Kingpin Mobil - logan 1.6 compresor, actual 1.8t

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A sarit gardul, intr-adevar....Ia treci bre Intunecatule la loc
    Domnilor, spun doar atat: aveti realitatea voastra. Se poate intra in detalii, pot si explica dpdv psiho-medical, insa veti considera ca va aduc injurii. Asa ca putem discuta, cand este timp si daca avem mintea deschisa, prin PM, messenger ori alte mijloace asemenea.

    Revenind la topic: ce a facut sa existe aceasta reactie din partea noastra, a fost afirmatia urmatoare, facuta de UFO :

    "Original a fost postat de ufo
    azi m-am dat si eu...si am condus kingpin-mobilul exact de a zis BBI ...:O .............NO COMMENT !!!!
    oricine comenteaza despre masina ca aia ca aia ... e invidios. atat am de spus
    ar fi frumos sa aprecieze lumea ca e ceva nou si..merge a trecut de 1000 km si merge si consum daca va spun ..turda-cluj la mers normal 80-90 kmh undeva la 4 litri la suta
    "

    Ori ati descoperit ceva exceptional, ori exista niste erori.
    Oare nu e mai plauzibil exista unor erori?


    LE: pana la urma care e consumul: 6.4, sau 3.8? 6.4 mediu si 3.8 instant, cumva?


    PS: @vgroza: afirmatiile pe care le facem si sustinem, ne fac ceea ce suntem. Am depasit demult stadiul de culegator/vanator
    Last edited by Cezar; 4 November 2009, 13:41.

    Comment


    • pai si ce relevanta mai are consumul asta, cand mergi cu 60-70 in spatele tirului la aspiratie,sau o lasi in panta in viteza...etc etc etc ,asta nu e mers normal ... in nici o situatie normala nu faci asa ceva.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • asa mai merge....6,4....da nu 4 cum a zis ufo sau nu mai stiu care...si nu vad motivu pt care sari asa in sus...in fine...bafta groza pe mai departe...app...cred ca te-a vazut un prieten intr-o seara in tg mures...zicea ca suna al dracu de bine masina...
        http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

        Comment


        • Originally posted by vgroza View Post
          @Darksid3: P.S.-ul tau asdresat lui Ufo mi se pare cam de c...t si nu mi se pare corect sa vorbesti despre oameni care nici macar nu-i cunosti si nici macar nu sti cu ce se ocupa si ce au invatzat la viatza lor. Parerea mea e ca de data asta si tu ai sarit gardu'.
          Deci noi am incercat sa vedem cat de mic putem face consumul pe un drum lin si fara prea mare trafic in care am mers ca batraneii, masina la un drum de cluj->tragu-mures a facut consum 6.4L/100. Si nu uitati ca loganul are cut off la injectie ceea ce inseamna ca mai bine il lasi in frana de motor decat sa o scoti din viteza cand nu accelerezi, faceti un test. In frana de motor consum instant si scoasa din viteza consum instant.Sper ca am zis bine ca se numeste "cut off" sa nu-mi sariti in cap daca am gresit
          Mai invata semantica expresiilor si apoi tragi concluzii d-astea. Pe principiul "nu mi se pare corect sa vorbesti despre oameni care nici macar nu-i cunosti si nici macar nu sti cu ce se ocupa si ce au invatzat la viatza lor" afla ca daca vroiam sa fac comentarii de rahat, o faceam clar si raspicat. Nu o fac pentru ca sub acelasi criteriu mai sus mentionat de tine absolut gratuit, nu sunt genul. Am pus o problema simpla: cand intra mai mult aer in motor, ECU trebuie sa faca amestecul propice rezultand mai mult combustibil ars...de altfel, la motoarele pe injectie, ceea ce controlezi din acceleratie este AERUL...ECU injectie facand singur proportia de benzina care va intra in cilindru. Care nu ma crede sa puna mana pe carte sau search pe goagal.

          Deci domnilor: pana la urma care a fost consumul? In ce conditii? Care e relevanta?
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • citeste mai sus ..am scris odata
            ca sa fie clar!!! a fost o distanta de 33-35 km turda cluj mers in coloana ..adica cateva masini ..mers relativ economic .. adica la consum punct

            am mai scris sus ca puteti veni daca vreti la cluj sa vedeti si atunci vedeti si voi
            numai bine
            Team CSR[/FONT]

            execut sisteme audio profesionale,body kit-uri custom tel:0757709912

            Comment


            • Cel mai simplu si corect: De urcat poze pe forum cu CB-ul afisand toate variabilele si constantele. In felul asta nu mai lasati loc de mari indoieli....cel mult o firava relevantza.

