Logan 16mpi rc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si care ar fi legatura dintre un 1.4 si un 1.6 ?
    fara un soft ca lumea facut masina nu merge foarte bine .
    de ex eu cu avans prea mare cum aveam softul dinainte, nimic special pt axa , nu puteam sa plec de pe loc sub 4000-4500 rpm la o liniuta .1.4 nu are acelasi avans ,plus ca din cate am citit nici aceeasi compresie
    Cu cat mergi mai sus in grade cu axa cu atat o sa mearga mai infect jos in ture.
    Last edited by Cristi_Xp; 16 May 2010, 18:12.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Nu trebuie sa incerc nimic stiu ce am de facut.
      Acesta a fost un experiment pentru mine ca sa-mi probez teoriile si s-au adeverit.

      Originally posted by Cristi_Xp View Post
      si care ar fi legatura dintre un 1.4 si un 1.6 ?
      fara un soft ca lumea facut masina nu merge foarte bine .
      de ex eu cu avans prea mare cum aveam softul dinainte, nimic special pt axa , nu puteam sa plec de pe loc sub 4000-4500 rpm la o liniuta .1.4 nu are acelasi avans ,plus ca din cate am citit nici aceeasi compresie
      Cu cat mergi mai sus in grade cu axa cu atat o sa mearga mai infect jos in ture.
      Ai facut un dyno la masina inainte si dupa modificare.
      Era intresant sa faci trei teste.
      Primul asa cum era masina, al doilea cu axa schimbata si acelasi soft, trei cu axa schimbata si soft ajustat.
      Nu gradele sunt definitorii pentru o axa pot fi doua cu 260 pe admisie si 240 pe evacuare dar cu diagrame complet diferite si lifturi diferite.
      Last edited by RACINGCODE; 16 May 2010, 18:59. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Masina mea cu , nu cu multi cai, cai multi au altii eu aveam spre 100 la roti mai exact vreo 97, inainte de startul de la Campul Lung m-a tradat.
        Ghinion de nesansa cum s-ar spune si bucuria prostilor.
        Am reusit sa sparg 3 motoare in doua zile.
        Piston, Pistoane si iar Pistoane, sparte, calate... si un bloc distrus, cam asa arata inventarul fara sa punem manopera in calcul.
        Dar cel mai rau m-au intraistat colantarile de la masina si a ajuns asa pt ca nu am avut timp sa stau langa ea a trebuit sa lucram la noi la firma la masina de curse a D-lui Paul Andronic, care neobisnuit cu masina in prima etapa a urcat pe un loc doi.

        Comment


        • ce m-am mai uitat si in etapa de vineri si in cea de duminica dupa tine. au fost cu loganele Tudorica A. si Andreea Necula . asta e, trebuie sa treci si prin astfel de episoade mai urate... bafta in continuare!

          Comment


          • Eu cred ca tocmai eu nu ar fi trebuit sa trec prin asta, dar caii multi m-au ocolit dar si ghinioanele. Sper ca data viitoare sa fiu mai breaz.

            Bucuros macar pentru prietenul Tuborica care a reusit cel mai bun timp pe aceea proba obtinut cu un Logan 8 supape vreodata si imi doresc sa-l felicit.
            Acum ma si laud dar cred ca "stikerele" cu RacingCode au ajutat si ele un picut la performanta.
            Last edited by RACINGCODE; 2 June 2010, 22:23.

            Comment


            • Poate mai multa bafta la Teliu

              Comment


              • Cred ca e nevoie in primul rand de asta si din pacate doar de maine intra masina la refacut printre picaturi si fara rodaj nu ma duc.
                Ce mai pot sa spun este ca masina lui Tudorica avea 80wbhp, putere pe care si eu o aveam in trei pistoane valide si unul compromis.
                Cred ca si masina lui putea ceva mai bine daca nu intervenea o anumita schimbare mecanica.
                Last edited by RACINGCODE; 2 June 2010, 22:47.

                Comment


                • Si totusi..din ce cauza a picat motorul?
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • Istorie lunga.
                    Ne dam cu parerea sa vedem cine ghiceste sau spun direct.
                    Am sa va dau cateva indicii de care tineti sau nu sema.
                    Fata de varianta deja testata, am schimbat axa cu came dupa care am revenit la cea de serie.
                    Ulterior am folosit o clapeta de acceleratie cu cca 2mm in plus la diametru.

                    Comment


                    • Aer mult-benzina putina?
                      AG 16 Y M A

                      Comment


                      • Cum te-ai gandit la asta?

                        Inca un indiciu:

                        Primul piston dus avea doar peretii despartitori intre secmenti rupti-fisurati. Nu mai facea compresia corecta dar fara vre un zgomot suplimentar. Nici un fel de urma de detonatie pe capul de piston sau alta piesa.

                        Interesant, m-a cam pus pe ganduri.
                        Am refacut imediat motorul in cateva ore si am considerat ca totul este ok, verificand la vedere tot.
                        Totul parea in ordine, moaotul suna perfect, functiona f bine jos, urma un mic rodaj pt acei segmenti noi pe cilindrul respectiv.
                        Pistonul picat a fost la cilindrul 3 daca numeri de la fulie spre cutie.
                        Last edited by RACINGCODE; 2 June 2010, 23:57. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • deci va rpicepeti la facut motoare de Logan? nu vreti sa aruncati un ochi pe topicul upgrade motor cu 16v de cLIO? incercam sa ne dam seama de ceva..

                          Comment


                          • Dupa ce facem de trei ori un motor care aparent functioneaza perfect si la prima talpa se "rupe"...
                            Uitasem un manunt masina se rupea de fiecare data la prima accelerare puternica prelungita.
                            Inainte de acest eveniment fara a avea clapeta schimbata masina stea accelerata in continuu f mult pt teste de anduranta si nu avea nici o problema.

                            Sunt curios care e parerea voastra despre urmatoarele piese:
                            - cuzineti
                            - segmenti
                            - garnitura de chiulasa
                            Ce preferinte la marci pentru piesele astea aveti si cam care-s preturile?
                            Last edited by RACINGCODE; 3 June 2010, 22:37. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Astazi am vazut motorul desfacut.
                              S-a constata ca avea 4 pistoane deteriorate:
                              - 4 pistoane cu urma de calare de la supraincingere
                              - 3 sparte la canalele dintre segmenti, segmenit rupti...
                              - nici unul nu prezenta pe el sau in chiulasa urma de detonatie.
                              - bujiile au avut electrozii mult micsorati de la temperatura
                              - cilindri usor zgariati, posibil sa se poata folosi in continuare la cota zero.
                              Daca nu e suficient restul era in stare f buna.

                              Mai continuam sa gasim cauza?

                              Comment


                              • Pai daca zici urme de calare de la supraincingere....asta ar fi motivu,poate pompa de ulei nu mai face debitu necesar,o canalizatie infundata,monteaza un radiator de ulei si un ceas de presiune ulei si temp ulei....
                                app ce ulei folosesti???
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google