mai conteaza consumu ..probail un 8-9 ....oricum ceea ce a realizat e extraordinat ..felicitari inca o data
Kingpin Mobil - logan 1.6 compresor, actual 1.8t
Collapse
X
-
Da, am condus aseara masina si ce pot zice e ca urca f lejer kilometrajul, se simte f usoara masina, are cuplu mare si cai multi incepand din ture joase. A iesit o lucrare de calitate, daca mai pune si niste jante usoare, niste serpisori, poate o axa sport, fise si bujii de calitate cred ca rotunjeste suma la 200cp. Multa bafta in continuare si grija la condus!
Comment
-
felicitari pt ceea ce ai facut....sa speram ca nu vei avea probleme cu motorasu....bafta!http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
Originally posted by vgroza View Postun motor cu 8v e mult mai rezistent si mai fiabil decat unul 16v, asa mi s-a spus si in plus am exemplu bun de om care a puscat un 16v cu compresor in catza kilometrii ce-i drept numa liniutze liniutze
Masina merge 195km in a4a pe capat si a reusit astazi Sebi sa-i dea in a5a peste cap acul masina ajungand pana la 230km/h
Cat despre comentariul despre fiabilitatea motoarelor 1.6, tin sa te contrazic putin. Motivul pentru care motorul in 16v mentionat de tine a facut poc cu compresor e pentru ca standard are un raport de compresie ceva mai mare fata de 1.6 8v si are galerii de admisie mai lungi si din plastic. Ar mai fi si factori externi care nu depind de motor, cum ar fi calitatea executiei (nu prea ai loc sa pui compresor pe 16v, ce a scos de pe acolo ca sa puna compresor?), calitatea softului, calitatea pilotajului. In nici un caz nu tin aparararea 16v, vreau doar sa mentionez acesti factori pentru ca remarca ta legata de fiabilitate si rezistenta nu este sustinuta de date reale si multi ar putea s-o generalizeze prea usor...
Numa' bine si sa ai grija de monstru!sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
...
pai nu am zis ca neaprat alea 8valve in plus pe care le are motorul cu 16valve is problema ci pe total e mai slab si mai expus la esecuri si defectiuni. Un lucru bun iarasi la 8v e ca are tachetii mecanici ceea ce e foarte bine acuma nu stiu 16v cum e ca nu sunt curiosKingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31
Comment
-
Originally posted by vgroza View PostMomentan nu intentionez sa cumpar ax cu came, poate la anu. Momentan e bine si sunt multumit cu 170 cp
Comment
-
@vgroza: poate detaliezi, tehnic, cum e cu alea 16 valve care se strica mai des, pt astia mai naivi care credem ca tachetul mecanic si 2valve /cilindru au fost solutii tehnice de referinta pana acum 20 de ani ai cumva informatii de la renou ca motorul K4M ar fi din plastic si K7M din otel inox? sau proverbe si zicatori de la nea vasila din garaj...
intrebare: ai decomprimat motorul? vorba lui felix, esti totusi pe interne stock si cam apesi pe pistoane...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment