Kingpin Mobil - logan 1.6 compresor, actual 1.8t

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    tare curios de kompressor....tare te-as amenda ptr zgomot.
    Daca pui piesa noua...si nu va da cu virgula...o sa fii cel mai tare loganist.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • #92
      Multumesc baieti de sustinere, trimite-mi pm care stiti ceva ceasuri de boost la pret BUN !
      Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

      Comment


      • #93
        Deci, ceva detalii despre compresor? Ca nu te'am laudat degeaba...
        I don't ride low, I fly high...

        Comment


        • #94
          Inca e prea devreme sa vin cu detalii. Am sa va zic pe parcurs presiunea cu care merge si alte detalii legate de el, oricum trebuie facute modificari si testari, sper sa il putem termina pana la regionala
          Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

          Comment


          • #95
            @Macs, speram sa iasa o treaba buna. Lumea in general e neincrezatoare cu modificarile astea radicale si prea putini sunt cei care incearca, la fel a fost si cu masina mea si uite ca merge bine si inca nu am avut probleme.
            Detalii: la fulia care o are acum nu cred ca va da mai mult de 0.6bari, compresorul e de pe modelul mai nou de slk si da, va fii pus in miscare prin cureaua de accesorii. Se va scoate compresorul lui de A/C plus tubulatura, servo-directia pozitionata deasupra alternatorului va merge jos, in locul compresorului iar sus se va prinde compresorul fara tevile alea mari, in locul carora cu ajutorul flanselor se vor face altele din inox in functie de cum avem nevoie pt traseul intercoolerului. Masina va putea merge la puterea normala si la maxim de putere prin apasarea butonului de A/C care va cupla compresorul. Deocamdata cam atat .
            Last edited by Bibi; 9 September 2009, 12:24.

            Comment


            • #96
              bafta...ca tot bafta le uram toti si la baietii care vroiau sa puna motorul de 2.0 pe logan...si nau reusit...poate voi reusiti.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #97
                exista un logan cu motor 2.0 16 v in romania ...motoru provine de la clio rs
                Succes la proiect

                Comment


                • #98
                  si unde anume e loganu ala? poze cu el ceva?
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #99
                    techirghiol jud cta...motoru trebuia sa il cumpere un prieten de-al meu..dar cand s-a dus era prea tarziu...poza momentan nu am ...
                    hai sa nu ne bagam peste threadu omului

                    Comment


                    • problema e ca nimeni nu isi bate capul sa schimbe internele motorului ... deci o sa avem un 1.6 kompressor cu interne stock ... pistoane turnate vs pistoane forjate...
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • @vgroza & @ BIBI, merci pentru detalii. Sunt alaturi de voi in "cautarea de putere", mai ales ca vreau sa fac si eu ceva asemanator pe mai-micul meu calut de 1.4.
                        I don't ride low, I fly high...

                        Comment


                        • Ca avanpremiera, propun schimbarea numarului in MS-98-OZN.

                          Comment


                          • Pe langa compresor o sa fie nevoie si de unichip care sa-l comande, unichip care costa in jur de 250-300 euro, dupa care urmeaza setrile de rigoare.Baniuesc ca o sa fie nevoie si de intercooler.Daca ai nevoie te pot trimite la un prieten care lucreaza la o firma specializata in tuning de motoare, in Bucuresti.
                            real power..... diesel power by

                            Comment


                            • softul trebuie facut pe stand neaparat , ca sa se verifice tot timpul amestecul pe toate plajele de turatie , mai ales pentru a nu exista detonatii ...asta daca se vrea sa tina pistoanele cat mai mult ,sa nu se topeasca.Un piston forjat costa undeva la 300 eur,si probabil se fac la comanda.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Deocamdata vrem sa avem toate piesele pregatite. Am inceput sa comandam din ele si lista e destul de mare, avem nevoie de: intercooler, teava inox diametru 5,5, coturi inox diametru 5,5, flanse pt iesire intrare compresor, furtune siliconice, coliere, flanse pt fixarea compresorului, racitor ulei, adaptor racitor ulei, furtune racitor ulei, ceas presiune turbo, boost controler si astea doar ca sa-l putem monta, apoi vedem softul, regulator presiune benzina, blow-off, ax came sport, serpisori, pistoane forjate, injectoare marite s.a.m.d. Proprietarul este hotarat sa faca in asa fel incat in final totul sa iasa bine.
                                @Cosmindan, unichipul are rolul sa faca reglaje mai fine decat se pot face din ecu masinii, plus se pot regla injectoarele in cazul in care se schimba, compresorul nu are nimic cu ecu, unichip, compresorul iti baga atata presiune cat ii dai din boost controler, cat e de mare fulia lui si cat cresti in ture ;).
                                Last edited by Bibi; 9 September 2009, 23:34.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google