If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Felicitari din partea mea.Altceva nu e de zis...critici nu au loc, sfaturi nu stiu daca ai nevoie(vad ca treaba e profi) Multi vor modificarea ''inimii" putini isi permit....si cei care isi permit pun o axa , niste serpi , si cam atat....
poate sunt putini care citesc topicul, dar, doar cei care il citesc sunt cu adevarat niste impatimiti ai tuningului...si sincer as prefera pe forum sa fie 10 masini la care se lucreaza calumea la tot ce tine de partea mecanica(motor, suspensii, frane, evacuari etc.), dacat 200 pline de fibra si chit care arata toate la fel(cu mici exceptii)...
tine-o tot asa! si asteptam poze, multe poze si la momentul potrivit si un filmulet !
Ca o completare la cele spuse de mine si ceilanti colegi.Ai prefera sa iti umplem 10pagini de topic cu replici gen: "wow ce misto" ,"fitza,acum o sa fuga cu 300km/h" ,"frumoasa masina","cat o sa consume cu motorul asta?" etc etc sau sa iti spunem 2-3 vorbe sincere intr-un post?Eu unu nu prea am postat din mai multe motive:
-nu cunosc mare lucru despre motorul pe care l-ai pus pe masina
-am urmarit si urmaresc in continuare lucrari facute de Domy pe forumul de DRAG,am un mare respect si admiratie pentru el,nu stim noi tot logan clubul mecanica (si nu numai) cata stie omul ala care are cateva masini si motoare facute cap-coada cu manutele lui.
-omul e prea tipicar pentru a face ceva aiurea care sa ne dea motiv sa postam
-deocamdata eu unu admir evolutia lucrarii si bag la cap pentru viitor ceea ce vad in pozele pe care tu le postezi
Concluzia:baga mare poze si cate 2-3 cuvinte cu evolutia lucrarii in timp pentru ca nu trec neobservate stai linistit .
o masina la care se munceste cu suflet!
oricum am un regret ca nu ai pastrat tot "originalul", dar nu inseamna ca acum nu o sa mai urmaresc topicul.
pacat ca pot sa iau eu ce ai dat tu jos.
saptamana asta s-a modificat pedala de acceleratie de la cablu la pedala electronica si pedala de ambreaj tot cu cablu la hidraulic.s-au facut suporti,pozitionate distanta intre ele si inaltimea pedalelor si decupat peretele intre cabina si compartiment motor pt conductele de pompa ambreaj..
S-a montat toata timoneria in logan,pus motoru ptr ultima incercare sa se vada daca totul incape calumea,pus capota sa vedem daca se inchide ,etc.o singura problema a fost la suportul cutiei,era destul de aproape de lonjeron.asa ca s-a decupat din suport o bucata si slefuit si din capul surubului.acuma este un suficient 3 cm exact ca pe partea de dreapta, pe langa asta s-au mai modificat niste chesti pe motor pt softul stage 2..
Facut la strung niste distantiere intre partea de sus si jos ale suporti motor.era greu de calculat ca nu se stia cat cedeaza tamponul motor cand greutatea motrului e pe el si trebuia facut si 2 buc prezon special pt suporti din dreapta fiindca in comert nu se gaseste surub mai lung de 12 cm cu filet 12x1.50 si aicea trebuia de 17 cm.acuma motoru sta deja pe suporti.Dupa pozitionarea motorului s-a masurat ce lungime trebuie sa aiba planetarele si trimise la modificat, partea de fuzeta o sa fie a loganului si pe mijlc imbinat cu cele de wv asta este varianta ieftina, daca cumva nu o sa tina imbinarea,ca la Domy cu M5-ul turbo sau capu Loganului,atuncea trebe facute planetare custom,care o sa coste cat toate modificarea 1.8t in logan...prima data incercam varianta ieftina, sa speram ca o sa reziste
Foarte frumos proiectul,cand exista bani si oameni potriviti ies masini de nota 10.Imi place ce vad,atentie la detali etc.(seibile alea se vor inlocui cu o bucsa sau filetat mai mult surubu presupun).Spor la treaba.
Golan91, normal ca vin saibele alea inlocuite cu distantiere si scurtat si putin din surub, au fost puse ca sa se vada exact dimensiunea de care e nevoie.
Intre timp planetare sunt gata modificate si montate.Plus adaptor pentru senzorul de la ceasul ce indica temperatura uleiului
wow...am ramas surprins placut de masina, si tot odata te admir pentru munca depusa la ea. Se vede ca pui multa pasiune si dragoste in ea. Multa bafta in continuare!
Am vazut in oameni...ce nu vroiam sa vad vreodata...
Ura si iubirea cum lovesc ambele de-odata!!!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment