E un motor ok pentru varsta lui , imprumutat de volvo de la renault (f3n) si dezvoltat de volvo . Varianta originala undeva la 120 cai ...cu modificari tine peste 240 .
Logan 16mpi rc
Collapse
X
-
sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
-
Cand ii spuneam domnului Sebastian ca motorul e turbo,punea tot felul de capace si manusi pe admisie cand il poza).Ma bucura faptul ca masina inca mai exista si ca se continua lucrul la ea.In caz de doamne fereste se renunta la proiect sunt abonat pentru jante
.
Comment
-
170hp & 300Nm
La vanzare nu am avut spor dar de doua zile cand masina e deja setata cu noul motor turbo, au inceput sa apara ofertele.
Cred ca nu o mai vand, daca nu primesc un pret corect pe care eu acum desi in pierdere il consider 5500Euro.
Motorul este unu de Volvo 440 T. ( am incercat sa induc in eroare, dar nu imi sta in caracter sa mint, vroiam sa ofer surpriza la gata)
Motorul este stock are in plus doar alte injectoare, evacuare si admisie, alta admisie, alta cutie de viteze despre care am mai vorbit.
Gestiunea electronica este realizata cu ajutorul unui MSQ 2.
Pentru definitivarea partii electrice si electronice Racing Code a colaborat cu JPR oferind servicii complete, cand e vorba de construirea instalatie, livrarea de ecu standalone si setare&dyno.
170BHP @ 4800rpm
310Nm @ 3400rpm
Dupa cum se poate observa masina dezvolta aproape 170bhp si peste 300Nm. Presiunea de lucru efectiva este 14PSI, 0,95bari.
La setarea finala cuplul a fost redus spre limita a 300Nm pentru a proteja ambreiajul care la 320Nm dadea semne de patinare. Este refacut discul cu placute metalice si nemers, iar acesta are nevoie de putin rodaj.
Oricum 300Nm este suficient pentru o astfel de masina.
Graficul este elocvent si arata ca de pe la 3500 pana pe la 5500rpm motorul mentine un palier ridicat de putere. Practic nu vorbim de un varf ci de un palier.
Imi pare rau ca nu am graficul final dar se vede si din acesta destul de bine.Attached Files
Comment
-
In mod cert este o masina pentru placere.
Pe strada cu anvelope de strada oricare ar fi ele la dimensiuni decente accelerarea e degeaba in treptele 1 si 2, de la 3 prinde aderenta.
Cuplul, dar si puterea sunt responsabile cu asta.
Probabil cand am sa-i pun rotile de curse cu slik situatia se imbunatateste radical acum datorita acetstui fapt tind sa cred ca 0...80km/h este mai lenta decat era cu motorul original de Dacia, care permitea un 0...100km/h in timpi fulminanti pentru ceea ce era el, chiar cu modificarile aferente. Scotea putin sub 7s.
Tinta mea a fost sa obtin 150-160hp si 250Nm, dar nu m-am abtinut sa ii mai dau cativa Nm daca am vazut ca ii ridica asa de natural.
Este un motor vechi cu doua supape pe cilindru, cu cursa lunga, turbo mic care favorizeaza cuplul, ceea ce pentru coasta e nemaipomenit.
Momentan trebuie sa mai pun la punct cateva lucruri inainte de a iesi cu ea la joaca.
Ma gandesc ca o etapa de coasta cum ar fi Sinaia sau putin pe circuit sunt variante fezabile, doar ca pentru circuit trebuie sa montez o treapta 5 putin mai lunga. Acum viteza maxima fiind de cca 160-165km/h.
Nu am apucat sa analizez sa vad exact ce semnal foloseste turometrul de Dacia, ce fel de turometru este sa-l compatibilizez cu iesirea din ecu.Last edited by RACINGCODE; 30 April 2015, 07:37.
Comment
-
Se pare ca sunt singurul care cand am mers la curse cu masina m-am gandit la "logan club", mai mult decat atat am avut stikere cu logo clubului.
Acum vreau sa va cer si eu o favoare.
Cum nimeni nu le stie pe toate, am dat si eu de greu, imi trebuie ceva.
Am nevoie de capacul care vine in zona de bord,in fata pasagerului din dreapta fata. Cred ca este capacul de la modele cu airbag, generatia mea de Logan.Attached Files
Comment
-
Impresionat faptul că ține puterea maximă pe plaja 3500-5200rpm,lucru foarte rar întâlnit la motoarele turbo.Cât despre locul airbagului...cea mai simplă soluție e să apelezi la cineva care lucrează cu fibră pentru a-ți face un capac fals ca să incadrezi ceasurile suplimentare despre care vorbeai pe facebook.
Comment
-
Da intradevar asta e foarte important ca de fapt avem un palier de putere si nu un varf.
Astfel de grafice sunt in generl semnatura de setare a Racing Code(setarea a fost facut de aceasta data in colaborare cu JPR care s-a ocupat de instalatia electrica cap-coada inclusiv montaj ecu), evitam varfurile enorme in favoarea unor paliere lungi, astfel suntem scutiti de riscuri de fortari ale transmisiei, de socuri mari si dinamica este excelenta, iar masna mai usor de condus. Nu am un grafic in care se vede ca pana in jur de 5500rpm practic motorul sta la peste 160bhp.
Turatia maxima de limitare este 6500 dar e degeaba acolo, poti sa folosesti doar in prelungiri de viraje sau in palier drept pentru viteza maxima.
Mai am o intrebare legata de utilizarea de etrieri de Logan Papuc. A pus cineva asa ceva pe Loganul lui berlina sau combi? Inafara de etrieri ce mai trebuie schimbat?
Suporti, placute, discuri?
Exista la vre un model o bara stabilizatoare mai groasa?
Comment
-
ventilate de 260 mm cu 22,5 mm grosime la van si papuc
berlina (diesel) cu abs 259 mm cu 20,5 mm grosime (la disc nou) si grosime minima acceptata cu uzura 17,7 mm
diferenta principala intre berlina si van/papuc apare la placute care sunt cu suprafata mai mare si au capetele in "T"sigpic
Ambition 1.5 dc
Comment
Comment