Kingpin Mobil - logan 1.6 compresor, actual 1.8t

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ce rea e lumea... uneori cred ca exista mai multa invidie decat recunostinta...ar trebui respectat si apreciat pentru ce a facut..a scos performante extraordinare din motor de 90 cp ...cel mai bine e sa vedem ce se va intampla cu motorul ,daca va rezista si apoi ... tot respectul din partea mea !

    Comment


    • Teoretic de ce nu ar face fata franele? ca doar nu merge cu ea la raliu unde cu dreptul stai pe acceleratie si in acelasi timp cu stangul apesi pe frana. Oricum daca nu are, pentru o mai buna franare ar merge niste discuri de van.

      Comment


      • Originally posted by cos_min_i View Post
        ce rea e lumea... uneori cred ca exista mai multa invidie decat recunostinta...ar trebui respectat si apreciat pentru ce a facut..a scos performante extraordinare din motor de 90 cp ...cel mai bine e sa vedem ce se va intampla cu motorul ,daca va rezista si apoi ... tot respectul din partea mea !
        e vorba si de fiabilitate ... cu ce te incanta ca ai 200 cp pentru 1 zi ?
        sau 190 pentru 1 sapt ... sau 180 pentru o luna ...
        Pese nu uitati ca astia 170 is doar calculati printr-o formula,la roata is de fapt 140 si la motor e unknown.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Teoretic de ce nu ar face fata franele? Pai hai s-o luam pe rand:
          1. Discuri subdimensionate pentru cei "170 de cai"
          2. Apare fenomenul de fading datorita placutelor, trebuiesc placute mai mari sau ceva racing
          3. Daca nu are nici macar discuri ventilate, e grava problema.

          Ideea e ca la prima franare, ar fi ok insa la a doua, a 3-a franare, distanta se va lungi considerabil datorita "stresului" din sistemul de franare, necalculat de constructor pentru o asemenea putere.
          Orice modificare in urma careia rezulta o putere substantiala a motorului, trebuie precedata obligatoriu si de o modificare a sistemului de franare.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Originally posted by Cristi_Xp View Post
            e vorba si de fiabilitate ... cu ce te incanta ca ai 200 cp pentru 1 zi ?
            sau 190 pentru 1 sapt ... sau 180 pentru o luna ...
            Pese nu uitati ca astia 170 is doar calculati printr-o formula,la roata is de fapt 140 si la motor e unknown.
            Pe dyno a iesit ca are 168,4 la motor si 134,1 la roata! Eu zic ca e mai bine decat suficient! Si din cate stiu eu la frane a umblat deja in sensul ca are discuri pe spate....pe fata inca nu stiu...poate a umblat si pe acolo! Oricum un "Jos palaria" din partea mea!

            Comment


            • tu nu pricepi ca aia la motor is calculati cu o formula din aia de la roata ?
              ca sa masori puterea unui motor , tre sa il dai jos si sa masori puterea la volanta ... ma indoiesc ca dyno stie sa faca asa ceva
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Degeaba se incearca sa se demonstreze ...

                1. formula aceea e facuta dupa niste calcule ...dupa mai multe incercari si cred k este "calibrata" ... si sunt mai mult ca sigur ca s-a facut o masuratoare pe volanta sau pe axul motorului si s-au stabilit coeficienti de corectie astfel incat valorile sa fie mai apropiate .

                2. fiabilitate ...orice motor daca umbli la el ii scurtezi viata ... omu a facut un compromis si a ales o viatza mai scurta a motorului...trebuie sa asteptam si sa vedem cat il tine...fara sa mai aruncam "sageti"

                3. Respect omule ... da-mi si mie un PM cu mai multe date..chiar vreau sa vorbesc cu tine despre proiect pentru ca as vrea sa-mi pun si eu compresor !

                Comment


                • acelasi motor cu cutii diferite scoate pe dyno puteri diferite la roata si teoretic ar trebui sa aibe aceeasi putere calculata la volant. daca nu pusca, by-bye precizie de masuratoare dyno. asa ca, cel mai ok e sa masori caii pe bancul de teste pt motoare, nu dyno. ma rog, asta nu are relevanta.
                  relevanta are in schimb daca modificarea e fiabila sau nu. cat despre rautate, cred ca m-ai si nimerit... eu chiar sunt genul care umbla sa am ce mai 3,14zdoasa masina de pe forum, vreau sa fiu miezul din coco... ce sa zic, sunt rau la maxim.
                  ce nu suport insa e linguseala (a se citi limbile in cur) date de unii oricui apeleaza la o solutie clasica de marire a puterii unui motor, fara sa ia in calcul aspecte legate de fiabilitate, sigurata in functionare, etc. ai paua, esti tru. n-ai paua si nici torc, nu esti tru. daca ai paua si te face unu cu paua mai putina, esti de rahat, alalat e deja idolul pustanilor cu uscatoare de covor pe portbagaj (a se citi eleron tuning) si tobe sport. numa sub capota, cand o deschizi, doi soareci lesinati...ma lasati cu fazele de invidie, ca va intreb imediat pe ce as fi invidios si nu stiti sa-mi rapsundeti, 90% dintre astia picati pe spate ca musca dupa ce gusta otet.
                  stima pt groza c-a modificat loganul, ii doresc sa il si tina, ce nu-mi place insa ca dupa ce-a vazut fisa aia dyno si felicitarile de aici de pe forum, nu-i mai ajungi cu caii putere la nas. daca e sa fiu rau, as intreba daca modelul de compresor e ceva inedit ca ci conceptie, sau e luat de pe o alta masina, la acer s-au adaptat doar prinderile, daca a facut el softul...aici se vede "mana specialistului". la motoarele astea orice solutie tehnica adopti, tre' s amodifici softul acolo e toata smecheria, nu sa pui o flansa si sa tragi un furtun de ulei, arta e cand scrii biti pt noul debit, calculezi raport de compresie, evacuare, etc.
                  asa ca lasa-ti-ne pe astia invidiosii care n-avem altceva de facuty decat sa carcotim, nu aplecati urechea la intrebarile noastre, ca le punem din rautate, nu ca am ne-am fi documentat in prealabil cat sa nu credem ca o toba si un filtru fac din 75 de cai vreo 90. asta e, unii suntem cretini.
                  vgroza, nu pt tine era postul. pt tine raman intrebarile legate de presiunea de supraalimentare si de raportul de compresie. asa cum a fost si cea cu afr-ul, unde m-ai convins ca stii ce faci. revenind, ai p si e cam mari pt interne stock, parerea mea. stiu ca suna fain 170 de cai, dar gand la gand cu bucurie cu xp...pt cat timp?
                  in rest, numai de bine...
                  Last edited by Seba; 19 October 2009, 17:36.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • uhhh, aveai ceva pe suflet !

