Logan 16mpi rc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc!
    Am ajuns cu bine, m-am iscris si am vazut traseul.
    Este un traseu cu o arhitectura excelenta insa un asfalt execrabil si nu sunt pregatit pentru asta.
    Maine voi fi totusi la start.

    Comment


    • Succes wekendu asta,consoleazate cu ideia ca acelasi asfalt il au toti,duminica sper sa ajungem sa te sustinemVreau neaparat sa aud evacuarea live.
      sigpic

      Comment


      • Nu e probolema de consolare, este un concurs cu mine, restul oricum de data asta au fost la mare distanta.
        Primarul a promis ca o sa faca tot ce poate ca in primavara traseul sa fie pe asfalt nou.

        Daca stiam cat de denivelat si de murdar este traseul nici nu ma duceam.
        Totul frumos, organizarea ok, doar un traseu plin de valuri, plombe de prost gust, nisip, zgura si praf de ciment.
        Sigur ca a fost acelasi traseu pentru toti, insa eu merg pentru placerea mea iar mizeria si denivelarile sunt condimente de prost gust in aceasta reteta.
        Pentru anul viitor primarul, desi drumul apartine de Drumuri Nationale, a promis ca depune toate diligentele pentru a asfalta totul nou.
        Parerea mea este ca trebuie sa-si faca si politia treaba amendand acele camioane care ies din carienra si din fabrica de ciment imprastiind cu nesimtire praf si pietricele din benele lor pline.
        Cu ajutorul D-lui Alexandru Tudorica care a urcat in deschidere Duminica, am reusit sa retin traseul si sa stabilim trasele asa zis ideale, pacat ca nu se potriveau mereu cu asfaltul bun.
        Au fost viraje in care din cauza denivelarilor masina s-a ridicat pe doua roti si bineinteles mai mereu derapa, scazand eficienta inantarii.
        Sigur chiar in aceste conditii nu m-a impiedicat sa obtin un timp bun, vineri chiar sa punctez in calsamentul general la grupa H, castigand un modest punct.
        Timul obrinut in ambele zile de concurs a fost egal, diferanta fiind doar 5 sutimi.
        Actualmente este cel mai bun timp de Logan echipat cu motorul K7M.
        Timpii:
        Vineri - 1.54,877
        Duminica - 1.54,931
        Este adevarat ca Duminica am avut ceva mai multa benzina in rezervor.
        Last edited by RACINGCODE; 25 October 2010, 08:51. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Felicitari pentru evolutie, te-am urmarit Duminica toata ziua, din mai multe puncte cheie ale traseului. Intr-adevar, foarte multe denivelari, care duceau la prea multe pierderi de aderenta. Plombele alea aratau hidos, chiar in curbe cu iesire in cap de parapet, o bucata de drum era surpata chiar intr-o succesiune de viraje pe care le puteai lega taindu-le. Nici nu vreau sa-mi inchipui ce s-ar fi intamplat daca cineva taia virajul respectiv pe interior, , ar fi fost catastrofa...

          Vroiam sa te intreb, pentru ca am observat ca aveai probleme mari cu aderenta, nu cumva ai avut un setup ineficient la suspensie? Intreb in ideea ca poate daca aveai suspensia mai moale nu mai topaiai asa mult... Poate zic o prostie acum, doar intreb.

          Sistemul de evacuare este indraznet, in sarcina se aude superb si te recunosteam dupa sunet de dupa dealuri

          La sfarsitul campionatului, iti transmit felicitarile mele pentru efort, dedicatie, ambitie si talent si sper din tot sufletul ca la anul sa fiu pe fiecare traseu pe care mergi. Poate daca mi se aduna si mie ploile, iti suflu in ceafa de la start




          Despre Campulung: un traseu frumos, intr-o zona cu peisaje superbe si cu oameni entuziasti. M-a surprins placut numarul mare de spectatori.

          M-a dezamagit faptul ca romanul e roman, si pana nu-si insemneaza el teritoriul, nu se simte bine. Au fost cativa comercianti de ocazie, care au incins gratarul si au vandut mititei, bere si sucuri, insa n-au adus nici macar un sac de plastic nenorocit in care sa arunci resturile. Asadar, servetele folosite, pahare de platic, sticle si cutii de bere si de suc au ramas pe spatiul berde in urma romanasului. Noi ne-am luat gunoaiele in maini si le-am transportat pana la primul cos de gnoi disponibil... la intrarea in combinatul Holcim. Rusine lor!


          Acum asteptam sa mai vii pe la intalniri, sa stam la un ceai sa ne povestesti cate ceva din experienta de anul acesta ca si pilot de curse.
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • felicitari pentru evolutie. alaturi de dsign si golan am urmarit urcarile tale. stateam cu urechile ciulite sa auzim timpurile. sa fi vazut drumul acum 2 saptamani... era impracticabil pt masinile de competitie. oricum, felicitari pt eforturile depuse!

            Comment


            • Originally posted by RACINGCODE View Post
              Actualmente este cel mai bun timp de Logan echipat cu motorul K7M.
              Timpii:
              Vineri - 1.54,877
              Duminica - 1.54,931
              Daca verificai timpii concurentiilor cu Loganuri de grupa N in decursul aniilor ai fi vazut ca in 2007 Cosma Vlad (debutant pe vremea aia) a avut un timp de 1:52.708 ..

