Blue Magic IL 13 MIU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Maine am de verificat asa:
    -culbutorii
    -distributia(care daca nu era pusa la punct numai pornea si daca pornea trasnea de rupea)
    -bujiile cumva din greseala sa nu se fi apropiat electrozii prea mult
    -test de compresie (scaunele la supape sunt rectificate semeringurile noi doar in caz de mi-a strambat vreo supapa sau trebuiesc segmenti o sa imi piarda compresie).

    @Iamagi - Da,in momentul de fata 95% voi veni cu cealanta masina dar ramane de vazut ce voi rezolva maine.
    Last edited by Alex_MIU; 3 March 2011, 18:04.
    sigpic

    IL 1 3 MIU

    Comment


    • Eu raman la varianta cu culbutorii si din cauza ca bujiile au fost puse pe chiulasa in timpul transportului probabil sa fi stat pe ele si sa se fi micsorat distanta intre electrod si cracu ala si sa iti dea scanteie prea devreme.
      AG 16 Y M A

      Comment


      • daca ai un fel de detonatii in admisie..cel putin la mine asa a fost ....mergea in relatii max 1 min dupa care masina iti dadea senzatia ca merge in 3 pistoane si daca acceleram detona in admisie si nu urca turometru mai mult de 1500 rot/min si pe testul ala electric mie imi dadea scurt circuit scoteam prima sonda din evacuare numai dadea nimic si masina mergea prost dar mergeam....in concluzie am schimbat sonda lamba si masina functioneaza si acum in stare perfecta...mi-am dat si eu cu parerea pentru ca asta mi s-a intamplat si am vazut ca masina ta ar avea acceleasi sintome...ia in calcul si asta nu uita de ea pentru maine
        Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

        Comment


        • Astazi cand am pus tester-ul pe ea imi arata ca sonda lucreaza bine, dar o sa incerc si treaba asta maine! Totusi sper ca asta sa fie din cauza culbutorilor! App, tu ce joc ai la culbutori acum? Eu am 0.15 cu 0.15.
          sigpic

          IL 1 3 MIU

          Comment


          • eu nu stiu...
            Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

            Comment


            • Ce secretos esti ma :P tie frica ca daca imi fac masina "iti dau fum".Cateva poze cu "cosmarul" cu noua bara de la Sandu Golanu' si serigrafia de Duster cu toate ca la cate mi-a facut nu merita sa ii mai iau nimic.

              Scuzati claritatea unele sunt facute cu telefonul.
              Attached Files
              sigpic

              IL 1 3 MIU

              Comment


              • Mie imi place vitezometru...e secsiX )))
                Las-o ma ca o faci tu maine si o sa vi cu ea la brasov.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • Sunt mai lungi serpii decat credeam). Hai sa fie bine si sa mergi maine cu ea la Brasov, ar fi cel mai frumos asa, mergi frumos daca e.

                  Apropo, sa nu cumva sa modifici bara, lasa botul fix cum e, arata cel mai bine!
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • atunci te astept in aprilie sa iau si eu buletinu
                    Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                    Comment


                    • cred ca prin mai v-a ajunge acasa. frumoasa cu sita maaa, dar sa o faci albastra integral
                      Nu-i bai...

                      Comment


                      • ai bagat motorul in ulei ???de arata ...asa plin de ulei??:|
                        http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

                        Comment


                        • Am schimbat toate fuliile si a curs ulei de la servo cand a schimbat fulia de la pompa plus ca mai e si antigel curs de cand am dat chiulasa jos o sa il dau o spalare dar cand se va mai incalzi.
                          sigpic

                          IL 1 3 MIU

                          Comment


                          • miule in loc sa te distrezi la ora aia tu stai pe forum ? .


                            Hai cu caldurica ca vreau sa o vad la malu marii

                            Comment


                            • Permitemi sa iti spun ce concluzi a tras taicamiu,dupa ce a vazut serpi dupa masina ta,nu prea in regula,exista diferente mari intr-e cilindri(arderea nu e aceasi,nus stiu cum sa iti zic,unu mai bogat altu mai sarac etc.),cilindru 4 e cel mai ok,urmeaza3,1 si 2 care a mers foarte prost,foarte multa funingine,depuneri,in principiu depunerile trebuiau sa fie egale,la compresie cum e???
                              sigpic

                              Comment


                              • Aceiasi problema a avut-o si pe tester cu cilindru 2 care detona, dar dupa ce a mai slabit culbutorii masina merge perfect.
                                Eu zic ca depunerile inegale se datoreaza felului in care erau legati serpi, 13 24 invers decat cel in care evacueaza masina adica 14 23.Gen evacueaza 1 teava de la 3 e goala si o parte din gaze se intorc inapoi pe 3 fiind gol.
                                M-a dat si pe mine o tura la brasov, tinand cont ca ii patineaza ambreiaju destul de rau si nu are soft potrivit masina se misca bine in noua configuratie.
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google