Am asteptat atata pana acum, din 5 mai pana acum, pot sa mai astept un weekend, numai ca de luni incep si eu ca multi altii bacu :-))o sa am timp sa ii fac niste poze si sa le postez dar sa vad cum o sa stau cu activitatea
Za Car - F2 Laureate 1,6 16V Gri Basalte
Collapse
X
-
Salutare la toata lumea. Sunt la primul post pe forum, asa ca imi cer scuze ptr eventualele greselide orice fel. Am un Laureate 16v din 3 mai 2009, ecranul la computerul de bord este identic, ma refer la culori si liniuta aceea, iar la ambreiaj nu se simte nici un click sau altceva. Cu spatarul scaunelor, ce sa zic, nu am sesizat nimic, dar nici nu am fost foarte atent, este posibil sa aiba aceeasi problema, dar stii cum este, cand ai sesizat ceva ai mereu in gand problema aceea.
Comment
-
Shuby, felicitari pentru masina, sa o stapanesti sanatos, despre mine ce sa zic, ieri am ridicat in sfarsit masina de la dealer si seara am si dat zone prin oras, am deocamdata 44 km parcursi, consumul e scazut deja la 9,8 fata de inceputul cu 25 ),masina merge super, se infige cat de cat, o tin deocamdata in rodaj si m-am si obisnuit cu pedalele, credeam ca o sa fie mai greu ;))schimb la 2500 sa fiu sigur, cand schimb la 3000 se simte cum se duce si evit sa ajung acolo ca altfel ma mananca talpaDaca Cineva Vreodata O Sa Iti Doreasca Binele, Sa Nu Il Dai
Comment
-
Salutare baieti - imi cer scuze pentru absenta - ocupat cu noul bolid - vreau sa va spun ca am descoperit misterul acelui click la pedala de ambreiaj, o capsa in mocheta exact sub pedala in momentul in care apasam pedala la maxim apasam exact pe acea capsa in mocheta - deci mister elucidat complet - am facut si o poza sa vedeti acea "capsa" este exact sub corpul pedalei - din pacate nu am aparatul foto la mine, o sa revin cu imagini.
In rest numai de bine - consum pe la 7....8% media (cam 50% oras), nu zdrancane nimic, parca aerul conditionat e mai putin galagios acuma (in primele zile parca vibra si toba de esapament - se simtea un zgomot infundat specific la relanti cu aerul conditionat pornit). Ce ma streseaza: multe frunze pe masinutza mea dimineata (parchez sub un copac), frunze care intra pe la baza parbrizului - stiti la ce ma refer, pietricele prin "nervurile" anvelopelor se simt pe asfalt - maruntisuri dinastea ca altceva nu am ce sa ii reprosez.
Numai de bine sa auzim - voi reveni
Comment
-
Originally posted by fainis View PostMai studiez piata si va tin la curent - cred ca primul lucru pe care il "adaug" este cotiera
Comment
-
Sticker-ele acelea dupa praguri sunt lucrate solid - este un fel de plastic cam de 1 mm grosime se simt la mana - ideea este buna putea sa fie umpic mai mari dar decat deloc e bine si asa - de ce zic asta - acopera o suprafata cam micuta atasez o poza focalizata spre sofer - se observa in jos.
Noi incercam sa protejam la maxim pragurile dar se mai urca tot felul de curiosi prin masina - mai ales cand e noua sa vada si ei - si mai calca pe praguri cu tot felul de sosoni, inevitabil se mai zgarie vopseaua la prag pe aici pe colo.
Am intrebat la dealer cand am fost sa ridic cartea - acu vreo 2 zile - chiar de cotiera am intrebat - pretul nu comentez (eu zic rezonabil - mult in jos fata de alte marci cu cotiere jenante puse aftermarket) - legat de sistemul de prindere m-i s-a spus ca se prind in holsuruburi pe consola - nu le-am studiat, eu cred totusi ca se prind in locuri special rezervate - ca doar sunt de origine.
Deocamdata o sa incerc sa caut ceva de pus pe scaune sa le mai protejez - nu stiu daca voi pune huse - acopera buzunarele din spate - am vazut prin hypermarketuri niste "chestii" pe care le pui pe spatar si sezut doar legate cu niste bretele la un pret rezonabil (cam 50 de ron pentru scaunele din fata).
Juann - ce nivel de dotare este al tau?Attached Files
Comment
-
La mine e versiunea preference si nu are atotocolante din alea pentru protectii praguri (dar vreau sa-mi pun cit mai curind posibil ). Oricum sa stii ca se zgirie pragurile cam tare in special iarna cind mai ai si un pic de nisip pe papuci. La mine e zgiriat pragul cel mai tare culmea pe parte mea
Apropo ai protectii praguri si pe spate sau numai pe fata? Vad ca ti-ai luat covorase originale de la dacia; sa stii ca se merita investiția ca din astea mi-am luat si eu și intr-un an de zile nu au nici cea mai mic semn de uzura.
ps: eu nu am displayul ca la tine ci invers afisaj negru pe fond portocaliu oricum imi place mai mult asa decit in versiunea hight contrast.Last edited by juann; 26 June 2009, 19:34.
Comment
-
Uite aici cum e cu cotiera de la ei:
Piese Dacia Logan : placa si disc ambreiaj , curea si role distributie , radiator apa , compresor ac , condensor ac , disc frana , caseta directie , pompa inject ,pompa apa , geam oglinda brat bascula fata , bieleta directie , bieleta antiruliu , electro ventilator , far logan , lampa stop , bara protectie
Comment
-
In ultima vreme, orice dacie vine cu CB-ul pe invers, si la Sandero meu e la fel...e mult mai odihnitor pentru ochi decat cel clasic.
La inceput nici eu nu stiam ce-i cu acel semn la indicatorul de combustibi, dar cred ca e pus acolo pentru a marca faptul ca rezervorul e plin pe jumatate cu carburant.
ps. mi-e ciuda pe motorul asta, daca era disponibil si pe Sandero, nici nu stateam pe ganduri...
Comment
-
Chestia ca cb e mai odihnitor pentru ochi e discutabila ca trebuie sa fii atent la drum nicidecum la display-ul cb. Cel putin in cazul meu ma mai uit citeva clipe doar sa vad cit e ceasul eventul nivelul carburantului.
ps: eu am senzatia ca au facut faza asta doar pentru reducerea costurilor.
Comment
Comment