                    Comment


                    • bah, mor cand intrebi ceva si in loc de raspuns clar ti se da cu tifla. culmea, nu de cel pe care l-ai intrebat, ci de altii, de-aia picati in extaz. acu' sa te tii loganuri 1.6 cu compresor...daca n-as cunoaste cativa de-astia cu turbo pe aspirat si interne stock care-or temelit cuzinetii si arborii cotiti, chiar blocuri sparte, n-as zice nimic. dar incercand sa-i atragi unuia atentia asupra unor aspecte (pe care omul poate le stie dar nu a mentionat de ele, tot poate pe considerentul ca pe cine intereseaza?), uite cum iti pui aplaudacii in cap...si cand mai esti si facut carcotas, asta e cireasa de pe tort. tocmai din cauza ca am vazut motoare cu bomboane pe coliva tot bombanesc eu de fiabilitate. a, daca omul are sa dea 500 de oiro lunar sau la 2 saptamani, ok, sa-si faca lihgheanu la 450 de cai, no problem. desi daca ai avea bani mai multi, in principiu nu iti iei logan ca sa ai ce tuna la risc. iti iei din start ceva care se preteaza la tuning. in fine, nu mai comentez...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • seba, n-are rost, pe bune acuma.
                        n-ai cu cine...

                        Comment


                        • ...

                          AFR-ul dupa softare e in zona de 12-13 cam 95% din timp ptr a avea un amestec rece si a reduce riscul de topire al pistoanelor sau aparitia detonatilor iar benzina pe care o folosesc acuma este obligatoriu de 100. Pe masina au fost testate 5 variante de soft pana s-a ajuns la un raport optim.
                          Cat despre fiabilitate nu-s curios, cat tine, tine, cand se strica il repar si asta basta.
                          Eu cred ca daca am ajuns pana aici cu modificarile nu ma cac pe mine daca sparg motorul.
                          Ptr baietii care isi fac griji de frane poti sa ai si 1000cp daca folosesti masina pe drumurile publice ca si cum ai avea 100cp nu cred ca apar probleme.

                          Stati linistiti, cand se strica ceva va anunt pana atunci fara intrebari legate de fiabilitate ca sunt vorbe-n vant si ne pierdem numa vremea cu mesaje inutile.

                          P.S.

                          NU VA MAI CERTATI!!!!!!!!!!!! NUMA VA MANCATI NERVII AIUREA !!!!!!!!!!!! MAKE LOVE NOT WAR !!!!!!!!! HAHAHAHAHA
                          Last edited by vgroza; 19 October 2009, 20:52. Reason: HAHAHAHAHAHAHAHA
                          Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

                          Comment


                          • Eu zic sa nu mai cititi si sa nu mai postati pe therdul omului daca nu va place numai de-a dragul de a va rotunji numarul de posturi.
                            Sunt sigur ca Victor a facut masina pentru el nu sa demonstreze ceva cuiva, tot la fel sunt sigur ca in acest proiect a invatat din sfaturile unora care se vede de la o posta ca au habar si apreciaza sfaturile bune.
                            Sunt sigur ca probabil o sa mai apara si altii cu "replici" dar sa nu uitam esentialul vgroza a fost primul cu Logan 1.6 Compresor, restul nu conteaza.

                            Fara aluzii la apartenenta geografica.
                            Last edited by Cezar; 20 October 2009, 00:53.
                            sigpicFast&Furious
                            Team CSR
                            Logan Club CLUJ

                            Comment


                            • @vgroza: atat am vrut sa aud. doar ca de la tine, nu de la altii...
                              acum ma intreb dintre aplaudaci cati au inteles de ce se imbogateste amestecul si ce avantaje are chestia asta...am intrebat doar asa, ca sa fiu rau. si ma gandesc ca nefiind tu vizat, n-o sa te superi. de tine m-am cam lamurit, esti ok. vreau sa-i vad pe astialalti tuneri cu teoria de pe patrutuning...unde imaginatia unora nu are limite
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • @Seba: raule
                                Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google