Blue Magic IL 13 MIU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E gata masina dar nu zice nimic Alex asta ...
    sigpic

    Comment


    • nu trebuie sa mergi cu 100 neaparat ce a mea nu ii mai priente 95? stii cum merge pe 95...nu ai treaba....bafta si te astept la brasov sa ma dau si eu cu ea..
      Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

      Comment


      • ai rezolvat problemele? ..sa faci pubic toate impresiile cu noua configuratie

        Comment


        • se bucura singur
          Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

          Comment


          • Hai secretosule zi ce si cum,sau vrei sa ne faci o surpriza la toti? Bafta cu masina,chiar sunt curios ce stie in configuratia actuala....
            sigpic

            Comment


            • Cred ca inca mai calibreaza acele )
              sigpic

              Comment


              • ii sta in gat 95 hai ma sa fim seriosi...putin....;)
                http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

                Comment


                • Daca omu are bani sa mearga cu benzina de 100..ce ti se pare neserios in asta?
                  Eu cred ca nu a ajuns acas de azi dimineata, probabil ca ii place prea mult cum merge masina si nu'i vine sa se dea jos din ea))
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • Da' stiu ca ii ia timp sa regleze ceasurile alea. Cred ca se plimba de la pranz in continuu).
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • Normal ca nu ai sta in injectoare benzina de 95,dar dupa compremare se recomanda folosirea unui conbustibil cu cifra octanica mai mare,pentru evitarea eventualelor detonati,tinand cond ca masina nu are inca un soft adecvat.Dai bataie in continuare ca sti ce faci....
                      sigpic

                      Comment


                      • Mama ce trafic p-aici.Concluzia finala II DAU FOC mi-a mancat ultimele 2 zile masina asta sa incep cu inceputul.
                        Am montat chiulasa luni seara noua galerie fiind mai lunga firul de la sonda lambda nu ajungea pana la mufa aia de vine din calculator am zis cativa km pana acasa nu e mare problema si am mers asa timp in care martorul check engine nu s-a aprins,marti am dat jos sonda frumos am prelungit firul am pus-o la loc am mers cu masina putin si am observat ca in momentul cand stateam mai mult cu masina in ralanti "clipea" check engine-ul cand plecam de pe loc sau motorul mergea in ture se stingea.Ieri pe zi am mai mers cu masina din nou de data asta check engine-ul nu s-a mai aprins dar problema mare a fost aseara pe la 12 noaptea am pornit masina mi-a dat vreo 2 detonatii in ralanti am oprit motorul l-am pornit din nou mergea 30sec max 1 min normal dupa care isi schimba mersul parca mergea in 3 si nu se mai accelera.Azi pe la 12 am incercat din nou si a mers bine insa in ralanti check engine-ul incepe sa clipeasca am fost cu ea la service la dacia si mi-a sters ca aveam ceva erori in calculator si mi-au zis ca am detonatii cand si cand pe pistonul 2 deci conculuzia soft pe dyno cu AFR neaparat.
                        Altcineva mi-a zis ca aseara nu mergea bine din cauza temp aerului fiind mai rece.
                        sigpic

                        IL 1 3 MIU

                        Comment


                        • lasa ca pana la primavara o faci tu, e timp pentru toate.
                          Nu-i bai...

                          Comment


                          • Deci pana la urma, la brasov, te duci cu cealalta?

                            Acum, ceas de AFR, dus pe dyno si aia-i.
                            sigpic

                            Comment


                            • concluzia eu zic ca e alta ...
                              Culbutorii sunt de vina , nu sunt reglati cum trebuie .
                              Sunt ceva probleme cu chiulasa .
                              E problema de mecanica .
                              Mergi si verifici in primul rand ca rampa de culbutori sta bine stransa in chiulasa . Daca ti-au distrus filetu de acolo , tre sa refaci filetul .
                              Poate scapi doar cu un reglaj de culbutori
                              Last edited by Cristi_Xp; 3 March 2011, 21:40.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Eu zic ca e din culbutori mai mult ca sigur, prea stransi.
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google