Groza eu ti-as propune sa ramai discret la exterior cu o bara de MCV si numaru pus pe mijlo unde-i locu...parerea mea...oricum felicitari pt ce ai facut
Kingpin Mobil - logan 1.6 compresor, actual 1.8t
Collapse
X
-
Si eu sunt de parere ca bara de MCV ti s-ar potrivi, este cat mai aproape de original si are si o deschidere destul de mare pentru aerisire
Comment
-
cred ca ar trebui splituit ,exact de unde s-a inceput cu motorul 1.8t , cum zici victore?schimb doar titlul,sau mut ce e despre 1.8t in alt thread ,numa sa imi zici cum sa se cheme.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
De ce va mai maimutariti in engleza? Romana nu va mai place?
Comment
-
Motorasul ala 1.8T a fost unul dintre cele mai bune motoare turbo facute de vw, si ti-o spun din partea fratelui meu care lucreaza la vw in Germania.
Ideea este cum o sa stapanesti acei cai putere . Cred ca ...si cu siguranta o sa mai ai nevoie de niste greutate pe puntea spate ca sa se aseze bine masina pe drum.real power..... diesel power by
Comment
Comment