Golan 2 Dci 85 De Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare si in primul rand,bine ai venit printre loganisti.Frumoasa masinuta,dar si motorul e frumusel,mai ales după 10000-15000km cand isi mai da drumul.Mai tarziu o folie,niste jante si arata super.Primii 6000-7000km incearca sa nu urci mai mult de 2800-3000 rpm,e mai sanatos pt motor.Nici un logan nu are izolatie la capota portbagaj.In rest,sa ai parte de ea si cati mai multi km fara probleme.

    Comment


    • #17
      Stickerul de la Adras il dai jos usor cu un foehn iar lipiciul ramas il dai usor cu benzina si o carpa ca lumea. Cat despre motor mergi cum scrie in carte in primii 1000 de km. dupa care poti sa mergi cum vrei, de preferat sa schimbi mereu la 2800-3000 rpm si sa nu o inveti cu acceleratul sporadic si lenes ca se invata prost.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #18
        multumesc pentru urari.sticherul cu adras a fost dat jos de mult dar pozele sunt de cand am luat-o.s-au dat jos destul de usor dupa ce statuse mai mult timp in soare.cu folia sunt si eu de acord dar mai intai sa pun cotiera.multumesc inca o data!

        Comment


        • #19
          sa te bucuri de ea si la mai multi km.....dar ar merge niste geamuri fumurii si poate ceva jante......bafta
          Traieste fiecare zi ca si cand ar fi ultima!!

          Comment


          • #20
            frumoasa imi place culoarea sa o stapanesti sanatos si bine ai venit printre noi

            Comment


            • #21
              salut!m-am intors cu 105 cai de la doc, cotiera originala pe negru(care vine super dar m-a uscat de bani) si filtru de polen.numai bine

              Comment


              • #22
                Superba masina sa ai parte de ea si sa nu intampini necazuri in trafic , astept niste poze cu cotiera (daca se poate cateva din spate ) pentru ca doresc sa imi montez si eu una pe ph2 meu . Sanatate !
                Skypeeâ„¢

                Comment


                • #23
                  imi cer scuze pentru foartea mare intarziere


                  loganu a primit si o folie, scaune incalzite si usor modificate si cauciucuei 205/60/15 pe spate
                  plus o remapare
                  Attached Files
                  Last edited by trisaba; 10 January 2010, 22:00.

                  Comment


                  • #24
                    salutare frumoasa masina sa ai parte de ea , o intrebare de unde ai luat cotiera si cat a costat? merci mult

                    Comment


                    • #25
                      de la reprezentanta dacia si cred ca a costat in jur de 250 lei.e cam scumpa dar e destul de rezistenta si umbli la comenzile geamurilor spate fara probleme(montajul l-am facut eu)

                      as avea neoie de un sfat-vreau sa pun arcuri sport cu amortizoarele originale-eibach sau h&r?multumesc!

                      Comment


                      • #26
                        H&R iti recomand, nu vei regreta.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • #27
                          multumesc aleXpeed pentru sfat.sincer pana acum nu prea am luat h&r in calcul dar ma gandesc mai serios.o sa incerc sa fac un "test drive".numai bine!

                          Comment


                          • #29
                            Frumoasa Ph2, si playerul...Alpine rules!

                            Comment


                            • #30
                              frumoas.multi km fara pb si succes in continuare

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google