Logan 16mpi rc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cat de misto poate sa arate masinuta asta si fuge si pe masura....Rollchage-ul este reno sport??sau???
    GBY incerc eu sa iti raspund sper sa nu se supere seba,suspensia este probabil KW pret ptobabil in jur de 1000 si ceva de euro.
    Daca nu punea distantiere nu atingeau pe spate jante 15x7j, cauciucuri Dunlop semislick 195/55-15.
    Acele saibe duar daca te dai tare...si asta constant,daca nu te dai tare o sa ai o uzara mai mare a pneurilor pe interior....saibele sa aibe 2mm cum zicea Sebastian,interioru sa fie fest pe surub si cam atat,si din cand in cand sa le mai strangi,in timp e posibil ca saiba sa se aplatizeze.....Si nu ai ce unghi sa reglezi pe spate.....
    Intrebare pentu seba, pe fata cum ne jucam cu unghiu de cadere???am vazut ca uni sau jucat.....
    Last edited by GOLAN91; 27 September 2009, 13:43.
    sigpic

    Comment


    • Multumesc pt. lamuriri Golan91. Am uitat sa te felicit pt. felul in care arata masina, Racingcode. Poate ne spui si dc nu ai optat pt. alt producator la anvelope si cat au costat jantele si de unde le-ai achizitionat?
      sigpic

      Comment


      • Raspunsul pentru Jante si anvelope a fostdat corect.
        Nu am ales acele anvelope, ci mi-au fost impuse(regulament), desigur sunt semislik cu drept de utilizare stradala in Europa.
        Sunt Dunlop fabricate in Japonia si au aderenta buna insa sub un slick modest.
        Suspensia este KW Racing pentru circuit si coasta in jur de 1700euro. Este o suspensie de curse nu de strda sau de tuning.
        Pentru modificarea unghiurilor trebuie sa merg la un specialist, dar de fapt am sa merg la doi sau trei.
        Voi apela la mai multi din motive de siguranta si conservare a informatiei.
        Primi vor aseza masina cu rotile deschise cat vreau sa fie la convergenta corecta apoi refac unghiurile cum vreau. Nu sunt expert dar stiu ce vreau, totusi am nevoie de teste si probabil ca se va seta in 2-3 etape de concurs, dupa ele desigur.
        Pe viraje voi merge cat de tare se poate, in siguranta, voi evita derapajele si voi alege trasele ideale.
        Este adevarat ca rotile se vor uza neuniform insa deabea atunci voi obtine aderenta maxima cad anvelopa ajunge la o anumita conicitate.
        Acum trebuie sa ma gandesc si la design si cu siguranta voi avea bunul simt sa nu pun pe ea o cununa cu lauri.
        Rolbarul nu este cel de la Renault Sport ci unul german, mai usor si cu montare rapida in suruburi.
        Acesta este omologat pentru cursele de circuit.

        Este foarte posibil daca avem timp sa ii montam si ecu RacingCode ECC1280.
        O alta faza este usurarea. Cat timp merge la coasta si nu respecta grupa de concurs, imi pot permite sa fac cateva elemente de fibra de sticla, iar la circuit sa le pun pe cele vechi inapoi .
        Sunt interesat sa fac si am vorbit deja, usi toate, capote ambele. Probabil ca se pot economisi aproape 100Kg ceea ce este enorm la o masina de 100cp.

        Wiechers este marca arcului de securitate.
        Este foarte posibil daca avem timp sa ii montam si ecu RacingCode ECC1280.
        O alta faza este usurarea. Cat timp merge la coasta si nu respecta grupa de concurs, imi pot permite sa fac cateva elemente de fibra de sticla, iar la circuit sa le pun pe cele vechi inapoi .
        Sunt interesat sa fac si am vorbit deja, usi toate, capote ambele. Probabil ca se pot economisi aproape 100Kg ceea ce este enorm la o masina de 100cp.
        Last edited by RACINGCODE; 27 September 2009, 16:14. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Am sa pun cateva poze si cu surioara ei.




          Acum se confectioneaza usile din fibra de sticla.
          Am sa va pun cateva poze cu fazele de lucru.
          In aceste poze se lucreaza la matrita pentru fata de usa:


          Aceasta este matrita pentru dublura capotei spate:

          Acestea sunt matritele pentru fetele de capota:

          Piesa se realizeaza din doua bucati care se unesc prin lipire sau direct prin turnare. Ma refer la fata si dublura. Fara dublura nu ar avea rezistenta necesara.
          Last edited by RACINGCODE; 11 October 2009, 08:32. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Pune ,te rog , niste poze mai mari.
            sigpic

            Comment


            • imi poti spune te rog cam cat m-ar costa la tine o capota motor de fibra?
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • Originally posted by RACINGCODE View Post
                Acum se confectioneaza usile din fibra de sticla.
                Nu era mai bine din fibra de carbon?
                sigpic
                Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA

                Comment


                • Ba da, dar de fibra de carbon costa
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by dsign View Post
                    imi poti spune te rog cam cat m-ar costa la tine o capota motor de fibra?
                    Am sa tin cont de intrebarea ta si dupa ce voi avea produsul finit si-l consider valid din pdv al standardelor noastre am sa-ti raspund.
                    Acum sunt primele care se fac, desi cel care lucreaza are mare experienta in domeniu.
                    Nu am ales fibra de carbon din motive simple, nu ma intereseaza sa arate carbon vizibil, le voi vopsi iar cel mai important este ca la noi nu se aplica in confectionare tehnologia pentru carbon veritabil.
                    Piesele si matritele se fac tot ca pentru fibra iar diferenta de rezistenta e minima cu greutate aproape egala la cost mai mare.
                    Pentru carbon ai nevoie de aparatura de vidat, de matrita de tip presa care imediat ce se imbina presa apasa sa scoata tot surplusul de rasina... uscarea se face in cuptor special...
                    Daca nu respecti astea asa cum spune producatorul de fibra de carbon nu vei obtine decat aspect.
                    Nu ma intereseaza aspect ci performanta.

                    Comment


                    • Stii bine ca nu ma intereseaza sa fie excelent, sunt sigur ca ai luat matrita suficient de bine...

                      Vreau sa fac si o gura de aerisire, asa ca vreau o capota din fibra, de-a ta. Cat mai ieftinache, ca tot o ciopartesc.

                      In alta ordine de idei, felicitari pentru toate realizarile tale de pana acum.

                      Nu demult stateam pe deal, in soare, la Vitan, si urmaream primele liniute legale... Ce ravagii mai facea trocariciul gri de scria Asirom pe el ...
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • OK am inteles.
                        Intradevar mergea f bine Cieloul meu in trecut iar Asirom a fost un mic sponsor pentru o perioada.
                        Am un film cu Cielo in care faceam o "cursa" cu una din cele mai rapide masini din acel moment.

                        Se aude ca pierd in momentul in care ratez treapta 3, deorece placa de presiune era depasita de turatie .

                        Comment


                        • Nu e bun linkul, ar trebui userul si parola ta ca sa-l vedem.

                          Oricum, se stie ca stateam nemancat si mort de sete in arsita dogoritoare doar ca sa mai vad inca o data Cielo-ul gri.
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • Am sa incerc sa pul linkul altfel.

                            Comment


                            • LOGAN pe stand dinamometric:



                              Comment


                              • EVACUAREA CUSTOM RACING CODE
                                Deocamdata va pot oferi informatii doar despre sunet.

                                Din poza se poate vedea ca este foarte putin restrictiva.
                                Last edited by RACINGCODE; 15 October 2009, 19:01.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google