Micul Lilu - 1,5 Dci 85 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Sp!ke
    Zumzaitul acela e de la servodirectie (e electrica nu hidraulica), asa ca stai linistit.
    E electro-hidraulica, nu electrica.


    @morariu_alex: Nu e nici o problema cu zgomotul (tiuitul, zumzaitul sau cum vrei sa-i zici). La DCI-uri pompa de servo nu mai este pe cureaua de accesorii a motorului, ci este actionata electric, separat de motor. Adica servo-directie electro-hidraulica.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      da am casco full si platesc in 3rate

      sigpic

      Comment


      • #18
        Ziua 3 - 350 km

        Buna.

        Ieri a fost primul drum intins pe care l-am facut. 75 km dus, si inca pe atat intors. Povestea e oarecum ciudata, si abia azi am inceput sa o inteleg cat de cat.
        Am alimentat la iesire din oras de la Rompetrol. Am resetat tot computerul. A fost asa: 2 persoane, viteza medie afisata de CB 60 km. Maxim cred ca i-am dat un mic 110, dar constant la drum liber a avut cam 90 la ora. Rezultatul? 74,5 km facuti cu o medie de 3,8 l/100 km, consumat in total 2,9 l. M-am speriat, am inceput cu telefoane, daca e normal, daca nu e normal, (mentionez ca am un unchi care acum e director la unul din cele mai mari si mai bune service-uri din Iasi. A plecat de la tinichigiu din tinerete, i-a placut, si acum, e deajuns doar sa auda 20 secunde o masina si iti spune ca acolo si acolo are bube . Il consider, si chiar este un mic guru al masinilor.) Asa.....
        Cand plec din Hirlau - orasul natal - resetez din nou. Cand ajung in Iasi ? 3,9l/100km (mai luasem un prieten de acasa).

        Resetez din nou cand ajung in Iasi, aseara, cu gandul sa vad ce face in oras dupa 100 km doar intern. Am avut ceva probl persoanale - spitale pentru bunica-meu si alte chestii si chiar am facut pana la 12:00 azi cei 100 de km. Rezultatul? consum mediu afisat de CB 5,2 l/100km.

        Si uite asa, m-am dus putin (mai mult) suspicios la unchesu sa ii povestesc ce si cum papa micul Lilu. Si ii explic cum am condus inafara : schimbat pe la 1900 - 2300 maxim vitezele. Imi spusese tipul care mi-a predat masina sa nu depasesc 2500 de rpm. Am tras eu anumite concluzii, si dupa mica mea experienta de pe benzina am inceput sa schimb vitezele cum am crezut ca e mai bine. Si uite asa, discutand cu el, mi-a explicat ca de fapt un diesel ca sa simti ce poate, se schimba undeva la 2500 - 3000 rpm. Am dat o tura cu el si mi-a aratat condus, si parca era alta masina. Eu mai mult de frica sa o protejez nu i-am dat in goarna. Am tras astfel concluzia ca am mers un pic (mai mult) subturat pana acum. Am inceput sa schimb vitezele pe la 2500 sa vad si eu cum e, si a si crescut consumul pe la 6,5. Insa, pana fac cei 1500 de km care mi i-am propus, vreau sa nu depasesc 2500 de rpm, deci cred ca am sa schimb cam tot asa...

        Astept pareri de la voi.....

        in rest, sunt super multumit. Incep sa ma indragostesc din nou

        Aseara am mers la drum lung mult pe timp de seara...mi se parea ca lumea ma flasuieste, am reglat cat de jos farurile, dar am observat ca sunt cam dereglate, nu faceau un unchi egal...ceva de genu...nush cum sa fac sa imi dau seama daca e normal sau nu.

        Am atasat si cateva poze, nu sunt cele stralucite dupa cum am promis. Pe la noi cum a plouat, e fleasca acum micutul, mai ales ca am avut de mers putin si printr-un sat de langa.

        Voi reveni si cu altele intr-un viitor cat mai apropiat.

        Maine voi face un drum mai lung pana la Falticeni, iar vineri o iau spre Bucuresti



        Ps: am uitat sa spun ca aseara s-a baut muuuult in cinstea micului - am fost vreo 30 colegi de la servici, nu vreau sa va spun nota de plata
        Attached Files
        Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

        Comment


        • #19
          Super motorizarea si consumul...daca aparea cu vreo 2 luni mai devreme mi-o luam si eu... Dupa cum spuneau si colegii mei...grija mare la subturare...dupa ce iesi din rodaj este bine ca macar o data pe luna sa o "urechesti "putin sa ii mai cureti turbina si alte alea... Felicitari.
          sigpic

          Comment


          • #20
            Pana la urma tot nu sunt convins, ce inseamna subturare la motorul asta?

            Si inca ceva, vreau sa ma duc luni sa imi iau o cotiera, aveti idee cat de inalta e? As vrea sa probez putin inainte, ideea e ca eu am o pozitie mai ciudata la volan, ma sprijin mult fie intr-o parte, fie in cealalta, iar daca ar fi cotiera prea inalta.... ar cam cadea.
            Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

            Comment


            • #21
              Arata super bine...Mai lipsesc jentile de aliaj

              Comment


              • #22
                Jantele nu stiu zau cand vor veni. Acum vreau sa ii iau cotiera si sa ii pun geamuri fumurii neaparat pe urma ma gandesc la niste praguri si un eleron micut pt luneta, parca asa ii spune, nu ?
                Incep sa stau cam prost cu banii, deci imbunatatirile vor mai avea de asteptat.

