Kingpin Mobil - logan 1.6 compresor, actual 1.8t

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mai conteaza consumu ..probail un 8-9 ....oricum ceea ce a realizat e extraordinat ..felicitari inca o data

    Comment


    • Mestere, bravos! Speram sa reziste mult si bine, ca de mancat, manca pamantu...
      I don't ride low, I fly high...

      Comment


      • Felicitari!!!!!!
        dar cutia rezista?
        vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
        vand lampa adaptabila la torpedo

        Comment


        • n-are treaba cutia si nici planetarele sau nu mai stiu eu ce piese
          Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

          Comment


          • Da, am condus aseara masina si ce pot zice e ca urca f lejer kilometrajul, se simte f usoara masina, are cuplu mare si cai multi incepand din ture joase. A iesit o lucrare de calitate, daca mai pune si niste jante usoare, niste serpisori, poate o axa sport, fise si bujii de calitate cred ca rotunjeste suma la 200cp. Multa bafta in continuare si grija la condus!

            Comment


            • vrea si ochii mei caprui sa vada bestie in jpg-uri cu motoreanu si un film ceva,in rest..esti tare frate,bv tie,esti de apreciat
              stima si respect !!!
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • Originally posted by vgroza View Post
                No comment insemna ca nu ai nici parere buna nici parere rea, adica esti indecis
                stiu ... inca nu am votat oricum.. era doar o gluma faza cu no coment

                Comment


                • felicitari, si bravo pt curaj.
                  o axa ceva ?

                  Comment


                  • ...

                    Momentan nu intentionez sa cumpar ax cu came, poate la anu. Momentan e bine si sunt multumit cu 170 cp
                    Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

                    Comment


                    • felicitari pt ceea ce ai facut....sa speram ca nu vei avea probleme cu motorasu....bafta!
                      http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                      Comment


                      • Originally posted by vgroza View Post
                        un motor cu 8v e mult mai rezistent si mai fiabil decat unul 16v, asa mi s-a spus si in plus am exemplu bun de om care a puscat un 16v cu compresor in catza kilometrii ce-i drept numa liniutze liniutze

                        Masina merge 195km in a4a pe capat si a reusit astazi Sebi sa-i dea in a5a peste cap acul masina ajungand pana la 230km/h
                        In primul rand, felicitari pentru realizare! Sunt sigur ca ai putea scoate si mai mult din motor cu niste pistoane care sa iti scada putin compresia motorului.

                        Cat despre comentariul despre fiabilitatea motoarelor 1.6, tin sa te contrazic putin. Motivul pentru care motorul in 16v mentionat de tine a facut poc cu compresor e pentru ca standard are un raport de compresie ceva mai mare fata de 1.6 8v si are galerii de admisie mai lungi si din plastic. Ar mai fi si factori externi care nu depind de motor, cum ar fi calitatea executiei (nu prea ai loc sa pui compresor pe 16v, ce a scos de pe acolo ca sa puna compresor?), calitatea softului, calitatea pilotajului. In nici un caz nu tin aparararea 16v, vreau doar sa mentionez acesti factori pentru ca remarca ta legata de fiabilitate si rezistenta nu este sustinuta de date reale si multi ar putea s-o generalizeze prea usor...

                        Numa' bine si sa ai grija de monstru!
                        sigpic
                        ^Logan turbat (WIP)^

                        Comment


                        • mie nu imi vine sa cred ) am ramas uimit hai ca mai asteptam niste filmulete sau poze cu masina ...
                          felicitari , multa grija cu ea ca e puternica si ... Doamne fereste de ceva
                          Its just a car ...

                          Comment


                          • ...

                            pai nu am zis ca neaprat alea 8valve in plus pe care le are motorul cu 16valve is problema ci pe total e mai slab si mai expus la esecuri si defectiuni. Un lucru bun iarasi la 8v e ca are tachetii mecanici ceea ce e foarte bine acuma nu stiu 16v cum e ca nu sunt curios
                            Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

                            Comment


                            • Originally posted by vgroza View Post
                              Momentan nu intentionez sa cumpar ax cu came, poate la anu. Momentan e bine si sunt multumit cu 170 cp
                              Pentru a avea 170 cp iti trebuie cel putin 12 PSI adica 0,83 barr, ceea ce cred ca e cam mult pe interne si compresie stock.Mare grija... as merge cu 8 PSI, adica 0,55 barr care ti-ar asigura 150 cp fara alte probleme...
                              http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                              Comment


                              • @vgroza: poate detaliezi, tehnic, cum e cu alea 16 valve care se strica mai des, pt astia mai naivi care credem ca tachetul mecanic si 2valve /cilindru au fost solutii tehnice de referinta pana acum 20 de ani ai cumva informatii de la renou ca motorul K4M ar fi din plastic si K7M din otel inox? sau proverbe si zicatori de la nea vasila din garaj...
                                intrebare: ai decomprimat motorul? vorba lui felix, esti totusi pe interne stock si cam apesi pe pistoane...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google