Logan 16mpi rc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-a mai facut.
    S-a facut geometria inclusiv deschiderea rotilor pe puntea spate.
    La piesele de fibra mai este de finisat, dar cine se grabeste cu materilele care lucreaza in timp nu v-a fi fericit. Fibra de sticla este un produs cu un timp de uscare destul de rapid insa la maturitate ajunge mai greu mai ales daca conditile meteo nu sunt din cele mai favorabile.
    S-a mai lucrat la confectionarea ferestrelor laterale din "Lexan", corect fiind spus poicarbonat solid. Inca nu au fost debitate dar e gata matrita si dupa ea se vor trasa ferestrele de utilizat.




    Suprafata pe care s-a trasat este materialul din care vor fi confectionate.
    Sabloanele-matrita sunt din plexiglas.

    Comment


    • Policarbonatul plin nu e destul de greu? vroiam materialul asta pt capota da am aflat greutatea pe m2 si mi s-a parut cam greu, tu poate folosesti de 2mm, eu ce-i drept m-am interesat la cel de 4mm grosime. In rest super tare, daca si geamurile le inlocuiesti pt greutate o sa iasa o masinuta f usoara. Duster-u facut de francezi pt competitii pe gheata, cu motor de 2.0l, o putere de 350cp are o greutate de 930kg si tu trebuie sa iesi cel putin pe acolo ;).

      Comment


      • "lexanul" este cel mai folosit material in competitile auto pentru inlocuirea elementelor de sticla.
        Repet LEXAN este ca si cum ai spune ca te-ai incaltat cu ADIDASi, dar ai in picioare o pereche de NIKE, denumirea corecta fiind POLICARBONAT SOLID.
        Intradevar densitatea este destul de mare insa nu ca si a sticlei securizate de pe automobilul de serie.
        La mana pare undeva la jumatate si unde pui ca matrialul pe care l-am cumparat la o grosime de 5mm este considerat indistructibil, aproape antiglont, se sparge greu si se intinde la impact amortizand excelent.
        Am sa rog pe cine are posibilitatea sa cantareasca geamul de fata si cel de spate original.
        Eu am sa le cantaresc pe cele facute.
        Executia nu este de exceptie, mai ales ca este vorba si de contributia personala eu nefiind un profesionist. Insa sufeletul si pasiunea depuse sunt o mare bucurie.
        Este greu sa estimez la ce masa voi ajunge insa daca ma pui si pe mine cu cele 120kg...
        Dar sunt hotarat sa-i bat!
        Eu voi folosi acest POLICARBONAT SOLID de 2 si de 4, la sofer v-a fi de 4mm.
        Este posibil ca pe acest geam sa montez o gura de aerisire, un sertar culisant... pt aerisire si altele.

        Comment


        • F tare, iti urez multa bafta in continuare!

          Comment


          • Iti multumesc lafel!

            Comment


            • am niste geamuri fata in casa, m-am urcat cu un geam in brate pe cantar electronic, si dupa mai multe incercari...geamul fata are 3kg fix, atat mi-a zis un cantar de cantarit oameni...o sa incerc maine si cu unul mai special

              Comment


              • Multumesc mult!
                Daca poti cu unul mai exact este si mai bine.

                Comment


                • Nu se vad prea bine pozele, nokia e51 nu e bun pt poze
                  Geamul are 2.90 Kg
                  Attached Files

                  Comment


                  • Deci retinem 2,9 Kg in speranta ca nu se trezeste cineva sa conteste aparatul de masura. Eu am patit asta, dar era pe princiul: Hotul striga HOTIIIIIII!!!"
                    Am ramas dator cu urmatoarea miscare.

                    Comment


                    • In urma uscarii complete si a efectuarii ultimelor ajustari masa pentru capota spate s-a modificat.
                      Capota Spate - 3,24Kg.

                      Geamurile laterate au mase foarte apropiate cu exceptia ferestrei de la sofer.

                      Geam Fata Drerapta - 0,78 Kg

                      Geam Fata Stanga - are o masa mai mare fiind folosit din motive de siguranta un material mai rezistent la impact.
                      Geam Spate Stanga/ Dreapta - 078 Kg.

                      Comment


                      • La toate geamurile, un castg de aproximativ 8kg, calculat grosier... Buna treaba.


                        Seba, cumva exista greutate minima specificata in regulamentul cupei la care vei participa?
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • bafta la cursele ce vor urma si sa iei cupe,dar fara incidente
                          sigpic

                          Comment


                          • haha, avem acelasi cantar

                            geamurile...nu trebuie sa fie transparente?

                            Comment


                            • Originally posted by dsign View Post
                              La toate geamurile, un castg de aproximativ 8kg, calculat grosier... Buna treaba.


                              Seba, cumva exista greutate minima specificata in regulamentul cupei la care vei participa?
                              Eu intru intr-o grupa numita H, care are subgrupe definite. Aici cu motorul de 1600 ai voie f multe daca nu supraalimentezi. Nu e monomarca si masa nu apare in regulament.
                              Cand e vorba de monomarca discutia este alta daca ne referim la circuit.
                              Atunci pun la loc esapamentul si piesele de caroserie in varianta admisa.
                              As fi preferat sa fie un regulament de tip monomarca, era mai echitabil si ii bateam mai usor
                              Unii de frica ca sa ramana in top si sa pozeze, pe podium au ales abandonarea vechiuluio motor 8v si folosirea mult mai tanarului si puternicului 16v.

                              Originally posted by marius-MSY View Post
                              bafta la cursele ce vor urma si sa iei cupe,dar fara incidente
                              Multumesc, am sa fiu acolo la bataie dar nu sunt un vanator de premii.
                              Oricum deabea astept primele contestatii.

                              Originally posted by tomu View Post
                              haha, avem acelasi cantar

                              geamurile...nu trebuie sa fie transparente?
                              Da, e marfa chinezeasca dar cu bateri f bune indica la fix.
                              Oricum nu cateva sute d grame vor face diferenta si daca e asa am sa fac un pipi inainte de start daca v-a fi necesar sa-l bat pe cel care se crede cel mai bun.
                              Last edited by RACINGCODE; 30 November 2009, 23:27. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Originally posted by RACINGCODE View Post
                                Unii de frica ca sa ramana in top si sa pozeze, pe podium au ales abandonarea vechiuluio motor 8v si folosirea mult mai tanarului si puternicului 16v.


                                Multumesc, am sa fiu acolo la bataie dar nu sunt un vanator de premii.
                                Oricum deabea astept primele contestatii.



                                In cele care le-ai zis mai sus cred ca te referi la Andrei. Asa e?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google