If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salut Seba.La tine pe carte nu apare automobil pentru competitii sportive , dar pe a 3-a pagina din cartea de identitate apare "admis pentru circulatia pe drumurile publice" ?La nova mea asa apare.E omologata de curse , dar totodata e si street legal.
PS: Ce evacuare finala folosesti?
Da este perfect legala pentru strada, nimeni nu are ce obiecta.
ma bucur mult sa vad un logan atat de reusit ,esti un exemplu pt multi dintre noi iar masina ta o foarte buna oglinda a imaginatiei tale,tine-o tot asa si nu pleca urechea in stanga si in dreapta ca stii tu cum e ''copii lumii ,draci goi!'' ,felicitari!
Multumesc pentru cuvintele frumoase, dar sincer as fi preferat sa am un regulament mai putin restirctiv si mai multi bani la dispozitie. Cu siguranta as fi avut performante mult mai bune.
Last edited by RACINGCODE; 27 December 2009, 08:57.
Reason: Automerged Doublepost
mai pune si roll cage-ul de la weichers, si ala vreo 1000-1200 euro, jantele, scaunul, volanul si etc...
am si eu un pdf cu echiparile, vreo 3 kituri parca de la weichers, nu am calculat cam cat costa, m-am oprit la roll cage ala ar fi singurul care-mi trebuie de acolo
nice job cu masina, imi place la nebunie asa "stripped" si "naked" cum e
Nu stiu sa spun cat costa exact de echoipat pentru RAR sa fie conforma pentru curse, dar rolbarul sigur trebuie si scaun, centru si cred ca gata, sau sigurante de capota.
Mai bine incercati sa obtineti info de la sursa ca apoi incepe dansul cu basca, ai basca?, daca ai de ce ai , daca nu ai de ce nu ai, si daca e pe stnga de ce nu e pe centru dreapta...
Felicitari! Sarbatori fericite si la anu mai multa forta de munca si spor! Cred ca tuturor le place sa urmareasca evolutia muncii tale si deaceea apreciez ca o inparti cu noi! Stima !
Nu cunosc greutatea actuala si nici pe cea initiala.
Daca voi avea posibilitatea am sa o cantaresc la gata, acum nu este gata.
Sa nu omiteti si masa mea care este 120kg ceea ce nu e putin deloc la 100cp, desi nu cred ca asta v-a fi un handicap de netrecut in lupta cu concurentii.
Imi pare rau ca nu sunt si piloti titrati in adevaratul sens al cuvantului pe masini similare.
No vezi din punctul asta de vederea ai ramas in urma, dar se poate rezolva eu am doar vreo 65 Kg.
Lasand gluma la o parte iti doresc:
Multe succese in 2010, Bafta la tuning si nu in ultimul rand La Multi Ani!!!
Sunt curios cat cantareste portbagajul si capota originale, dupa care sa faci o comparatie cu greutatea celor din fibra + cateva impresii despre cum se simte masina dupa aceste modificari, daca se merita sau nu, in cazul tau si usile. Sarbatori fericite si sa duci proiectul la capat fara nabadai! La multi ani!!
Fi sigur,orce kg in minus e o zecime in minus.....
In regulamentu de cupa(unde vei alerga) ai o greutat minima parca??ma gandeam ca poti renunta la oala roti de rezerva,si mai castigi ceva kg,si un extractor bine gandit (gen clio 3 rs).....nu dati cu pietre e duar o ideie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment