Succes in ce ti ai propus sa faci Sebastian!!! Sant sigur ca experienta ta isi va spune cuvantul si va iesi ceva extraordinar din acest logan.
Logan 16mpi rc
Collapse
X
-
Originally posted by Logan 4 ever View PostTotusi ce versiune e? Ca are motor 1.6 mpi si geamuri manuale.
Cartea initiala de identiate fiind nr N 1 00004.
Face parte dintr-un lot special de auto special destinat competitilor auto din Franta si Romania, pentru Germania existand un alt lot dar fiind compatibile.
Masina este vanduta de ADSA vanzari speciale.
Mai mult nu stiu ce sa va spun.
Am mai luat pentru cineva apropiat inca o surioara din acelasi lot care v-a parcurge acelasi drum in mare.
Originally posted by L3on View PostSucces in ce ti ai propus sa faci Sebastian!!! Sant sigur ca experienta ta isi va spune cuvantul si va iesi ceva extraordinar din acest logan.
Sper ca sa am colegi de cursa fairplay, pentru ca daca ei trag cu tunul eu nu ii pot invinge cu o floreta.
Din pacate din cunostintel mele sunt foarte multi magari care sfideaza bunul simt din dorinta de a se remarca cu orice pret.
Eu o fac din pasiune si din placere, sigur voi promova firma de tuning pe care o reprezint si LegalRacing, probabil si pe altii apropiati sau sponsori daca are sa fie cazul. Cazul este dar sa vedem daca vor sa sprijine un astfel de proiect.
Vreau sa spun ca desi este Dacia costurile sunt mari.
Ca sa nu evit un raspuns la o intrebare de mai devreme vreau sa spun ca suspensia si orice alta piesa se poate comanda separat sau doar o piesa dintr-un ansamblu. Exemplu doar un amortizor...
Am sa afisez si o fisa dino in momentul in care voi avea masina gata si standul montat.
Am sa va tin la curent cu ceea ce fac si desigur voi raspunde la intrebari daca imi sunt puse.
Sper ca la curse cand o sa particip sa fac parte dintr-o echpa cu voi.
Comment
-
Ce-a fost la dacia forum, Jihad? Ca nu se mai pot citi topicurile, le-au blocat. Ti-au dat si ban? Lasa ca aici o sa vezi ca sunt baieti faini...
PS. Acolo am aflat si raspunsul la intrebarea mea de aici, din postul #6. Ar fi fost mai frumos sa raspunzi...
Comment
-
Originally posted by detail View PostCe gume aveai cand ai filmat?
195/55/15 Dunlop, acum folosesc altele pe 14 pana-mi vin cele pe 15 de cupa, iar cele originale Kormoran le-am pus pe Passat.
Originally posted by GOLAN91 View PostU faci misto?? ce versiune e?? E pe comanda speciala,ca duar nu cumperi un prestige si dai totu jos
).
Bafta seba cu maisna,si nu mai pune poze cu piesele)) ca ne omori acia
)ca ravnim si noi la o suspensie reglaila etc
.De curiozitate,se poate cumpara numai suspensia cu totul??
Sau si pe piese??(mar interesa prinderea arcului(spate) pe masina,acel guler cu piulita(nush cum sa iti explic alfelf) de unde o poti regla...Nou ambreaj ce dimensiuni??200??sau merge si 215??
Este ajuns de cca 3 saptamani dar nu am pus mana pe el pt ca oricum nu dadeam acum jos pe cel vechi.
Cred ca este de 200, dar coneaza f mult materialul si placa de presune care strange mult mai tare discul.
Am sa-i fac si poze cu siguranta.
Comment
-
Suntem deja trei in echipa.
Una din masini deja a participat la o etapa dubla de coasta dar inca nu are nimic facut la ea si mai are de lucru. Are soft skn si tot kitul insa e mai lenesa ca a mea diferenta fiind f clara in favoarea masini mele. Am sa-l rog pe propietar sa imi dea niste poze sa vi le pun.
Comment
-
Originally posted by RACINGCODE View PostNu am vazut pana acum intrebarea.
195/55/15 Dunlop, acum folosesc altele pe 14 pana-mi vin cele pe 15 de cupa, iar cele originale Kormoran le-am pus pe Passat.
Comment
-
Originally posted by detail View Posterau 205/45/14? Ca baietii astia de aici voiau sa-si arunce la gunoi 1.6 MPI-urile resoftate care nu prind 200km/h, in timp ce tu de fapt erai sub top-ul dat de fabricant.
Acum masina merge pana la 6000 pe bord deci probabil un fel de 220 pe bord dar desigur nu real, probabil ca real e undeva pe la 200km/h
Am sa vin cu rotile pe 14 la o intalnire, sau stabilim chiar azi spere seara una pe la A2 si ma dau cu un resoftat de la zero la cat vrea 1km, 2km, 3km, ... oricat sa vedem exact care e diferenta.
Cele de 195/55/15 sunt, mai bine spus erau de cupa de imprumut ale mele vin peste saptamani. originalele le-am pus pe Passat si acum merg cu vechile roti ale lui Cielo, de pe vremuri.
Sunt 205 si au aderenta f buna la start aproape ca nu patinez, dar cele de 195 direzza erau si mai aderente fiind semislik.
Eu sunt convins ca bordul de Dacia nu arata corect, ca anvelopele induc si elein eroare, dar nu am avut cum sa masor profi iar artizanal prefer sa nu. Oricum nu ar fi cuser sa dau printr-un radar cu cat poate masinuta.
Ne vedem diseara? As vrea sa aduceti una f rapida cea mai rapida ca daca ma bate ma sint si mai bine. Altfel nu am facut nimic. Dar oricum sa ne cunoastem si sa incercam.
Comment
-
Salut, si bine ai venit pe forum!!! Tot respectul pt ceea ce ai de gand sa faci cu masinuta asta....si pt ce ai reusit sa faci si pana acum.
Maine dimineatza, intre orele 7.30-8.00 AM Logan Club Bucuresti se aduna in parcarea de la Praktiker, pe Iuliu Maniu, pt a merge catre Mioveni, la Intalnirea Regionala!!,
Daca ai timp si chef, esti mai mult de cat binevenit intre noi...ne adunam acolo, la ora 8 se pleaca pe A1 spre Pitesti, in coloana....care rezista sa stea in coloana...evident....pana acum suntem cam 18-20 de masini (logane si nu numai)
Ar fi o buna ocazie sa ne cunoastem mai bine, ne si distram, etc....
Ce zici?
sigpic
Comment
-
Originally posted by RACINGCODE View PostVreau sa spun ceva si sa nu se supere nimeni.
Nu e de rau este o constatare dar pe unii poate ii va afecta.
Ma simt f bine aici pe forumul asta, citesc multe pe el, este placut interesant si impartit rational.
Am intrat si pe forumul dacia club si vreau sa spun ca m-am intalnit cu niste persoane de o frustrare iesita din comun, mai aveau putin si daca puteau ma linsau.
Culmea este ca eu tin la Dacia, am aacat public la inceput Logan si nu ma injura cei de aici ci cei de pe Dacia club sau cum ii spune.
Sigur mi-ar facea placere sa vin la intalnirile voastre si cred ca as putea avea cateva propuneri interesante si desigur sa-mi spuneti si voi multe lucruri noi si interesante.
In masura timpului am sa vreau sa vin.
Comment
-
Originally posted by detail View PostDaca acum cu roti de 14 ai 220 pe bord, avand in vedere dimensiunea gumelor deja esti cu 13% sub afisat, daca mai adugi eroarea bordului (macar 10 km/h la aceste viteze afisate)...fa un calcul...sau vezi cu un GPS...
A folosi un gps de navigatie sau de alta aplicatie nu e corect si da eroare, trebuie sa fie unul special destinat.
Nu va luati dupa gps, stiu toata lumea vorbeste, dar eu va spun sa nu va luati dupa el... desi vreodata poate arata si adevarat.
masuratorile corecte se fac altfel si cu scule serioase care costa f mult din pacate. Chiar si la radarul de politie de admite legal o eroare de aproape 10% in instanta.
Dar nici eu nu sunt specialist in masuratori si nu vreau sa dau timpi si valori pt care sa-mi pun mana jos pentru ca nu stiu care e adevarul si nici nu cred usor.
Referitor la abaterea inte a 195/55/15 fata de 185/65/15 cat e standard static este de 4,2%.
Iar acum am cu cele pe 14 o abatere de 13% ceea ce intr-un calcul grosier insemna cam 13% mai putin dar se mai scade ridicarea sa spunem un 2% si taria talonului 1%... deci cam cu 10% scazand ajungi la un 198 sub 200km/h de bord.
