Originally posted by fuguletz
View Post
Originally posted by dsign
View Post
Nu vreau sa ma erijez in purtatorul de cuvant al FRAS(autoritatea nationala recunoscuta de guvern in domeniu).
Cei de la FRAS sunt in masura sa elaboreze regulamentele ce definesc grupele, clasele...
In principal se bazeaza pe cele date de FIA.
Dacia are omologare FIA pt grupa N.
Masina mea depaseste nivelul de modificari admise la N si anume are un esapament, o admisie si piese de caroserie neconforme cu regulamentul grupei N2 unde s-a incadra un Logan.
Eu ma incadrez la H2 desi motorul este nici macar de A2.
La FRAS pt a adimite masina in concurs trebuie sa existe rolbar omologat sau conform ..., sistem de contactm general actionabil si de la exterior, extictor cu actionare externa+ altul portabil, scaun omologat, centuri omologate si cam atat.
Capacitatea cilindrica si modificarile care exista te aseaza in grupele si la clasele de concurs conforme.
Comment