Loganul meu Prestige DCI 85CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Recomandat este sa nu faci asta. Alege stilul de conducere suplu, nu sportiv, mai ales in perioada rodajului.

    Comment


    • #32
      ehe ... pe cine ustura buzunaru ... daca vrei sa tii masina nu tura prea mult... la motoarele diesel in general nu e recomandat sa dai ture multe, decat daca este construit pentru asa ceva , cele de pe piata au maxim 7000 rpm apoi urmeaza rosu, loganul la 5000 e pe rosu cred ca pentru logan un maxim intre 2500-3000 mers constant la drum nu poate dauna motorului dar nu mai mult.
      Chestia asta cu "rodajul" sunt cam sceptic ,nu se mai fac motoare ca pe vremuri ...hai la cheie cu teava prelungitor si treburi d-astea dupa care sa se treaca la proba, e adevarat trebuie sa se "lase motorul" ... eu pana acum am avut un stil de condus fff sportiv 250 km, sunt primii ai masinii, 50 % din ei motoul a functionat la 2500-3000 rpm am o sa o las mai moale am vazut ce poate nu trebuie sa scot untul din ea.
      Last edited by mdi_pro; 12 November 2007, 22:15.
      http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

      Comment


      • #33
        Originally posted by andreigann
        Este vreo problema daca accelerez brusc de la 1600-1700 rpm pana la 2200-2300 rpm, mai ales ca masina e in rodaj? Sau trebuie sa accelerez constant? Imi place cum trage in intervalul asta de rotatii.
        nu are nimic,doar sa nu treci de 2500rpm

        Comment


        • #34
          Nici io nu l-am iertat deloc. Nu am exagerat dar nici nu l-am tinut in 2000. Si eu sunt convins ca rodajul nu mai e ca pe vremuri cand lasa tata dacia 1 zi in curte sa faca rodaj )

          Daca cedeaza ceva, sa cedeze acum. Cred ca daca acum tine, o sa tina mult si bine. (poet ma fac)

          Comment


          • #35
            Felicitari Andrei! Sa te tin, si sa ma tina si pe mine
            Vad ca esti din Iasi, ce spui sa ne intalnim sa povestim de motoarele noastre? Poate se mai anunta si alti loganisti de prin partile noastre.
            Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

            Comment


            • #36
              Fiti siguri ca dupa 13 decembrie o sa va insotesc si eu la intalniri Si ca sa nu fiu off-topic...felicitari pt masinuta si sa te bucuri de ea cat mai multi km ;)
              I don't drive fast...I fly low !!!

              Comment


              • #37
                Originally posted by andreigann
                Este vreo problema daca accelerez brusc de la 1600-1700 rpm pana la 2200-2300 rpm, mai ales ca masina e in rodaj? Sau trebuie sa accelerez constant?
                de preferat sa nu fortezi cit este in rodaj, degeaba nu depasesti alea 2.200-2.300rpm daca pina la rotatiile alea tu o omori. stiu ca-ti place deoarece la turatiile alea intra turbina si senzatia e beton. accelereaza progresiv pina termini rodajul, dupaia ... cauta ghirozan pe youtube si ia exemplu :p
                Originally posted by mdi_pro
                ... daca vrei sa tii masina nu tura prea mult... la motoarele diesel in general nu e recomandat sa dai ture multe, decat daca este construit pentru asa ceva ...
                rotatiile de care vorbea andreigann nu sint turatii mari! el doar forteaza...
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #38
                  Logan DCI

                  revin dupa o perioada de inactivitate
                  Cum ar trebui sa se manifeste ABS-ul la Logan?
                  Mai ales acum pe zapada, imi scoate un zgomot ciudat si strident cand apas putin mai tare pe frana, indiferent de viteza. Se aude destul de urat si imi face si urat pedala de frana, parca trepideaza. Este normal? Zgomotul este ciudat rau si se aude si tare. Daca ar fi ABS-ul, nu ar trebui sa se aprinda martorul ABS de la bord?

                  Comment


                  • #39
                    Stai linistit. Asa face ABS-ul, scrasneste ceva (ca si cum s-ar lovi doua table sau cum se rupe ceva) si pedala tepideaza. Si candintra ABS-ul nu trebuie sa se aprinda nimic. Acum, ma intreb si eu, desteptii aia de la dealer de ce nu prezinta tuturor cum se manifesta ABS-ul? Ca se pare ca multa lume nu stie, zilele astea multa lume m-a intrebat acelasi lucru.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #40
                      Multumesc de raspuns. Ma pregateam sa ma duc pe la Caremil ca nu stiam ce se intampla. Mi se parea ciudat tare zgomotul. O sa incerc sa folosesc mai mult frana de motor.
                      Bine ca m-am linistit cu zgomotul ABS-ului
                      PS Am ajuns la 1800 km si sunt foarte multumit de cum se comporta masina. Consum mediu este de 6.4 l fara sa resetez computerul de bord. Din cei 1800km mai mult de 90% sunt facuti in oras.
                      Am alimentat numai cu motorina de la MOL Euro 5. Cam scumpa dar sper sa merite si sa nu am probleme.

                      Comment


                      • #41
                        In primul rand, s-o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea. Super masina, si culoarea imi place mult. Dupa cate am citit si am auzit despre mult laudatul dci incep sa ma sucesc un pic cate un pic. Eu vroiam ca urmatoarea masina, cand iese asta din garantie, sa fie prestige 1,6 16v, dar... dupa cate aud pe la voi mi-e ca o sa ma razgandesc si o sa iau dci.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #42
                          Dci

                          Tocmai am facut comanda la dealerul Dacia pentru o cotiera Prestige (neagra) si aparatori de noroi fata-spate. Imi ajung vineri. De montat le montez singur, ca "domnii" de acolo mi-au cerut 800.000 ROL manopera. Si asa m-a ajuns destul de mult. Revin cu poze dupa ce imi reuseste operatiunea.

                          Vream sa cumpar si ornament pentru teava de esapament, dar o "bucata de fier" costa 600.000 ROL. Mai caut in alta parte.

                          Masina merge foarte bine pana acum, dar mi-a aparut un scartait enervant rau la scaunul soferului si nu reusesc sa-l localizez
                          2800km - consum mediu CB 6.8L (95% in oras)

                          Comment


                          • #43
                            Cam din ce zona vine scartaitul?
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #44
                              scartait

                              Nu-mi pot da seama. Cred ca sub scaun. Scartaie numai cand merg nu si atunci cand stau pe loc si misc scaunul.

                              Comment


                              • #45
                                E de la cupla centurilor de siguranta (dintre scaune) sau de la spatarul scaunului, mai exact de la tija ce desparte spatarul de sezut.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google