Recomandat este sa nu faci asta. Alege stilul de conducere suplu, nu sportiv, mai ales in perioada rodajului.
Loganul meu Prestige DCI 85CP
Collapse
X
-
ehe ... pe cine ustura buzunaru ... daca vrei sa tii masina nu tura prea mult... la motoarele diesel in general nu e recomandat sa dai ture multe, decat daca este construit pentru asa ceva , cele de pe piata au maxim 7000 rpm apoi urmeaza rosu, loganul la 5000 e pe rosu cred ca pentru logan un maxim intre 2500-3000 mers constant la drum nu poate dauna motorului dar nu mai mult.
Chestia asta cu "rodajul" sunt cam sceptic ,nu se mai fac motoare ca pe vremuri ...hai la cheie cu teava prelungitor si treburi d-astea dupa care sa se treaca la proba, e adevarat trebuie sa se "lase motorul" ... eu pana acum am avut un stil de condus fff sportiv 250 km, sunt primii ai masinii, 50 % din ei motoul a functionat la 2500-3000 rpm am o sa o las mai moale am vazut ce poate nu trebuie sa scot untul din ea.Last edited by mdi_pro; 12 November 2007, 22:15.
Comment
-
Originally posted by andreigannEste vreo problema daca accelerez brusc de la 1600-1700 rpm pana la 2200-2300 rpm, mai ales ca masina e in rodaj? Sau trebuie sa accelerez constant? Imi place cum trage in intervalul asta de rotatii.
Comment
-
Nici io nu l-am iertat deloc. Nu am exagerat dar nici nu l-am tinut in 2000. Si eu sunt convins ca rodajul nu mai e ca pe vremuri cand lasa tata dacia 1 zi in curte sa faca rodaj )
Daca cedeaza ceva, sa cedeze acum. Cred ca daca acum tine, o sa tina mult si bine. (poet ma fac)
Comment
-
Originally posted by andreigannEste vreo problema daca accelerez brusc de la 1600-1700 rpm pana la 2200-2300 rpm, mai ales ca masina e in rodaj? Sau trebuie sa accelerez constant?
Originally posted by mdi_pro... daca vrei sa tii masina nu tura prea mult... la motoarele diesel in general nu e recomandat sa dai ture multe, decat daca este construit pentru asa ceva ...Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
Logan DCI
revin dupa o perioada de inactivitate
Cum ar trebui sa se manifeste ABS-ul la Logan?
Mai ales acum pe zapada, imi scoate un zgomot ciudat si strident cand apas putin mai tare pe frana, indiferent de viteza. Se aude destul de urat si imi face si urat pedala de frana, parca trepideaza. Este normal? Zgomotul este ciudat rau si se aude si tare. Daca ar fi ABS-ul, nu ar trebui sa se aprinda martorul ABS de la bord?
Comment
-
Stai linistit. Asa face ABS-ul, scrasneste ceva (ca si cum s-ar lovi doua table sau cum se rupe ceva) si pedala tepideaza. Si candintra ABS-ul nu trebuie sa se aprinda nimic. Acum, ma intreb si eu, desteptii aia de la dealer de ce nu prezinta tuturor cum se manifesta ABS-ul? Ca se pare ca multa lume nu stie, zilele astea multa lume m-a intrebat acelasi lucru.
Comment
-
Multumesc de raspuns. Ma pregateam sa ma duc pe la Caremil ca nu stiam ce se intampla. Mi se parea ciudat tare zgomotul. O sa incerc sa folosesc mai mult frana de motor.
Bine ca m-am linistit cu zgomotul ABS-ului
PS Am ajuns la 1800 km si sunt foarte multumit de cum se comporta masina. Consum mediu este de 6.4 l fara sa resetez computerul de bord. Din cei 1800km mai mult de 90% sunt facuti in oras.
Am alimentat numai cu motorina de la MOL Euro 5. Cam scumpa dar sper sa merite si sa nu am probleme.
Comment
-
In primul rand, s-o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea. Super masina, si culoarea imi place mult. Dupa cate am citit si am auzit despre mult laudatul dci incep sa ma sucesc un pic cate un pic. Eu vroiam ca urmatoarea masina, cand iese asta din garantie, sa fie prestige 1,6 16v, dar... dupa cate aud pe la voi mi-e ca o sa ma razgandesc si o sa iau dci.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Dci
Tocmai am facut comanda la dealerul Dacia pentru o cotiera Prestige (neagra) si aparatori de noroi fata-spate. Imi ajung vineri. De montat le montez singur, ca "domnii" de acolo mi-au cerut 800.000 ROL manopera. Si asa m-a ajuns destul de mult. Revin cu poze dupa ce imi reuseste operatiunea.
Vream sa cumpar si ornament pentru teava de esapament, dar o "bucata de fier" costa 600.000 ROL. Mai caut in alta parte.
Masina merge foarte bine pana acum, dar mi-a aparut un scartait enervant rau la scaunul soferului si nu reusesc sa-l localizez
2800km - consum mediu CB 6.8L (95% in oras)
Comment
-
Cam din ce zona vine scartaitul?
Comment
-
E de la cupla centurilor de siguranta (dintre scaune) sau de la spatarul scaunului, mai exact de la tija ce desparte spatarul de sezut.
Comment
Comment