              Rezultate Etapa IV - Marele Premiu Campulung Muscel, 06 mai 2007

              426 COSMA VLAD N 2 DACIA LOGAN 1:52.708

              Numai bine si multa bafta sezonul viitor !!!
              Exista batalii pe care e bine sa le ocolesti nu de teama ca le-ai putea pierde ci pentru ca ai deveni ridicol castigandu-le!!!
              sigpic

              Comment


              • Ceva filmari sunt?
                I don't ride low, I fly high...

                Comment


                • Originally posted by Rebel_Boy View Post
                  Daca verificai timpii concurentiilor cu Loganuri de grupa N in decursul aniilor ai fi vazut ca in 2007 Cosma Vlad (debutant pe vremea aia) a avut un timp de 1:52.708 ..

                  Rezultate Etapa IV - Marele Premiu Campulung Muscel, 06 mai 2007

                  426 COSMA VLAD N 2 DACIA LOGAN 1:52.708

                  Numai bine si multa bafta sezonul viitor !!!
                  Din 2008 s-a schimbat traseul putin.
                  Era de fapt acelasi traseu dar cu startul si sosirea putin diferite.
                  Niciodata un Logan de grupa N nu ma putea invinge.

                  Originally posted by Macs View Post
                  Ceva filmari sunt?
                  Inca nu le gasesc nici eu.

                  Originally posted by dsign View Post
                  Felicitari pentru evolutie, te-am urmarit Duminica toata ziua, din mai multe puncte cheie ale traseului. Intr-adevar, foarte multe denivelari, care duceau la prea multe pierderi de aderenta. Plombele alea aratau hidos, chiar in curbe cu iesire in cap de parapet, o bucata de drum era surpata chiar intr-o succesiune de viraje pe care le puteai lega taindu-le. Nici nu vreau sa-mi inchipui ce s-ar fi intamplat daca cineva taia virajul respectiv pe interior, , ar fi fost catastrofa...

                  Vroiam sa te intreb, pentru ca am observat ca aveai probleme mari cu aderenta, nu cumva ai avut un setup ineficient la suspensie? Intreb in ideea ca poate daca aveai suspensia mai moale nu mai topaiai asa mult... Poate zic o prostie acum, doar intreb.

                  Sistemul de evacuare este indraznet, in sarcina se aude superb si te recunosteam dupa sunet de dupa dealuri

                  La sfarsitul campionatului, iti transmit felicitarile mele pentru efort, dedicatie, ambitie si talent si sper din tot sufletul ca la anul sa fiu pe fiecare traseu pe care mergi. Poate daca mi se aduna si mie ploile, iti suflu in ceafa de la start




                  Despre Campulung: un traseu frumos, intr-o zona cu peisaje superbe si cu oameni entuziasti. M-a surprins placut numarul mare de spectatori.

                  M-a dezamagit faptul ca romanul e roman, si pana nu-si insemneaza el teritoriul, nu se simte bine. Au fost cativa comercianti de ocazie, care au incins gratarul si au vandut mititei, bere si sucuri, insa n-au adus nici macar un sac de plastic nenorocit in care sa arunci resturile. Asadar, servetele folosite, pahare de platic, sticle si cutii de bere si de suc au ramas pe spatiul berde in urma romanasului. Noi ne-am luat gunoaiele in maini si le-am transportat pana la primul cos de gnoi disponibil... la intrarea in combinatul Holcim. Rusine lor!


                  Acum asteptam sa mai vii pe la intalniri, sa stam la un ceai sa ne povestesti cate ceva din experienta de anul acesta ca si pilot de curse.
                  Foarte corecte observatile legate de suspensia mea.
                  Eu am o masina care inclina spre circuit, iar suspensia este de circuit si nu de rally cu setare de asfalt, cea din urma fiind mai buna pe astfel de denivelari.
                  Macar o matura daca dadea si organizatorul era perfect.
                  Last edited by RACINGCODE; 25 October 2010, 23:48. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Totusi, ai avut un timp mai bun decat Mini MonteCarlo!!!!! Trebuie sa fii multumit un pic asa.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • Mi-ar fi placut acea masina este fantastica.

                      Comment


                      • Sebi are dreptate singurul logan care a coborat sub timpul lui a fost Tentean Andrei dar acesta a mers cu un motor K4M scotand un timp cu aprox 1.5 sec mai buna ca sebi.

                        Felicitari pentru cum ai mers.

                        la minutul 8:40 se poate vedea loganul pilotat de sebi



                        Originally posted by dsign View Post
                        o bucata de drum era surpata chiar intr-o succesiune de viraje pe care le puteai lega taindu-le. Nici nu vreau sa-mi inchipui ce s-ar fi intamplat daca cineva taia virajul respectiv pe interior, , ar fi fost catastrofa...
                        Dsign cred ca vorbesti de zona care se vede la minutul 9:57 care din cate imi amintesc la inceputul campionatului in mai cand s-a mai tinut campulung nu a fost asa.
                        Last edited by alex86; 26 October 2010, 00:33.

                        Comment


                        • felicitari Sebastian ! tot spre bine sa fie
                          zi`ne de galeria noua , cum se comporta , cum simti masina dupa modificarea adusa ?

                          Comment


                          • Iti spun ca ai avut la un momen dat un timp mai bun ca Baldescu... Si la final esti deasupra unui Porsche !!!
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • 2 Poze cu masina in actiune si o filmare de vineri cu rasucirea in primul viraj de dreapta




                              Last edited by alex86; 26 October 2010, 00:49.

                              Comment


                              • Da, partea de traseu surpata este aia indicata, unde era s-o mierleasca Clio... Cam tot acolo s-a rasucit golful, pe la min 7.40

                                Urat acolo!
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google