man, sa ai noroc si grija de motoru' ala. ca l-ai "tiganit", nu gluma...
Kingpin Mobil - logan 1.6 compresor, actual 1.8t
Collapse
X
-
Un film cu kingpinomobilul pe dyno cand i se facea softul Superchips ...
Comment
-
http://www.youtube.com/watch?v=kGZ22oUoPGc un filmulet de la resoftare
P.S. excesul de boost pe care il vedeti este cauzat de presiunea care se acumuleaza in tubulatura cand nu e clapeta de acceleratie deschisa, in sarcina masina nu trece de 0.4-0.5bari decat dupa 6000 rpm cand intra in overboost.Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31
Comment
-
Frumos post Anca!
Eu de exemplu pot sa ma abtin sa nu-i dau, cand am drum in fata. In schimb trebuie sa recunosc ca atunci cand sunt provocat ma abtin greu, si le cam dau de mancare la caluti.
Personal sunt cu ochii pe Victor si cred ca si eu o sa-i fac viata complicata la motorashul meu cand scap de garantie.
Peste toate trebuie sa recunosc ca voi femeile manuiti mult mai bine cuvantul, decat noi barbatii.
PS
Am vazut ca tu personal le ai si cu masinutele!Last edited by 1q Mitru; 23 October 2009, 18:57.
Comment
-
deci ... ce inseamna tuning
Engine tuning is the adjustment, modification or design of internal combustion engines to yield optimal performance, to increase an engine's power output, economy, or durability. It has a long history, almost as long as the development of the car in general, originating with the development of early racing cars, and later, with the post-war hot-rod movement. Tuning can describe a wide variety of adjustments and modifications, from the routine adjustment of the carburetor and ignition system to significant engine overhauls. At the other end of the scale, performance tuning of an engine can involve revisiting some of the design decisions taken at quite an early stage in the development of the engine.
Setting the idle speed, fuel/air mixture, carburetor balance, spark plug and distributor point gaps, and ignition timing were regular maintenance items for all older engines and the final but essential steps in setting up a racing engine. On modern engines, equipped with electronic ignition and fuel injection, some or all of these tasks are automated, although they still require periodic calibration.Last edited by Cristi_Xp; 23 October 2009, 20:38.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
pe xp si pe anca nu pot sa-i cert, ca-s mai mari in grad ca mine, respectiv egala. are la fel de multi epoleti...
io zic sa va calmati, in principiu cam toti aveti dreptate, dar lasati-o naibii. daca am putut eu sa ma abtin, puteti si voi.
ps: nu ma refer la vgroza prin postul asta, stie el de ceDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
azi m-am dat si eu...si am condus kingpin-mobilul exact de a zis BBI ...:O .............NO COMMENT !!!!
oricine comenteaza despre masina ca aia ca aia ... e invidios. atat am de spus
ar fi frumos sa aprecieze lumea ca e ceva nou si..merge a trecut de 1000 km si merge si consum daca va spun ..turda-cluj la mers normal 80-90 kmh undeva la 4 litri la suta
sper ca nu se trezesc discutii ca e imposibil sau stiu eu .. in forja...clar creste consumul ..in fine Vgroza..Felicitari !!!!!!!!!!!pt masinaTeam CSR[/FONT]
execut sisteme audio profesionale,body kit-uri custom tel:0757709912
Comment
-
vgroza.....ti-am admirat curajul inca de la primele tale posturi pe acest forum, sa stii ca mi se pare super masina ta ,mai ales decand ai pus kompressorul.
Sa stii ca nu mi se pare normal sa jignesti lumea de aici...cum adica 99,9 la suta dintre noi.....stii tu ce vreu sa zic....
Acu daca ti-ai pus kompressor nu inseamna ca ai mai multe drepturi sau ca esti privilegiat pe acest forum...parerea mea.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Eu unul astept un rezultat cu g-tech, pt 0-100 km/h, 400 m.
Eventual si niste timpi pe reprize ar fi interesant.
Felicitari pt ce ai facut din masina.
As avea rugamintea sa discutam despre masina, si nu despre caracterul fiecaruia in parte. Daca se doreste asta, va invit respectuos sa "va luati la dans" prin pm, nu pe public. Multumesc pt intelegere.
Comment
Comment