Da,dar internele sunt aceleasi , ca asa si SGM-u poate sa puna o gramada de chestii pe motoru ala si sa-l faca 'fortza'.Mie mi se pare ceva uniacat pt ca din 1.6 8v sa scoti atatia cai.
Kingpin Mobil - logan 1.6 compresor, actual 1.8t
Collapse
X
-
trecerea pe supralimentare e acelasi lucru ca si alt motor , plus ca intre el si MCD nu e diferenta foarte mare ,decat de 1 sec pe 400 m .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
GLuma e gluma dar vezi ca te ia lumea in serios si dupaia sare pe tine cu calcule sa vezi cat e o secunda pe 400m ) Oricum mult mai usor era sa pun direct un motor cu o baza puternica si sincer nu am avut rabdarea si curajul de a-mi asuma imensa responsabilitate pe care o ai in cazul unui eveniment neplacut, dar pana la urma nici eu nu sunt tocmai in regula, citez un sef de la RAR: Copiile doamne fereste sa ai un accident cu masina asta chiar daca nu e vina ta tu o sa iesi de vina ! Asta era acum 1 an de zile, dar acum pot spune ca decat sa continui sa ma chinui cu motorul asta sa iau alte axe si interne cred ca am sa trec si eu la alt motor cu o baza pana in 400cp dar asta implica niste costuri si responsabilitati destul de mari si nu stiu daca mai merita.
P.S. With great power comes great responsibility! ! !Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31
Comment
-
pai nu aia era ideea bre , era ideea ca s-a ramas pe aspirat ,nu supraalimentare cu compresoare de SLK )Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Nu prea e acelasi lucru,ca de la 6 la 4 pistoane,vorba lui Clarckson "bigger is better".
Si asta cu diferenta de 1 sec intre ei nu o cred.Eu personal l-am intrebat pe MCD daca s-a dat cu Victor si a zis ca nu.Acum ca unu a zis ca scoate 8sec si altu 7 pe 0-100km/h e doar chestie practic de demonstrat.Last edited by Carmelo; 2 December 2010, 00:40.Fara Semnatura.
Comment
-
Si MCD e 1.4 aspirat)). Vreau sa vad 200 cp+ din 1.6 MPI.
Comment
-
Originally posted by vgroza View PostGLuma e gluma dar vezi ca te ia lumea in serios si dupaia sare pe tine cu calcule sa vezi cat e o secunda pe 400m ) Oricum mult mai usor era sa pun direct un motor cu o baza puternica si sincer nu am avut rabdarea si curajul de a-mi asuma imensa responsabilitate pe care o ai in cazul unui eveniment neplacut, dar pana la urma nici eu nu sunt tocmai in regula, citez un sef de la RAR: Copiile doamne fereste sa ai un accident cu masina asta chiar daca nu e vina ta tu o sa iesi de vina ! Asta era acum 1 an de zile, dar acum pot spune ca decat sa continui sa ma chinui cu motorul asta sa iau alte axe si interne cred ca am sa trec si eu la alt motor cu o baza pana in 400cp dar asta implica niste costuri si responsabilitati destul de mari si nu stiu daca mai merita.
P.S. With great power comes great responsibility! ! !Fara Semnatura.
Comment
-
Ramanem la 4 pistoane si trecem pe turbo si nu o sa fie motor de clio )
@Carmelo: Am renuntat sa o vand ptr ca nu am avut clienti
@Cristi_Xp: VR6 e un motor greoi cu care in competitii nu faci mare branza, pana la urma nu despre asta e vorba cum a zis si Robert (SGM) daca e sa aleg aleg ceva mai mic si mai "new school"
Oricum tot ce am facut pana acuma e sa vad cat pot sa scot din motorul original pentru ca mi s-a parut o provocare, dar stiu ca totul are o limita si ca sa treci de limita aia nu merita in primul rand financiar. CHiar si asa cand am tras linie la cat am investit imi iesea lejer de o masina care are performante similare sau chiar mai bune iar pe langa asta aveam si Loganul cu care pot merge la padureKingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31
Comment
-
re
Da, am adus-o. Astazi (Luni) merg sa o mai ridic ca frec peste tot si oricum nu e bine asa lasata la maxim si din cauza cum e gandita suspensia, atasez o poza poate intelegeti dece zic asta.Attached FilesKingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31
Comment
-
doamne ajuta la proiect incontinuare
griji de praguri si alte dedesupturi :P oricum masina ii preferata mea
ma bucur ca tiai revenit dupa accidentare Spor maxim incontinuare.
Comment
Comment