa vada lumea exact la ce ma refer.
                    Masuratorile cu privire la masa pieselor de fibra nu sunt stintific executate, sunt orientative insa abaterile trebuiesc sa fie minore.
                    Nu am considerat ca este important sa cunoastem si a treia zecimala, valorile expuse avand abateri de 5-10g.
                    In sprijinul celor spune de mine am sa va atasez cateva imagini.
                    In ele apar masuratori a aceluiasi obiect, pe cantarul folosit la cantarirea pieselor de fibra si pe unul extrem de precis.



                    Am sa pun si o piesa ceva mai grea, apropiata ca masa de cele din fibra de sticla exacutate de noi.






                    Acesta este un cantar foarte precis masurand din gram in gram:


                    Voi face o comparatie intre masuratorile celor doua aparate pentru a va face o imagine cat mai reala.
                    Aparatele de masura pentru laborator nu se utilizeaza oricum si mai ales in camp deschis.
                    Precizia este foarte mare, cu conditia sa-i asiguri conditile de functionare optima, temperatura, umiditate, planeitate...




                    Dupa cum se observa este vorba de o eroare de cca 3g.
                    Cred ca este acceptrabil tind cont de dimensiunea pieselor.

                    Comment


                    • F tare masinuta, ai scos o gramada de power din motorul asta, ma refer pt varianta aspirat. Super tare si felul in care cresc turele. Felicitari! Poate o urci si pe cantar dupa ce pui toate elementele de fibra sa vad si eu cat e de usoara.

                      Comment


                      • Din pacate nu stiu unde sa fac asta, dar astept propuneri serioase.
                        Sunt curios de masa dar banuiesc ca se situeaza pa la 1100 la gol.

                        Comment


                        • Stai linistit ca nu e asa greu loganu tau, dci-u meu care pe talon are 1170kg a ajuns prin usurare (nu la fel de agresiva ca la tine) la 1050kg cu banchete, panouri, scaun dreapta si scut motor la locul lor. Tu ai undeva la 970kg cum e acum masina fara sofer, daca pui si fibra mai scazi vreo 50kg. Incearca la orice pct de colectare fier vechi, le dai de un suc la baieti si indata iti urca masina pe cantar.

                          Hai sa-mi sustin si ideea. Vgroza are varianta a 3-a 1.6mpi si pe cantar fara roata de rezerva a avut 1050kg. Banchete spate 18kg, scaun fata original 15kg, panouri cu difuzoare 15kg, centuri fata spate vreo 3 4 kg, izolatii bitum usi, jos, plafon, poftbagaj vreo 10kg, proiectoare, servo, instalatie A/C astea toate mai scad ceva, mochete interior, portbagaj, ai dat jos de pe evacuare toate care fac multe kg si ce vei mai avea dat jos ).
                          Last edited by Bibi; 9 November 2009, 18:38.

                          Comment


                          • In fine, ascult ce spui si am sa masor la un moment dat insa nu vreau sa arunc cu cifre cum am vazut pe la altii si sa spun ca din doua sacaune am scazut 200Kg...
                            Pe masuratori reale ma bazez.

                            Comment


                            • Aia da! ;)

                              Comment


                              • Nu s-a mai facut nimic la masina?! Ai terminat elementele de caroserie? Sunt curios cum au iesit in varianta finala si cum stau pe masina.. sau nu le pui decat la evenimente?!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google