If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ideea e ca o piesa custom pe bara originala cum fac baietii cantareste mult.La el trebuie bara originala modificata, finisata, facuta matrita si turnata total in fibra de sticla ca sa cantareasca putin sau asemanator cu cea de plastic.
Ghetto Tuning? Cine v'a mintit ?? Daca va uitati pe toata masina scrie clar Custom Garage!
@RACINGCODE: Daca vrei sa vorbesti cu baietii, uite numarul lui Catalin de la Custom Garage ... 0768622551. Legat de pret ... o sa ramai uimit! ;)
La cum il cunosc eu pe omul asta de pe forumuri nu cred ca il intereseaza pretul ci calitatea.Iar despre oamenii care lucreaza cu fibra hai sa nu le mai facem reclama moca.Eu cand i-am numit am dat simple exemple.
Orice imformatie imi este de folos.
Trebuie sa fac electrica la care ne-am oprit intr-o faza destul de avansata si apoi sa definitivez mecanica, admisia de aer... si apoi sa ajustez bara cu eficienta.
Sigur conteaza si pretul, nu neaparat sa fie ieftin ci corect si eu va multumesc pentru sprijin, e greu sa le stiu si sa le gasesc pe toate singur.
La cursa sa ma trageti de maneca sa pun stikerul siteului. Oricum nu cred ca uit.
@al!n: Si ce-i asa de greu sa fac o copie dupa bara lu' HMV? Dar depinde ce modificari doreste sebastian sa faca la bara ... pe langa cele care sunt facute deja!
@jock3r: Din cate stiu eu, bara trebuie sa fie cat mai usoara... si nu mai bate apropouri cum ca unii lucreaza mai bine si unii mai rau, toti gresesc cateodata! Revenind la discutie ... bara trebuie sa fie usoara, deci o sa existe doar kit de finisaj pe ea, in strat foarte subtire!
Nu cred ca o alta bara va ajuta mai mult,daca vrei s-a fie din nou cel mai rapid logan nu schimba cu nimic bara fata,eu as face din fibra tot botul masini(o singura piesa),bara,aripi,capota,faruri,si nu vei mai avea acele lufturi intr-e elemente,si poti gandi elemente de racire pentru motor/admisie/frane,nu stiu cine poate face asa ceva la o calitate buna.
In partea din spate poti renunta la oala roti de rezerva(pierzi putin la rigiditate cred),si la montarea unui ''fund'' gen clio 3rs,intr-e punte si bara spate,sper ca iti vor fi de folos ideile.
Nu vad dece ar fi o problema,luand in calcul faptu ca masina e echipata cu un KW care este dur,si nu permite o cursa mare,acel capac este intr-e punte si bara spate,se poate face si inainte de rezervor,dar cred ca e ceva mai dificil.
@al!n: Si ce-i asa de greu sa fac o copie dupa bara lu' HMV? Dar depinde ce modificari doreste sebastian sa faca la bara ... pe langa cele care sunt facute deja!
@jock3r: Din cate stiu eu, bara trebuie sa fie cat mai usoara... si nu mai bate apropouri cum ca unii lucreaza mai bine si unii mai rau, toti gresesc cateodata! Revenind la discutie ... bara trebuie sa fie usoara, deci o sa existe doar kit de finisaj pe ea, in strat foarte subtire!
Ma scuzi ca te contrazic, o piesa facuta ca la carte odata scoasa din matrita finala nu trebie sa mai aibe pe ea decat spritzchit.
Poate voi stiti mai bine. Eu nu stiu cum se lucreaza cu fibra.
Hehehe, de cand cu tencuielile stil "clean" nu mai stie nimeni sa lucreze cu matrite... Aruncam 3 galeti de rasina, doojdAmetri patrati de fibra si gata "clin" - ul, stance-ul si mai stiu eu ce alte minunatii. Astea sunt bune pt salon, sa te uiti frumos la ele. Pentru alea de se misca rapid, aka masinile de curse, se lucreaza cu matrite.
Iar Sebastian stie foarte bine ce bataie de cap e cu matritele, de cand a facut usile Loganului
Nici eu n-as schimba linia de design, ci doar as imbunatati curgerea aerului la partea de jos si in locurile critice pentru racire... M-as uita in curtea vecinilor nitel (Rusea, fost Tentean) chiar daca nu te impaci cu ideea asta.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment