Kingpin Mobil - logan 1.6 compresor, actual 1.8t

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai am uleiul e vechi de 9000 km si nu pot sa-i dau ture multe oricum la 5500 maxim 5700 trebuie sa schimb pentru ca asa e setata altfel se pot produce detonatii si se vede clar pe fisa dino ca la 5500 trebuie sa schimb pentru ca pierd cai si cuplu altfel
    Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

    Comment


    • Ca o fi 8 secunde ca or fi 9, castigul e foarte mare pentru o masina cu aerodinamica loganului, partea buna este ca treaba este in continoare perfectibila, adica @vgroza poate sa mai aduca imbunatatiri tehnice. Sincer nici nu trebuie dusa mult in turatie, pentru cativa ponei sa dai mai mult de 5000 de ture, pentru ca acuma are cu ce domne, are o herghelie disponibila
      Last edited by florian; 3 October 2009, 13:52.

      Comment


      • tu schimbi la 5500 ca acolo vezi ca ai puterea maxima ... dar cand schimbi pica cu 1000 rpm ... si pici cu mult sub putere ...poate peste 5500 nu o sa ai toti caii ... dar daca schimbi la 6500-6700 pici pe putere mare in treapta urmatoare .
        Daca ai puterea maxima la 5500 nu inseamna ca trebe sa schimbi la 5500 .
        Cat despre 0-100 ... ce vedeti pe filmare nu are chiar nici o relevanta ... pe un accelerometru la 120km/h pe bord am avut maxim 99 km/h pe accelerometru.
        Doi la mana ... se schimba foarte jos in ture ... zic ca se poate mai bine .
        de ex... daca schimbi in 5500 ai 122 cp la roata ... dar cand pica turatia pe 4500 ... etc... o sa pice undeva la 100 cp
        daca schimbi in 6000 ... nu mai ai 122cp ... ai undeva la 120 cp si pica pe 5000 rpm ... unde tot undeva aproape de 120 cp ai .
        Last edited by Cristi_Xp; 3 October 2009, 13:57.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • ...

          Cristi ai partial dreptate....se pierde cuplu si in plus e compresor daca te uiti pe turometru nu scade veci la 1000 rpm. Ptr cine nu stia cursele se castiga nu pe cai ci pe cuplu. Poti intreba pe oricine care are cu adevarat habar.
          Dece o mashina cu 300 nm cuplu si 160cp la roata bate o mashina cu 205 cp la roata si 265 nm cuplu, pentru ca cuplul pune in miscare mashina, caii te duc in viteze de peste 100km/h. Documentati-va inainte sa veniti cu sfaturi va rog ca induceti in eroare pe cei care citesc si nu cunosc anumite principii.
          Last edited by vgroza; 3 October 2009, 14:07. Reason: ...
          Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

          Comment


          • Mestere, mai bine ai citi putina fizica si vezi care e treaba cu puterea si cuplu, inainte de a fi asa artagos.
            LE: ca idee generala: caii invart roata, cuplul mentine rotatia.

            Comment


            • in caz ca nu ai stiut ... intre cuplu si cai este o relatie stransa
              tu conduci masina aia in filmare ca si cum ai conduce un diesel
              schimba vitezele in cuplu maxim atunci si gata... la 3500
              -CUPLUL este acel "moment al fortzei" din clasa a X-a, este "fortza" care trage de masina, de remorca sau de plugul tractorului si ii deplaseaza masa din punctul A in punctul B. Este ceea ce te ajuta pe tine sa urci pantele sau sa accelerezi atunci cand schimbi treapta de viteza
              -PUTEREA este ceea ce iti da viteza, viteza maxima in special. Puterea este cea care "alearga" in cursele de F1 si raliuri in general.

              intre putere si cuplu este o relatie matematica:
              putere=cuplu*rotatii/un indice

              iti sugerez o carte de fizica de clasa 10a
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • io zic sa va bateti)
                LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                Enter the Matrix

                Comment


                • Originally posted by KeanuRev View Post
                  io zic sa va bateti)
                  Io am zis si o mai zic:
                  Terminati cu mistocariile toti.
                  Cititi, ascultati si invatati.
                  sigpicFast&Furious
                  Team CSR
                  Logan Club CLUJ

                  Comment


                  • nu vreau sa ai pupincuresc pe@cristi_xp si @cezar dar au dreptate,cat despre pustiul nostru @vgroza bravo beiete,sa inteleg ca ai termenat lucrarea,pe la capitala cand dai o fuga sa vada si ochisorii nostri ce ai pe la motorreanu,succes in continuare cu tunaritu la masina,schimba uleiul si pune un movie facut profesional,nu amatorisme din astea
                    1 nu se intelege mai nimic
                    2 e pacat sa nu se vada HD la cata munca si efort financiar ai depus la masina,astept cel putin eu,un movie belea
                    Last edited by AGENTUL NYT; 3 October 2009, 14:35.
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • Originally posted by vgroza View Post
                      Cristi ai partial dreptate....se pierde cuplu si in plus e compresor daca te uiti pe turometru nu scade veci la 1000 rpm. Ptr cine nu stia cursele se castiga nu pe cai ci pe cuplu. Poti intreba pe oricine care are cu adevarat habar.
                      Dece o mashina cu 300 nm cuplu si 160cp la roata bate o mashina cu 205 cp la roata si 265 nm cuplu, pentru ca cuplul pune in miscare mashina, caii te duc in viteze de peste 100km/h. Documentati-va inainte sa veniti cu sfaturi va rog ca induceti in eroare pe cei care citesc si nu cunosc anumite principii.
                      hai ca aici ai dat cu mucii in fasole si ai spart blidele...

                      N-are rost sa fii rautacios... La liniute conteaza enorm puterea. Nu doar cuplul. Cuplul conteaza foarte mult la curse pe circuit, sau raliuri.

                      Cristi a zis, daca esti putin atent si citesti, ca atunci cand schimbi scade turatia CU 1000 ture, aproximativ , nu LA 1000 ture, cum ai inteles tu. El are mare dreptate cu ce zice.

                      Ce nu ia in calcul Cristi, probabil, este faptul ca la turatii mari, motorul cu compresor mecanic nu este eficient.

                      Oricum, felicitari, esti un deschizator de drumuri. Vei mai testa si te vei obisnui sa scoti timpi mult mai buni.


                      Te-as ruga, in masura in care ai timp, sa faci o lista cu cele necesare si niste preturi, plus costuri de montaj. Baietii tai de la Cluj s-ar putea sa aibe inca doi clienti.
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • merge bine masina ! imi place!
                        am cronometrat pe filmulet cam 9 secunde poate ceva mai putin.daca se tine cont ca a fost si "cameramanu " pe langa sofer cred ca masina poate scoate un timp mai bun.
                        vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
                        vand lampa adaptabila la torpedo

                        Comment


                        • @dsign ... eu am zis doar ce am citit de pe graficele alea
                          de-a lungul threadului am spus ce imi place si ce nu imi place la proiectul acesta .
                          Acum este aproape finalizat, o sa asteptam rezultate si fiabilitate.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • ...

                            Dupa o ora de vorbit pe mess cu cristi si ce a scris si design si ceilalti baieti,asa e am citit gresit dar eu ce ziceam si am incercat sa-i zic si lui e ca efectiv nu pot schimba in 6000 rpm ptr ca nu e ce trebuie la mashina asta cel mai bine e sa schimb la aprox 5800 rpm. La cristi i-am repetat, am schimbat asa pentru ca nu o pot forja mashina cu ulei vechi de 9000 km pe care il am pentru ca acuma sunt alte fortze care actioneaza si antreneaza totul.
                            Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

                            Comment


                            • ca nu ai ulei e una , ca zici ca dezinformez eu oamenii e alta

                              ia un gtech de la careva si pune niste timpi sa vedem
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • beton!!da cutia de viteze tine la herghelia aia?misto.am vazut filmuletul si am ramas impresionat .am votat buna. No comment!
                                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google