Kingpin Mobil - logan 1.6 compresor, actual 1.8t

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu chestia asta ce castigi ?? .. si cam cat costa si cum se monteaza .. pt amatori ..

    Comment


    • Originally posted by Cristi_Xp View Post
      e un piggyback,ceva suplimentar la ecu ...care minte pe ecu prin diferiti senzori si ii face amestecul cum vrea el
      Uite ce castigi...Mai pe romaneste, merge mai "rotund" motorul.

      Comment


      • mai safe... mai bine optimizat
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Sunt 2 modele de AEM FIC eu am pus poza cu FIC6 la intamplare Eu am sa primesc cel care este potrivit petru masina mea ori FIC6 ori FIC8. O comparatie intre cele 2: PRODUCT COMPARISON : F/IC-6 AND F/IC-8

          FEATURES F/IC-6 F/IC-8
          Injector Channels 6 8
          Advanced Injector Load Simulation & Filtering No Yes
          Timing Channels (Cam + Crank) 3 5
          High/Low Voltage Selectable MAG-Driver Outputs No Yes
          TPS Input Yes Yes
          MAP Sensor (Onboard) Yes Yes
          MAP (0-5v Intercept) Yes Yes
          MAF (0-5v Intercept) Yes Yes
          Frequency Based Flow Meter Support No Yes*
          Speedometer Recalibrator No Yes*
          o2 Sensor Remapping Yes Yes
          External AFR Input Yes Yes
          Generic 0-5v Remappers 2 2
          Boost Controller (Requires AEM 30-2400 Solenoid) No Yes
          IAT Logging Input No Yes
          PC Datalogging Yes Yes
          Internal Logging Memory 64 Kb 2 Mb
          VTEC Output/Control/+12V Switched Output Yes Yes
          Last edited by vgroza; 21 February 2010, 18:05. Reason: ..
          Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

          Comment


          • si acuma ne si explici ce scrie acolo ?
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • Dupa ce mai monteaza inca 2 injectoare probabil ca o sa ne explice functionarea ;)

              Comment


              • prima cifra se refera la FIC6 si a-2-a la fic8 sau daca este cu yes si no, tot asa. Mai bine o sa dau specificatii cand primesc produsul in mana ca nici eu nu stiu care versiune primesc. )
                Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

                Comment


                • bine lucrat

                  destul de misto masina respectele mele !


                  Ym:Ad3lin_rovine
                  Dacia Logan MCV 1.6MPI agitat
                  http://img174.imageshack.us/img174/4...atartrovz7.gif

                  Comment


                  • Originally posted by vgroza View Post
                    prima cifra se refera la FIC6 si a-2-a la fic8 sau daca este cu yes si no, tot asa. Mai bine o sa dau specificatii cand primesc produsul in mana ca nici eu nu stiu care versiune primesc. )
                    Spune-ne ce semnifica acele date de mai sus, daca tot le-ai pus.
                    EX: ce face asta : "High/Low Voltage Selectable MAG-Driver Outputs" s.a.m.d.
                    Multumesc.
                    Cum nu stii ce produs primesti? Nu l-ai comandat?

                    Comment


                    • @Cezar: Piggy back-ul asta vine cu o interfata care iti recalculeaza automat harta de injectie in cazul in care schimbi injectoarele cu unele mai mari, trebuie doar sa introduci dimensiunea injectoarelor standard si apai dimensiunea celor noi iar softul iti configureaza automat harta astfel incat masina sa ramana in aceasi parametrii. Sau poti tu manual sa configurezi ciclul injectoarelor sa baga in plus sau minus, astfel poti remedia anumite probleme ce intervin cand pui injectoare mai mari, una dintre ele ar fi ca nu iti mai sta relantiul sau ai afr foarte bogat cand masina e la puntul mort sau scade turatia brusc avand tendinta sa se inece sub turatii de 1500rpm. Cel mai probabil vine FIC6 ca eu nu am turbo ca sa fie necesar boost control. Este comandat prin Superchips Romania pentru masini care dispun de supraalimentare prin compresor.Cand am sa primesc/montez am sa va spun care varianta este, pana atunci totul este can-can
                      Last edited by vgroza; 22 February 2010, 22:09. Reason: ..
                      Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

                      Comment


                      • Am citit cu rabdare si interes peripetiile prin care a trecut masina ta. Asta inseamna pasiune adevarata si dedicatie. Pentru ca ai preferat sa iti modifici Loganul atat de amplu in loc sa renunti la el si sa iei altceva, meriti toata stima!!!
                        Mi-ar face placere sa te intalnesc odata pe drum sa vad reprizele masinii. Cuplul mare este un spectacol teribil iar cumulat cu calutii este un adevarat parc de distractii masina ta.
                        Sincere felictiari si sa te bucuri de ea cat mai mult timp si cat mai frumos!

                        PS: Asta este forumul meu de suflet pe care revin intodeauna cu placere pentru ca stiu ca voi descoperi cu siguranta ceva inedit.
                        Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                        Comment


                        • A ajuns in tara piggy back-u, Vineri merg sa-l montez. De abia astept, sper sa scot si ceva cai putere nu doar o functionare mai buna si mai sigura :P
                          Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

                          Comment


                          • baga blana sefule

                            Comment


                            • Piggy Backul e instalat. Am facut astazi cu Aicu de la Superchips Romania 60 km de teste si logari plus 160 kilometrii de drum extra-urban deci un total de 220km, setarile facute in seara asta sunt unele de inceput dar si asa pot sa spune ca masina merge foarte, foarte bine cu noile reglaje urmand ca in aproximativ 2 saptamani sa am 2 harti, una pentru aspirat hard si una pentru supraalimentat hard. Momentan am 3 feluri de setari, fara piggy back, cu piggy back aspirat, cu piggy back supraalimentat iar trecerea de la cele 3 setari se face instant prin apasarea unui buton ceea ce am testat in seara asta si chiar functioneaza instant un lucru foarte bun pentru menajarea masinii nu trebuie mers constant pe supraalimentare si poti activia doar inainte de o depasire de exemplu.

                              Multumesc inca o data lui Adrian si Vlad de la Superchips si Revo Romania si nu in ultimul rand lui Zoli pentru tot ajutorul si suportul acordat !!!
                              Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

                              Comment


                              • Hai cu g-tech si dinamometru sa vedem ce a iesit.
                                Frumos lucrat pana acum.

                                Un 0-100? 400 m?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google