Logan 16mpi rc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tare rau, se aude superb
    Life is short...play more!
    http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

    Comment


    • Multumesc!

      Comment


      • cate gauri are toba ?
        catalizatorul il mai ai ? il impune regulamentul ?

        Comment


        • Catalizatorul e obligatoriu la Loganul de grupa N.
          Last edited by Macs; 16 October 2009, 10:53.
          I don't ride low, I fly high...

          Comment


          • Depinde la care regulamet va referiti.
            Cel de grupa N clar il cera sa fie acolo la locul lui eventual se admite o inlocuire cu un alt produs acreditat pt aceasta omologare.
            La circuit trebuie sa pun alta evacuare aceasta este conforma grupei H3 si nu are gram de convertor catalitic.

            Am si eu nevoie de o piesa ... cine ma poate ajuta cu informatia corecta la ea?
            Imi trebuie un ecu de serie de 1,6 pentru placa de baza, mufa eventual carcase.

            Comment


            • Asa arata capota la lipirea celor doua fete, capota spate:

              Odata lipite piesele formeaza corp comun imposibil de dezlipit fara a folosi flexul, nu se mai deslipesc decat prin inlaturare de material.

              Dupa lipire inante de finisare arata asa:

              Pentru a spori efectul dorit si anume usurarea, pe partea verso se aplica gauri ce nu afecteaza structura de rezistenta, astfel incat capota sa fie rezistenta sa nu vibreze, dar masa sa fie redusa considerabil:

              maginile sunt facute pe spatele capotei spate unde se vede ca dublura este "ciuruita" intentionat in zone care nu vor afecta rigiditatea capotei:

              Lipirea celor doua piese pt a evita deformarea s-a facut pastrand matrita atasata la fata piesei(albul de pe margine este matrita), iar partea mai albicioasa din interior, nu sunt defecte cum ar putea sa para este un efect optic datorat prafului degajat in urma gauriri pe pozitie a piesei:

              Comment


              • Felicitari pentru rezultatul si munca depusa ,sa nu mai zicem de partea financiara se vede ca s-a investit in masina,imi place.Am o intrebare legata de jante de la offsetul jantei de 35 si latimea de 7J e asa iesita janta in exterior sau ai mai folosit si distantiere? nu mi-am putut da seama sigur din poze. Spor la modificat si sa te vedem sus pe podium!

                Comment


                • Nu stiu cat vezi tu pozele pe care la atasezi ,dar eu le vad cat o cutie de chibrituri.
                  sigpic

                  Comment


                  • pozele mari sunt la pagina 6 sunt puse pe adrese http://img4.imageshack.us/i/26092008654.jpg/ doar sa ai rabdare pana se incarca poza

                    Comment


                    • Originally posted by regalcobra View Post
                      Felicitari pentru rezultatul si munca depusa ,sa nu mai zicem de partea financiara se vede ca s-a investit in masina,imi place.Am o intrebare legata de jante de la offsetul jantei de 35 si latimea de 7J e asa iesita janta in exterior sau ai mai folosit si distantiere? nu mi-am putut da seama sigur din poze. Spor la modificat si sa te vedem sus pe podium!
                      Multumesc la toata lumea pentru incurajare si cuvintele frumoase.
                      Am folosit distantierele admise la omologarea de circuit pentru Germania si folosesc o suspensie de circuit nu de raly cu setare de asfalt.

                      Intadevar nu tin cont de faptul ca este Dacia investesc in ea ce este voie si necesar sperand ca pe traseu sa obtin rezutate bune in cida masei mele personale cca 120Kg.
                      Ca orice alt proiect il tratez cu seriozitate si mi-ar facea multa placere sa fie mai multi care fac asta.

                      Comment


                      • pai lasa`ma pe mine la volan
                        o intrebare am pt tine , ai idee cu cine pt vorbi sa`mi stikaresc si eu masina gen cum sunt la cupa logan ? cu multe firme sponsorizante ?

                        Comment


                        • am sa definitivez si partea de colantare, dar inca nu m-am apucat asa ca am sa iti spun dupa ce voi face asta.

                          Acum e la usurare.


                          test empiric rezinstenta mecanica fibra logan

                          daca nu-s functionale revin cu alte adrese

                          Comment


                          • Asteptam un "cantar" si eventual niste preturi.
                            sigpic

                            Comment


                            • Chestia cea mai grea este cu preturile, toata lumea intreaba de preturi dar de calitate...
                              Eu prefer sa fie ceva mai scump dar de buna calitate.

                              Comment


                              • Pai tocmai, suntem curiosi cat costa lucrurile de calitate...ca pe cele ieftine, le afla tot poporu'
                                I don't ride low, I fly high...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google