Eu raman la parerea ca cel mai bine dau ceasurile montate pe stalpul din stanga.
Kingpin Mobil - logan 1.6 compresor, actual 1.8t
Collapse
X
-
Cele de presiune si temperatura ulei am sa le pun cum a zis si "unknown" iar ceasul de boost o sa fie in stanga intr-un suport special.Mi-e nu mi-a placut cum arata pe stalp parca e um pic fortat acolo din cauza cum e conceputa mashina. In bord mi se pare ca e in linie cu tot, parca ar fi fost acolo din fabrica, keep it simpleKingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31
Comment
-
update piese
M-am luat cu vorba si am uitat sa va arat niste poze cu ce am mai luat, lista e lunga dar las pozele sa vorbeascaKingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31
Comment
-
@1q mitru ha ha ) siiiii, ar trebui sa-l mai intrebi in ce bani ii sta bicicleta ) daca in masina se baga si se baga si se tot baga.
@Unknown dupa ce ti-am vazut opera i-am zis la vicky sa-si puna ceasurile acolo, arata extraordinar, felicitari!
@Vgroza ce bine arata piesele, nici nu am apucat sa le vad inca live, oricum de azi ii clar, ne apucam de treaba!
Comment
-
daca tot suntem in tema asta..vreau sa va intreb mesteri dela cluj:...
-adaptorul ptr ulei e la fel la toate masinile, diametru etc...
-se pot pune pe aceias adaptor ambi sezori ?..cel de presiune si cel de temp?...
-am inteles ca pe la sezori sar putea sa curga ulei trebuie sa punem banda de fibra?sau ce e.. de se pune pe instalati satirare
- trebuie facut la fel cu banda si adaptorul..
- trebuie strans puternic adaptorul pe suportul ala unde se pune filtru...ca sa stiu sa imi iau cheie ptr filtru
- unde e de preferat sa se puna adaptorul ptr temp lichid racire... cand lichidul iese din motor sau cand iese din radiator..
sper ca nu am pus prea multe intrebari...astept raspunsuri.. cu respect..
- care e dimensiunea interioara a furtunui prin care iese lichidul de racire din motor.. si care e dimensiunea cea mai buna ptr adaptor...
inca ceva..
Bravo ptr BOV si eu imi doresc asa ceva.. dar din cate am inteles e cu mult mai scumpa ptr ca ptr diesel e cu comanda electronica..
Dc nu ai mers pe racorduri si furtune samco ?Last edited by unknown; 23 September 2009, 18:06.sigpic
Comment
-
samco costa vreo 10 mil toate furtunaraiele
mai trebe intercoolerul ... de unde si la ce bani ?Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
da mare activitate pe la garaj azi unii gaureau altii taiau cu flexu........ altii bagau de seama spor la munca!!!!!!
Comment
-
Da asa e, toti gramada, fiecare cu treaba lui, important e ca s-a facut cate ceva. Am reusit pana acum sa dam jos instalatia de aer conditionat, am reusit sa montam intercoolerul, am taiat bara sa facem racire pt intercooler si restul.. to be continued.
Comment
-
@Unknown, scuze ca nu am citit si de pe pagina anterioara inainte de-a posta. Diametru pt adaptor nu e la fel pt toate masinile, dar e la fel cel putin la motoarele din gama logan, 20mm si are 3 gauri pe el, unde poti pune presiune si termperatura ulei, temperatura cu un bulb si presiunea cu ceva adaptor mic, al 3-lea ramane acoperit. Trebuie stranse bine toate (dar cu simt) si nu va curge nimic. Adaptorul pt temperatura apa trebuie pus la iesire din motor, te intereseaza ce temperatura ai constant in blocul motor. Sunt de cumparat adaptoare pt ulei si adaptor in forma de T diametru cred 15mm temperatura apa la racing nick.
Comment
-
update
Era mai ok sa-l las pe Bibi sa posteze detaliile legate de adaptarea respectiva ptr ca el are un asemenea adaptor si stie exact diensiunile lui, sper ca nu va suparati.
Vorba aia, BIBI stie meserie, ia uitati-va cu ce precizie chirurgicala lucreaza + o mica caterinca cu bucata taiata din bara fata pe post de eleron NFS a la Tudorica.Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31
Comment
Comment