              Apropos: CB-ul afiseaza un consum cat mai aproape de real dupa cel putin 200 de km parcursi.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Originally posted by Cezar View Post
                3.84 in frana de motor.
                Moderatorii au voie sa faca misto fara sa fie pedepsiti?
                Am spus ce am vazut afisat pe afisajul din bord.
                sigpicFast&Furious
                Team CSR
                Logan Club CLUJ

                Comment


                • Cu tot respectul....Sunt remarci care "cauta" ironiile altora Legea actiunii si reactiunii....si Cezar are dreptate intr-un fel...De altfel vgroza a lasat sa se inteleaga ca folosind frana de motor se scoate asa consum. Eu am scos 0.9% consum afisat pe CB in frana de motor pe Transfagarasan pe o distanta de 10 km dar nu are nici o relevantza. Ce arata CB-ul trebuie interpretat , asta e diferenta.
                  Treaba e alta: S-a lansat ideea ca: compresorul -> motor mai puternic -> trage mai usor = consum de 4%....Pai scuze, dar asta e scenariu pentru desene animate. Oricum ideea asta s-a facut tandari cand au fost puse in discutie si criteriile dupa care s-a efectuat drumul.

                  PS: Fiti maturi si acceptati consecintele a ceea ce spuneti.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • @fastfurios: daca tu sincer crezi ca eu am facut misto...
                    Nu cumva era consumul instant ce ai vazut pe bord?

                    PS: mama lui de motor, abia dci reuseste astfel de perfomante, la vreo 65/85 de cai, insa reuseste un motor cu randament mult inferior. Nu cumva, asta e o tema pe care putem face "misto" si chiar se merita?
                    Last edited by Cezar; 4 November 2009, 14:32.

                    Comment


                    • Se numeste realitate. Nu noi o cream...tine de obiectivitate fiecaruia ;).
                      Propun sa revenim la subiectul initial. Consider ca am depasit aberatia compresor = consum mai scazut decat la aspirate, ca ne mai citesc si altii si chiar le dam motive de ras.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Originally posted by Cezar View Post
                        @fastfurios: daca tu sincer crezi ca eu am facut misto...
                        Nu cumva era consumul instant ce ai vazut pe bord?

                        PS: mama lui de motor, abia dci reuseste astfel de perfomante, la vreo 65/85 de cai, insa reuseste un motor cu randament mult inferior. Nu cumva, asta e o tema pe care putem face "misto" si chiar se merita?
                        Nu era consumul instant pentru ca motorul cred ca era oprit si ne uitam la rezultatele afisate de CB pe ruta Cluj - Turda.
                        sigpicFast&Furious
                        Team CSR
                        Logan Club CLUJ

                        Comment


                        • Pana la urma ramane 3.84?

                          Comment


                          • Atat era afisat, Alex(ufo) a rotunjit la 4, dar 3.84 era valoarea afisata.
                            Exista martori inca cativa baieti membri in CSR care nu au cont aici pe forum si au ale masini(Fiat ,BMW).
                            Last edited by FastFurious; 4 November 2009, 14:58.
                            sigpicFast&Furious
                            Team CSR
                            Logan Club CLUJ

                            Comment


                            • 3.84, consum mediu...Extrem de interesant. Felicitari pt rezultate, sunt exceptionale.
                              La cat mai multe astfel de rezultate.

                              Comment


                              • vgroza a spus ca i s-a imbogatit amestecul pana la afr 13. undeori mult mai mic, pe acceleratii (ceea ce e normal). sa zicem ca la acel 13 obtinem cel mai mic consum. atunci daca un aspirat cu xlitrii de aer si afr 14 consuma 5% la 80km/h, cum explicati voi ca un compresor cu 8x litrii aer si afr 13 consuma cu 25% in conditiile in care motorul nu functioneaza in regim de detonatie. cred ca am pus o intrebare destul de pertinenta si astept raspuns de la vgroza, ca el e singrul acre poate sa spuna ce a facut la masina si ce soft i-au facut cei de la suprchips. restul de aplaudaci, daca nu sunteti in stare sa raspundeti la intrebari clare, nu mai aburiti lumea cu razboiul stelelor. din posturile voastre, reiese clar ca dupa ce s-a pus compresor, s-a imbogatit amestecul, consumul scade cu 25%. daca va aud aia de la renou or sa va ceara patentul inventiei...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google