Logan Laureate + ABS 1.4 MPI + GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Laureate + ABS 1.4 MPI + GPL

    Salut,

    Am si eu un loganel de la inceputul anului trecut.

    Este un Logan Laureate + ABS 1.4 MPI + GPL.

    Impreuna am facut ~15000 km pana acum.

    Este stock, nu am pus nimic pe el, dar ma tenteaza sa ii schimb jantele.
    Attached Files

  • #2
    salut si bine ai venit si unde in romania stai s-a stim si noi daca nu te superi[/QUOTE]....
    stii tu... HZP ;)

    sigpic

    Comment


    • #3
      Prafuitul Bucuresti .

      Comment


      • #4
        Bine ai venit! Sunt curios de aspectul care il va primi masina ta dupa ce-i schimbi jantele. Bafta!

        Comment


        • #5
          salut. ma batea si pe mine gandu acum ceva vreme sa iau un Logan cu gaz, dar nu stiu daca afecteaza motoru', vad ca ai facut ceva km. cu masina, cum se comporta? niste pareri. multumesc

          Comment


          • #6
            Acum are aproape 19000 km, din care cred ca 2000-3000 sunt facuti extraurban.

            Pai sincer sunt foarte multumit, extraurban ia 6-7 %, iar in oras maxim 11% cu aerul conditionat pornit si in regim de bara la bara.

            Are strictul necesar, iar pentru banii ei consider ca am facut o afacere buna. Nu as vinde-o pentru nimic in lume.

            @ardei4life

            Da, am auzit si eu zeci de mituri despre Logan sau GPL inainte sa iau masina asta.

            Acum uite ca am aproape 19000 de km si inafara de benzina n-am bagat nimic in ea si sper sa o tina tot asa.

            Recunosc ca am mai si tras de ea, mai ales pe autostrada unde nu m-am putut abtine sa nu incerc sa ajung la viteza maxima de 160 ( asta cu GPL ).

            Din acesti 19000 de km probabil mai putin de 2000 sunt facuti pe benzina, restul pe GPL. Nu am avut efectele secundare pe care le-am tot auzit ( motor mai puturos, ungere mai proasta la pistoane, etc etc) si iata ca merge bine si in ziua de astazi.

            Daca te decizi sa iei Logan pe GPL am cateva sfaturi:

            1. Daca esti mai pretentios si vrei un logan mai puternic ia un 1.6 pe GPL
            2. Neaparat instalatie din fabrica Landi Renzo: alimentezi cu gaz din acelasi loc de unde alimentezi cu benzina, nemaiavand acel capac inestetic pe aripa dreapta spate si rezervorul de gpl are 43 de litri, fiind montat in locul rotii de rezerva, fara sa ocupe deloc spatiu in portbagaj.
            3. Sa nu optezi pentru casetofon si boxe din fabrica. Banii pe care ii dai pentru aceste optionale sunt mai mult decat suficienti ca sa iti iei ceva mai bun fata de ce o sa iti puna in fabrica pe ea.
            4. Nici sa nu te gandesti sa o iei fara abs si aer conditionat.

            Numai bine.

            Comment


            • #7
              bravo 'nemuro' ai facut o alegere buna , de-acord cu recomandarea ta .
              tot gpl am si eu si sunt foarte multumit de ea.

              la mai multi km fara probleme.
              sigpic

              Comment


              • #8
                salut, am si eu logan pe gpl din fabrica, momentan am 28000 km si nici o problema.
                My Ride BR 86 TIV Mai Furios Si Mai Iute

                Comment


                • #9
                  sal..Felicitari...pentru alegerea facuta cu bezina + gpl....am si eu o dacie 1310 pe gaz...carburatie...are vro 200 de mii zic eu ...ca mii sa blocat la vro 100 de mii ...motorul in 20 de ani a fost segmentat decat odata...acum vro 10 15 ani...nu stiu exact....vro 150 de mii zic eu ca sunt facuti pe gaz...masina masina merge si in ziua de azi pe gaz...nu pot sa zic ca motorul e perfect...mai scapa comprestie...si mai completez la 600 km putin ulei..dar asta este ..motor de generatie veche....daca a rezistatat el 200 de mii ...fara mari probleme...nu stiu dc nu ar rezista un logan ..poate si mai mult !!!n

                  Comment


                  • #10
                    am avut si eu o dacie 1310 pe gaz din '87 si pornea iarna direct pe gaz din prima cheie dar o haraiam un pic. in acea iarna am avut mari probleme cu carburatorul. pe gaz torcea ca o "pisicuta" iar pe benzina murea instantaneu.
                    motoarele pe gpl sunt destul de fiabile iar buteliile sunt foarte rezistente singura buba care ar putea aparea cu timpul sunt vaporizatoarele dar sper ca nu este cazul la logan.
                    gpl rullz chiar daca am diesel )))

                    Comment


                    • #11
                      La mine iarna iarna o pornesc pe benzina...dureaza cateva secunde pana trage pompa benzina........nu porneste nici moarta pe gaz...pana nu se incalzeste termeratura minim 40 ...dupa ce ajunge la 40 porneste si pe gaz fara probleme....

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google