golanul motanel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Frumoasa masina, imi place mult bara din fata.
    Pune-i folie pe geamuri si o sa fie super.
    Succes cu el.
    Anunturi auto

    Comment


    • #32
      La 16000 da semne de batranete , e din vina materialelor folosite de cei de la Dacia, s-au deformat atat bara fata cat si bara spate din cauza caldurii si s-a sters modelul de prestige de pe ornametul cromat al grilei fata... cam dezamagitor... ce sa zic. In rest toate bune, motorul e ok inca nu am umblat si nici nu cred ca o sa umblu prea curand cu toate ca ma mananca pielea, am cheltuit ceva cu o casa si mai am ceva bani de investit .
      Last edited by mdi_pro; 3 September 2008, 21:07.
      http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

      Comment


      • #33
        Vazand filmuletul tau mi se pare ca urca greu peste 140 in sus cam asa urca la mine de la 160 asta dupa rampare dar nu cred ca mere mai mult de 180-190 nici rampat nu prea am mai iesit sa ai dau in goarna calumea de cand am facut ramparea.

        Comment


        • #34
          In realitate urca bine pana la 160, erau probleme de trafic si nu am fortat, de aceea ai impresia ca gafaie dupa 140, eram cu o mana pe volan si cu camera in cealalta,recunosc ... de la 160 -178( ireali zic eu) sunt probleme, n-are suflu, de urcat ... nu urca mai mult nici dupa remapare, doar daca ii scoti limitarea din tr 5 de la 4000 sa o pui la 5000, sau 4500 macar.
          Daca vrei putere incerca alte injectoare, alta turbina , calculator si un alt soft, tacam complet-----suspensie, aerodinamica si altele in plan secund, vb numai de motor
          Last edited by mdi_pro; 3 September 2008, 22:46.
          http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

          Comment


          • #35
            Incearca o rampare se simte ca ai mai nervos motoru mai ales intreptele inferioare.

            Comment


            • #36
              Ai dreptate, am mers cu a lui Felix acum 6 luni si se simte diferenta, deocamdata nu fac, am scris mai sus .. e vb. de finante.
              Last edited by mdi_pro; 3 September 2008, 22:51.
              http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

              Comment


              • #37
                Originally posted by blaze2k View Post
                Vazand filmuletul tau mi se pare ca urca greu peste 140 in sus cam asa urca la mine de la 160 asta dupa rampare dar nu cred ca mere mai mult de 180-190 nici rampat nu prea am mai iesit sa ai dau in goarna calumea de cand am facut ramparea.
                Automat creste si viteza maxima dupa remapare pentru ca ai mai multi CP,probabil daca ajungi pe autostrada si ii dai maxim o sa vezi un 190 minim chiar 200km/h.
                Vorbesc din experienta,eu dupa ce i-am facut remaparea la a mea a mai crescut viteza maxima cu cel putin 10km/h chiar 15

                Comment


                • #38
                  problema e si de limitare in tr 5 la 4000 rpm se taie
                  http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                  Comment


                  • #39
                    Plafoniere Polo 2008 montate si consumabile
                    Attached Files
                    http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                    Comment


                    • #40
                      Foarte frumoasă mai e! S-o stăpâneşti sănătos şi sute de mii de km fără probleme!
                      Chiar sunt curios cum se mişcă dCi-ul ăsta.. Mă mănâncă să fac un drive-test...

                      Te salută tot un Gri Platine!

                      Comment


                      • #41
                        fata de benzina e foarte nervos la turatii mici.
                        http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                        Comment


                        • #42
                          Am făcut ieri drive-test, dar cu 1.6 16v (ph2). Sprinten, dar avea un covoraş universal, care-mi bloca pedalele şi mai mult de 50% nu puteam apăsa acceleraţia. Chiar şi aşa, de la 100 încolo înainta lejer...

                          Oricum, foarte alergată maşina (deşi avea doar 230 km). Schimbătorul era foarte "rodat", acceleraţia mi s-a părut că ar avea joc, ambreiaju' era foarte tare şi cupla brusc (faţă de 1.4-ul meu).
                          1.5DCI aveau doar ph1...

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by MyKe View Post
                            Am făcut ieri drive-test, dar cu 1.6 16v (ph2). Sprinten, dar avea un covoraş universal, care-mi bloca pedalele şi mai mult de 50% nu puteam apăsa acceleraţia. Chiar şi aşa, de la 100 încolo înainta lejer...

                            Oricum, foarte alergată maşina (deşi avea doar 230 km). Schimbătorul era foarte "rodat", acceleraţia mi s-a părut că ar avea joc, ambreiaju' era foarte tare şi cupla brusc (faţă de 1.4-ul meu).
                            1.5DCI aveau doar ph1...
                            Pacat - trebuie sa incerci si un diesel


                            Revizia Prestige 1.5 dci 85 CP (EURO 4) 20000 km
                            1. filtru ulei MANN W75/3 20 ron .
                            2. filtru motorina RENAULT (EURO4) 7701478547 130 ron .
                            3. filtru aer RENAULT 8200431081 (cu burete-conditii grele) 50 ron .
                            4. filtru polen MANN CU1829 35 ron .
                            5. placute frana TEXTAR 140 ron .
                            6. ulei Castrol Magnatec Diesel 5w40 160 ron .
                            7. Manopera (placute + REV.20000 KM) 110 ron .
                            ================================================== ==== .
                            TOTAL : 645 ron .
                            Pretul dealerului era de 700 Ron + 250 placute frana
                            Last edited by mdi_pro; 19 October 2008, 23:13.
                            http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                            Comment


                            • #44
                              Care revizie e asta ?20 sau 30 de mii?Nu stiu de ce dar credeam ca ai 70 cp...
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Am revenit mai sus
                                http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google