Kingpin Mobil - logan 1.6 compresor, actual 1.8t

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ohohoho.... 155? Incredibil! Felicitari! Nu mi-as fi imaginat vreodata la un logan mai mult de 130... Inca o data felicitari! De curiozitae: ce consum ai acum si cat te-a ajuns toata investitia?

    Cand trecit pe la Braila, da un semn... fi sigur ca vin sa ti-o vad
    sigpic

    Comment


    • nu ai incercat un start de pe loc pana la 100 km/h?
      vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
      vand lampa adaptabila la torpedo

      Comment


      • Scuze pentru dublu post. Netul e de vina. Va rog stergeti :|
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by CataFOF View Post
          groza , nu e mult 55 diametru ? nu pierzi cuplu jos ?
          bravo si felicitari pt treaba , sa iti reziste motorul iti urez !
          daca se pastreaza regula de la turbo... the bigger the better )

          @vgroza ia legatura cu Mois pentru becu ala ,are el soft.
          Last edited by Cristi_Xp; 2 October 2009, 20:08.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • tia iesit o bestie de logan felicitarile mele nu ma gandeam ca o sa iasa atat ...sper sa tina motorul ,multa bafta si da clase la alte masini de fite ca ai cu ce..esti nr 1.
            sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            Comment


            • Ce lucrare domne, ce lucrare!!!

              Comment


              • Hai cu 160 la roata... bafta... la cat mai multi KM cu motorul asta

                Comment


                • foarte tare masina.

                  Comment


                  • Cred ca un "Jos palaria" zice totul!!!

                    Comment


                    • Multumesc baieti, in seara asta am iesit prima mea tura nesupravegheat de mecanici si masina merge foarte bine ce se simpte enorm e cuplul iar consumult dupa 2 zile de tastari si forje e de 11,7 l/100km !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tot ce mai ramane momentan e sa-i schimb uleiul ca nu e ok sa merg cu asta vechi care are 9000 km

                      Un film asa de test http://www.youtube.com/watch?v=wXMA2KReZNI
                      Last edited by vgroza; 3 October 2009, 03:32. Reason: Automerged Doublepost
                      Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

                      Comment


                      • bravooo :0 felicitari prin brasov cand treci...sa anunti inainte pe forum...vreau sa o studiez Felicitarile mele.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Super tare, felicitari, ma bucur pentru tine numai cand intru pe thread si vad realizarile, sunt multi care vizeaza, putini care trec la fapte. Din filmulet reiese undeva sub 10 sec 0-100km/h. Inca o data bravo si multi km in conditiile actuale

                          Comment


                          • Felicitari inca o data.


                            Imi place la nebunie cum se aude motorul si cum fuge


                            Cum a mai zis cineva: 'Jos palaria' -> cel mai 'tiganit' logan .
                            sigpic

                            Comment


                            • pfuuui.....cu fasaie tataa...e mortal sunetu...si trage al dracu...vad ca ai schimbat la 5000...si scoate cam 8 secunde...?oricum...nu am ce zice decat....felicitari!!!
                              http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                              Comment


                              • Originally posted by florian View Post
                                Din filmulet reiese undeva sub 10 sec 0-100km/h.
                                Eu am cronometrat ~8 sec, pe filmulet. Inca putin si il ajunge pe Clio RS, cu ai lui 6.9 sec pana la suta .
                                I don't ride low, I fly high...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google