                Totusi, nimeni nu spune nimic de turatii, de consum, de cele spuse mai sus.
                Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

                Comment


                • #23
                  Aveti aici diagrama de cuplu pentru 85 CP...ce se poate observa este ca schimbarea vitezelor pentru a avea rezultate bune in ceea ce priveste consumul si uzura turbinei este la o turatie cuprinsa intrea 1900 si 2600(2700) rot./min.Pe la 3750 se taie alimentarea cu motorina .Schimbarea vitezelor in mod frecvent sub acea plaja de valori duce la depunerea calaminei pe unele piese ale motorului , ceea ce nu e bine.Dupa cum am mai spus si mai sus e foarte indicat ca o data pe luna (daca folositi masina mai mult in oras) sa mergeti cu masina la drum lung si sa schimbati vitezele la niste turatii mai mari.
                  Attached Files
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Ok, mersi, am sa incerc atunci sa schimb pe la 2300 pana ii fac rodajul, ulterior sa o fac pe la 2400-2600. Vad ca sunt 2 arce de cerc acolo, sau cum le-o zice. Poti sa imi spui ce e aia mai inchisa si ce e aia mai deschisa?
                    Mersi
                    Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

                    Comment


                    • #25
                      Uite aici...
                      Attached Files
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Deci ce stiu eu e asa: diagrama de cuplu e pt a vedea la ce rotatii ai cuplul cel mai mare, si anume unde e consumul cel mai mic, unde trage masina cel mai usor, nu?
                        Iar diagrama de putere e cea care iti spune unde ai puterea cea mai mare care o dezvolta motorul.
                        Ce pot face exact cu cele 2 ? ce pot sa imi dau seama din diferenta de valoare a celor doua ?
                        Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

                        Comment


                        • #27
                          650 Km

                          Salutare.

                          Azi l-am dus din nou la drum lung. De data asta a papat 4,4 %. De ce ? pai am incercat sa ii induc un stil putin altfel. Si surprinzator a mers ceva mai bine. Cand schimbam (undeva la 2300 - 2500) se comporta mult mai lin fata de drumul precedent. In depasiri nu mai zic, siguranta toatala. Cred totusi ca dupa ce voi iesi din rodaj va consuma undeva la 4,7 ma astept. Atunci ii voi putea da mai mult de 2500 RPM, ca simteam ca cere la anumite viteze, ca atunci cand trec in superioara sa nu ma hurduce

                          Plus ca nu am mers decat cu 120.
                          In rest....numai de bine, doar ca inca mai am semne de intrebare privind faza scurta...e putin aiurea cred
                          Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

                          Comment


                          • #28
                            Sincer eu unu iti recomand ca atat timp cat ti ai propus sa faci rodajul la motor 1000km sau 3000km (eu atat ti as propune sa o ti in rodaj) sa nu mai ajungi , decat in caz de ai cu adevarat nevoie , la viteze de 120km/h.Eu am 1.6 16 valve si pret de 3000 de km rar am depasit 110km/h pe autostrada si 3000 rot/min (la benzinar am alte limite de turatie).Oricum cat de bine faci rodajul asa ai sa te bucuri de motor si consum.Evita sa mergi cu ea subturata de asemenea.Bafta sa l stapanesti sanatos.
                            sigpic
                            Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                            Comment


                            • #29
                              Salutare.
                              Sa o stapanesti sanatos.
                              Si eu am tot kiss fm 85 de cai,insa eu am rosu pentru ca in timisoara mi s-a spus ca kissfm sepoate ori rosu ori visiniu,asa ca am ales rosu.Insa as fi ales argintiu daca as fi avut de ales...
                              Si eu am doar 430 de km,iar pana acum mixtu imi arata 5.1 l/100km si am depasit 2500 de ture doar in 2-3 cazuri in depasire pentru scurt timp...(ser sa nu afecteze prea mult )

                              Comment


                              • #30
                                Poti schimba linistit si putin peste 2500, nu are chiar nimic, important e sa nu mergi mai multa vreme pe o viteza iar ea sa fie turata mai mult de 2500. Stiu f multe masini cumparate de noi si nu au fost crutate si merg f bine si acum dupa ce au mai bine de 100 mii km, fiind masini de firma ale unui prieten, iar ca sa-ti dau un exemplu una singura cu care a umblat prietenul meu, tot diesel la 60 mii km a avut probleme cu turbo din cauza ca a menajat-o si a mers cu ea subturata. Stiu si masini de peste 20 mii de euro care la fel nu prea s-a tinut cont de rodaj si merg fara probleme. Din cate stiu motoarele sunt rodate din fabrica partial. Bafta si multi kilometri sa ai la ea ca e frumoasa. Numai bine ceao!
                                Renault Scenic II
                                Dacia Logan 1.4 MPI

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google