Salut:)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dupa care se trece la vanzare.
    Toţi cei care folosesc strada poartă în memorie imaginea unui accident de drum impresionant.

    Comment


    • #17
      Sau nu. Cred ca virtualmansorin (si nu numai) poate sa confirme ca n-are nimic daca mergi in forja
      If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

      Comment


      • #18
        Salutare si bun venit printre Loganisti,ai sa vezi o diferenta de sprint abia după vreo 12000-15000.Până pe la vreo 7000-8000 km incearca sa n-o duci prea mult in ture de peste 3000-3500.Multa bafta la tiganit si la cati mai multi km fara probleme.

        Comment


        • #19
          am si eu o rugaminte
          daca poate sa ma ajute cineva cu legaturile la casetofon.am un pionner de 4x50w si vreau sa il leg pe contact,adica sa porneasca cand pun contactu.acum imi merge fara contact.cn ma poate ajuta please un PM.
          Alpine 9853r-> Audison->dls ms6a->full active
          -> Alpine v12 mrd-m605->jbl pb1220
          Silent Coat.

          Comment


          • #20
            daca ai cuplu maxim la peste 3000 rpm e normal sa sari de aceasta valoare dupa rodaj, mai ales ca nu va pati nimic.. ai benzina, nu diesel!

            Comment


            • #21
              Originally posted by radu2008 View Post
              Voi forjati loganu nu gluma!!!
              Pai, daca e motor aspirant... Daca nu o urci in turatii mari, e ca si cum ai avea o caruta cu un manz in loc de cal...

              Originally posted by amg View Post
              Dupa care se trece la vanzare.
              Ca mai sus, motorul aspirant, de turatie, permite aceste accelerari in forta, prin retrogradarea intr-o treapta inferioara si accelerarea pana in limitare. Astfel se fac depasirile 'la aspiratie' sau cele pe muche de cutit (reusite). Masina (motorul) nu pateste nimic

              Originally posted by dany59ddd View Post
              Salutare si bun venit printre Loganisti,ai sa vezi o diferenta de sprint abia după vreo 12000-15000.Până pe la vreo 7000-8000 km incearca sa n-o duci prea mult in ture de peste 3000-3500.Multa bafta la tiganit si la cati mai multi km fara probleme.
              Pana la 8000? Nu e cam mult? Rodajul cutiei se face pana la 3000 din cate stiu eu, iar de la 3000 in carte scrie ca poti sa o ridici in ture. Eu de la 500 km in bord, i-am dat pana in 5000 ture cu a cincea .


              Asa ca, ktalin, pana la 3000 km, tine-o in ture mici, apoi pe la 3500 fa-i o curatare de pistoane (demaraj cu treapta 1 - limitare, treapta 2 (90km/h) limitare, treapta 3 (130km/h) si daca mai apuci si a patra) si astfel se da la o parte tot ce se depune pe pistoane din cauza turatiilor mici.


              In orice caz, bafta la tunarit (sa incepi cu partea tehnica ;) ) si pune niste poze cu ea (E tot alba ca a mea).
              sigpic

              Comment


              • #22
                Mie cei de la Dacia mi-au zis atunci cand am luat-o(feb 2006)sa nu-i dau mai mult de 3000 rpm primii 5000-6000 de km,eu avand diesel.Eu am mers in regim de rodaj cam in jur de 7000km din care doua drumuri lungi,un drum la Gheorgheni HR si unul in jud SV.Banuiesc ca n-o fi diferenta de rodaj intre diesel si benzinar sau nu asa mare.

                Comment


                • #23
                  e diferenta intre diesel si benzina,la diesel se face mai mult rodaju,aproape dublu fata de benzina,asa am citit in manualul de la dacia
                  Alpine 9853r-> Audison->dls ms6a->full active
                  -> Alpine v12 mrd-m605->jbl pb1220
                  Silent Coat.

                  Comment


                  • #24
                    Poti sa duci masina linistit peste 3000rpm...parerea mea e ca mai rau ii faci daca schimbi la 3000,o ''inveti'' si prost si poti infunda si injectoarele,3000rpm e putin si pentru un dci...din cand in cand chiar daca e in rodaj mai dai cateva sprituri peste 4500.

                    Comment


                    • #25
                      .deja am inceput cu ture mari;))
                      Attached Files
                      Alpine 9853r-> Audison->dls ms6a->full active
                      -> Alpine v12 mrd-m605->jbl pb1220
                      Silent Coat.

                      Comment


                      • #26
                        @ktalyn28: alea is ture multe ), sa vezi la mine 6500 de ture

                        @Andrey RS: ai perfecta dreptate;)...mai bine turata decat subturata
                        ...de doi lei :p

                        Comment


                        • #27
                          nu ma refeream in poza la ture..................ci in general k deja le schimb la 5000
                          Alpine 9853r-> Audison->dls ms6a->full active
                          -> Alpine v12 mrd-m605->jbl pb1220
                          Silent Coat.

                          Comment


                          • #28
                            in poza de mai sus am vrut sa scot in evidenta cati km am facuti "999",acum am 1700km.












                            ce vroiam sa intreb daca se gaseste ceva de montat in partea din spate,deasupra rotii....pentru ca acolo nu are plasticul acela,cum este pe fata,iar murdaria se depune direct pe tabla,in poza de mai jos se vede cum ar fi un suport pentru asa ceva.
                            Attached Files
                            Alpine 9853r-> Audison->dls ms6a->full active
                            -> Alpine v12 mrd-m605->jbl pb1220
                            Silent Coat.

                            Comment


                            • #29
                              motorul se lasa pe la 15 20 de mii nu cum zic ei la 3000....bafta

                              Comment


                              • #30
                                tu ai ecranu din bord pe negativ din fabrica?:-?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google