Kingpin Mobil - logan 1.6 compresor, actual 1.8t

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • man, sa ai noroc si grija de motoru' ala. ca l-ai "tiganit", nu gluma...
    Last edited by Seba; 20 October 2009, 18:26. Reason: Automerged Doublepost
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Un film cu kingpinomobilul pe dyno cand i se facea softul Superchips ...

      Comment


      • http://www.youtube.com/watch?v=kGZ22oUoPGc un filmulet de la resoftare
        P.S. excesul de boost pe care il vedeti este cauzat de presiunea care se acumuleaza in tubulatura cand nu e clapeta de acceleratie deschisa, in sarcina masina nu trece de 0.4-0.5bari decat dupa 6000 rpm cand intra in overboost.
        Last edited by vgroza; 23 October 2009, 03:49. Reason: ....
        Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

        Comment


        • Am pus si eu filmul insa postul meu nu a aparut. Interesant forum aveti aici...

          Comment


          • fiind la primele posturi, ca sa nu puna oricine orice, trebuie sa ti se aprobe postruile. s-a rezolvat intre timp; ai fost aprobat
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Originally posted by Seba View Post
              fiind la primele posturi, ca sa nu puna oricine orice, trebuie sa ti se aprobe postruile. s-a rezolvat intre timp; ai fost aprobat
              Pusesem link spre filmuletul cu kingpinul kompresor.... noh in fine... nu-i bai

              Comment


              • Frumos post Anca!
                Eu de exemplu pot sa ma abtin sa nu-i dau, cand am drum in fata. In schimb trebuie sa recunosc ca atunci cand sunt provocat ma abtin greu, si le cam dau de mancare la caluti.
                Personal sunt cu ochii pe Victor si cred ca si eu o sa-i fac viata complicata la motorashul meu cand scap de garantie.
                Peste toate trebuie sa recunosc ca voi femeile manuiti mult mai bine cuvantul, decat noi barbatii.
                PS
                Am vazut ca tu personal le ai si cu masinutele!
                Last edited by 1q Mitru; 23 October 2009, 18:57.

                Comment


                • deci ... ce inseamna tuning
                  Engine tuning is the adjustment, modification or design of internal combustion engines to yield optimal performance, to increase an engine's power output, economy, or durability. It has a long history, almost as long as the development of the car in general, originating with the development of early racing cars, and later, with the post-war hot-rod movement. Tuning can describe a wide variety of adjustments and modifications, from the routine adjustment of the carburetor and ignition system to significant engine overhauls. At the other end of the scale, performance tuning of an engine can involve revisiting some of the design decisions taken at quite an early stage in the development of the engine.
                  Setting the idle speed, fuel/air mixture, carburetor balance, spark plug and distributor point gaps, and ignition timing were regular maintenance items for all older engines and the final but essential steps in setting up a racing engine. On modern engines, equipped with electronic ignition and fuel injection, some or all of these tasks are automated, although they still require periodic calibration.
                  acuma nici autorul nu a zis ca a tunat nimic , doar asa ai inteles tu ce a facut el ,tuning . Ce poti sa zici ca a tunat , este softul din ECU ca sa mearga mai bine .La noi cuvantul asta "tiuning" e mai altfel inteles ,probabil din nfs. Prefer la orice ora termenii modificare/adaptare/improvizare... decat tiuning ,deci o chestie stock de pe alta masina nu inseamna tiuning ,ce se face dup`aia ca acea chestie stock de pe alta masina sa mearga perfect pe masina asta , s`o fi chemand tuning, cu un singur n
                  Last edited by Cristi_Xp; 23 October 2009, 20:38.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • ....

                    Mai aveti ace de intepat ?
                    Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

                    Comment


                    • pe xp si pe anca nu pot sa-i cert, ca-s mai mari in grad ca mine, respectiv egala. are la fel de multi epoleti...
                      io zic sa va calmati, in principiu cam toti aveti dreptate, dar lasati-o naibii. daca am putut eu sa ma abtin, puteti si voi.
                      ps: nu ma refer la vgroza prin postul asta, stie el de ce
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Hai ca mai linistesc eu apele.

                        Multe multe felicitari, sa stii ca ti-am urmarit si citit topicul; esti curajos si probabil suferi de nebunie temporara.

                        Ai toata admiratia mea. Felicitari!!!
                        9! 9! 9!
                        sigpic

                        Comment


                        • Si din partea mea Respect!!!!
                          Bafta in continuare si nu lua in seama ce nu trebuie luat.......sti tu ce.
                          Last edited by Cezar; 25 October 2009, 16:15.
                          sigpicFast&Furious
                          Team CSR
                          Logan Club CLUJ

                          Comment


                          • azi m-am dat si eu...si am condus kingpin-mobilul exact de a zis BBI ...:O .............NO COMMENT !!!!
                            oricine comenteaza despre masina ca aia ca aia ... e invidios. atat am de spus
                            ar fi frumos sa aprecieze lumea ca e ceva nou si..merge a trecut de 1000 km si merge si consum daca va spun ..turda-cluj la mers normal 80-90 kmh undeva la 4 litri la suta

                            sper ca nu se trezesc discutii ca e imposibil sau stiu eu .. in forja...clar creste consumul ..in fine Vgroza..Felicitari !!!!!!!!!!!pt masina
                            Team CSR[/FONT]

                            execut sisteme audio profesionale,body kit-uri custom tel:0757709912

                            Comment


                            • vgroza.....ti-am admirat curajul inca de la primele tale posturi pe acest forum, sa stii ca mi se pare super masina ta ,mai ales decand ai pus kompressorul.
                              Sa stii ca nu mi se pare normal sa jignesti lumea de aici...cum adica 99,9 la suta dintre noi.....stii tu ce vreu sa zic....
                              Acu daca ti-ai pus kompressor nu inseamna ca ai mai multe drepturi sau ca esti privilegiat pe acest forum...parerea mea.
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Eu unul astept un rezultat cu g-tech, pt 0-100 km/h, 400 m.
                                Eventual si niste timpi pe reprize ar fi interesant.
                                Felicitari pt ce ai facut din masina.

                                As avea rugamintea sa discutam despre masina, si nu despre caracterul fiecaruia in parte. Daca se doreste asta, va invit respectuos sa "va luati la dans" prin pm, nu pe public. Multumesc pt intelegere.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google