Cu rotile pe 14 merge pana limiteaza treapta 5 la 6000rpm.
O sa fie turatia mai sus...cat de sus depinde de eficienta motorului dupa modificari, oricum nu va tura degeaba doar ca sa faca ture ar fi mare greseala.
Pentru calcule statice va recomand asta: http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
Din pacate sau din fericire fizica nu este asa de simpla.
Depinde si de janta pe care o asezi deoarece o anvelopa pe janta sta cam in forma de trapez. De obicei pe strada sta cu baza mare jos(calea de rulare) si cea mica sus janta. Adica de obicei janta este mai ingusta.
Oricum raza de lucru care-ti da raportul final, final de transmisie este dat si de deformarea anvlopei, adica ea pe pata de contact face o raza mai mica si de fapt acea raza... cand incepi sa rotesti si la vit de peste 130km/h deja anvelopele tind sa se indrepte si sa se "lungeasca" rap de transmisie...
Depinde de presiune de talon...
Din acest motiv se mai fac si teste nu ddoar calcule matematice sifizice care oricum sunt destyul de exacte dar in forma lor complexa.
Originally posted by gionik View PostSalut, si bine ai venit pe forum!!! Tot respectul pt ceea ce ai de gand sa faci cu masinuta asta....si pt ce ai reusit sa faci si pana acum.
Maine dimineatza, intre orele 7.30-8.00 AM Logan Club Bucuresti se aduna in parcarea de la Praktiker, pe Iuliu Maniu, pt a merge catre Mioveni, la Intalnirea Regionala!!,
Daca ai timp si chef, esti mai mult de cat binevenit intre noi...ne adunam acolo, la ora 8 se pleaca pe A1 spre Pitesti, in coloana....care rezista sa stea in coloana...evident....pana acum suntem cam 18-20 de masini (logane si nu numai)
Ar fi o buna ocazie sa ne cunoastem mai bine, ne si distram, etc....
Ce zici?
Nu sunt un tip comod si mi-ar fi placut sa vin insa din motive obiective am ramas in Bucuresti in Duminica asta.
Daca era sa pot pleca mergeam la Kischkulachaza, langa Budapesta unde este un concurs de drag maghiar pe anumite sectoare dominat de romani de clasa medie.
Dar daca azi se face ceva pot sa fiu prezent cu voi si cum am spus ca sa nu fie dubii despre ce spun la masina propun o iesire pe autostrada in paralel cu cea mai rapida.
Sunt bucuros ca m-au sunat baietii care au mers in Ungaria si am avut o masina participanta care doar cu soft de la noi a luat locul 2 in grupa.
E vorba de un EVO X alb superb. Cand o sa il modifice cum trebuieadica cu evacuare si admisie macar o sa fie mult mai bine.
Comment
-
Foarte corecte adaugirile tale, cu mentiunea ca la anvelopele cu indici mari de viteza W, ZR etc, alungirea este mai bine controlata.
La capitolul club, nu cred ca vor fi astazi prea multi, este Regionala de la Mioveni unde sunt mai mult de 20 de masini din Bucuresti, si cred ca o sa se prelungeasca tarziu in noapte dupa cum ii stiu pe baieti...Imi pare rau ca nu m-am putut duce.
Urmareste la "Intaliniri fulger" la Logan Club Bucuresti, si intalnirea saptamanala de la Polivalenta de sambata de la 16...Acolo se cam strange toata "floarea" din Bucuresti...
Comment
-
Corect ce ai spus si la intalniri trebuie sa ajung cumva.
Asa arata o zi de lucru la noi si sunt proiecte care se intind pe perioade mai lungi de timp asa cum este si cazul STI-ului meu sau al Triumphului lui Elan Schwartzenberg
Dacia are sa primeasca lafel atentie maxima si vom analiza orice detaliu. Chiar daca e Dacia sa nu credeti ca este un proiect ieftin, tot ce se v-a folosi este de calitate maxima.
Cand se va desface motorul se vor masura piesele sa fie conforme cu regulamentulsi vor fi prelucrate la cotele admise fara a intra in incidenta cu alte valori restrictionate.
Prelucrarile sunt importante dar f mare atentie se va da la echilibrari statice si dinamice.
De ex arborelemotor, bielele, volanta vor fi reechilibrate pentru curse.
Comment
Comment