Logan 16mpi rc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Admir masinuta si ma bucura faptul ca impartasiti si noua celorlalti procesul de transformare.
    Referitor la ce zicea golan, este vorba de
    CatCams - axa came
    315 €
    Axa came CatCams 262 grade pentru motor 1,6 8v.

    ce este pe un site . ro la vanzare. O seara buna.
    Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.

    Comment


    • Te rog sa-mi spui unde este la vanzare si sa-mi dai un cod de piesa de la CatCams pentru aceste axe cu 262 grade. Imi mentin in continuare afirmatia ca la aceasta firma nu exista.

      Comment


      • ai pm cu linku.

        Comment


        • Tu si inca cineva ati trimis aceeasi aberatie.
          Am primit un link al unui vanzator care a incurcat borcanele cand a scris cifrele, info oficiale le gasiti pe siteul producatorului.
          Dupa ce o sa cititi si o sa pricepeti ce e scris acolo reluam subiectul altfel e pierdere de timp, cu tot respectul dar nu asa se progreseaza.

          Eu am sa vin la start cu cca 90wbhp.

          Comment


          • OK atunci ne vedem duminica la Campulung sa vedem cum alearga cei 90wbhp

            Comment


            • intr-adevar axa este de 263 grade(
              263 / 263°
              225 / 225°)nu de 262 grade )
              codul axei la care se refera baietii este 5501712 ,daca ai folosit aceeasi axa ma indoiesc ca ai obtinut scaderi de putere ;)
              Last edited by Cristi_Xp; 15 May 2010, 18:27.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                intr-adevar axa este de 263 grade(
                263 / 263°
                225 / 225°)nu de 262 grade )
                codul axei la care se refera baietii este 5501712 ,daca ai folosit aceeasi axa ma indoiesc ca ai obtinut scaderi de putere ;)
                Acum informatile sunt corecte si clare.

                Originally posted by alex86 View Post
                OK atunci ne vedem duminica la Campulung sa vedem cum alearga cei 90wbhp
                Sper sa fie vremea buna ca am niste semislikuri cam de uscat.
                Last edited by RACINGCODE; 15 May 2010, 19:42. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • pai si aia ai folosit ?
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • scuze uitasem sa raspund... nu, urmatoarea si oricum e f buna doar ca plaja de turatii unde ma intereseaza pe mine este alta decat ceea ce ofera ei.
                    Nici modelul de la care ai dat codul nu imi place ca plaja de turatie si pierde cuplu, mentine doar ceva mai bine in ture.
                    Nu sunt f hotarat la axa din cauza ca pt circuit trebuie sa revin la standard mereu. Asa ca nu am tragere de inima sa dezvolt o axa prea curand.

                    Comment


                    • pana la urma cand se tine etapa , vineri pe 21? sau duminica?

                      Comment


                      • Originally posted by RACINGCODE View Post
                        scuze uitasem sa raspund... nu, urmatoarea si oricum e f buna doar ca plaja de turatii unde ma intereseaza pe mine este alta decat ceea ce ofera ei.
                        Nici modelul de la care ai dat codul nu imi place ca plaja de turatie si pierde cuplu, mentine doar ceva mai bine in ture.
                        Nu sunt f hotarat la axa din cauza ca pt circuit trebuie sa revin la standard mereu. Asa ca nu am tragere de inima sa dezvolt o axa prea curand.
                        pai inseamna ca ai pierdut 18 cp la o anumita turatie , ca ma indoiesc ca in 6500 nu aveai mai multi
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Originally posted by dany_av View Post
                          pana la urma cand se tine etapa , vineri pe 21? sau duminica?
                          Sunt doua etape una vineri alta duminica.

                          Originally posted by Cristi_Xp View Post
                          pai inseamna ca ai pierdut 18 cp la o anumita turatie , ca ma indoiesc ca in 6500 nu aveai mai multi
                          Intradevar pe medie am pierdut undeva la 8-10cp dar niciunde nu erau mai multi, nici macar la 6500rpm.
                          EU nu am voie sa sar departe de ce insemna motor de serie la prelucrari deoarece regulamentul, omologarea de grupa N pt motor imi sunt impuse la circuit, daca o sa se mai tina.
                          Last edited by RACINGCODE; 16 May 2010, 01:22. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • pai pune un grafic sa vedem , ca asa sunt doar vorbe
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Am sa pun dar trebuie sa ajung la sediu sa-l scot din baza de date.
                              Acum nu prea mai am timp, zi de zi am lucrat cate ceva la masina, trebuie sa-i inlocuiec uleiul si sa ii fac jocurile la supape.

                              Comment


                              • candva mi-a spus mcd ca la un alt 1.6 axa de 262 il tragea in jos. incearca cu cea de peste 270.... sorry dar nu stiu date exacte. oricum sper sa intelegeti ce am vrut sa spun. incercati si un filtru "filcor" de la nenea airfilters. avand dyno, puteti usor verifica daca e bun de ceva!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google