Logan II 0.9TCe PAF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Un test de calculator intr-o reprezentanta o sa iti spuna problema. Merge cumva intrerupt ?
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • Originally posted by andrei_mircea View Post
      Na dizal., Ce dracu o avea nu stiu.
      Problema precum a lui Streulea Cristi,
      http://www.youtube.com/watch?v=qoiAj...ature=youtu.be
      Da-i cu praf de benzinar. Vezi la fratele Skandal. :P
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • B-53-SDP -> Sincer nu stiu sa iti spun, dar dupa cum ar suna, cred ca ar merge in 3 o perioada..dupa care isi revine chiar nu imi dau seama, n-am apucat sa merg in niciun service dacia pentru ca mi-e sa nu imi zica ca nu are nimic si sa platesc testerul de pomana). Sincer sa fiu m-as duce la Serus pentru ca in aia am mai multa incredere pentru ca ei mi-au descoperit de ce imi pornea cazanu la a 5-a cheie, dar afirmatia lor: Trebuie lasata masina la noi ca sa fie pornita dimineata la rece de catre tehnicieni si tipul de la diagnoza (cu laptopu direct pe ea) -> mi se pare corect pentru ca vagaboanda face figuri numai la rece.
        Dsign -> Fara nici cea mai mica gluma, chiar caut un motor complet 1,6 mpi cu AC si cu "cifre cat mai putine". Stiu macar ca la ala nu costa o distributie 7mil sau 2 senzori -560lei. Dar dandanaua va fi cu omologarea.
        My turbo lag, give your MPI, a chance

        Comment


        • Omologarea se face fara probleme la tine, stai calm.
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • Pai cum, aia nu o sa intrebe de ce am schimbat motorul?Nu trebuie sa imi faca einspe mii de teste (frana, directie, motor, la ce norma de poluare mi-o incadreaza, etc. Plus ca trebuie toata operatiunea facuta intr-un service omologat Rar (aduci facturi, dovezi achizitionare piese, etc). Dupa omologare imi schimba talonu, cartea? pentru ca masina e luata prin imprumut bancar 50% din suma totala a masinii, si am contract de casco pana in 2014 cat si lichidarea la banca (2014), si ma gandesc ca poate nu se pot schimba unele acte...
            Last edited by andrei_mircea; 3 September 2013, 17:00.
            My turbo lag, give your MPI, a chance

            Comment


            • Salutare.
              Astazi cazanu are 54001 Km. Probleme?! Si da si nu. Problema cu fumu la rece si trepidatiile (vezi clipu de pe youtube) persista. Tehnicienii de la serus au spus ca sunt niste probleme la injectie (porneste normal dar dupa ar merge in 3, cam 10secunde asa) si la supapa de retur ulei de la turbina (colector vaporizator ulei). Doar constatarea 200lei. Marfa 1,5 asta Am lasat masina o zi la ei, pt a o porni la rece direct de pe diagnoza
              Last edited by andrei_mircea; 26 September 2013, 15:49.
              My turbo lag, give your MPI, a chance

              Comment


              • Mda mai bine veneai la mine si iti diagnosticam corect masina.
                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                Comment


                • Originally posted by andrei_mircea View Post
                  Pai cum, aia nu o sa intrebe de ce am schimbat motorul?Nu trebuie sa imi faca einspe mii de teste (frana, directie, motor, la ce norma de poluare mi-o incadreaza, etc. Plus ca trebuie toata operatiunea facuta intr-un service omologat Rar (aduci facturi, dovezi achizitionare piese, etc). Dupa omologare imi schimba talonu, cartea? pentru ca masina e luata prin imprumut bancar 50% din suma totala a masinii, si am contract de casco pana in 2014 cat si lichidarea la banca (2014), si ma gandesc ca poate nu se pot schimba unele acte...

                  Daca faci totul ca la carte, nu sunt probleme. Vezi la Viteza, ca el a facut omologare pt trecere de la 1.4 la 1.6 16v la masinuta lui, care are de 5 ori mai mult km ca a ta.

                  De factura faci rost, de actele masinii donatoare faci rost de la dezmembraci.

                  Tine-te de Skandal, intreaba-l ce si cum, mergi la RAR si intreaba, tine-te de ei... Asa, o sa toooot dai bani grei si nu ajungi nicaieri. Mai ales ca vrei sa pastrezi cazanul, din ce inteleg eu acilea.

                  Una din solutiile viabile ar fi si cea propusa de colegul SDP. Lasa-i masina cat e nevoie la service. Au acolo un diagnostician destoinic, un mecanic iscusit, oameni cu care SDP colaboreaza foarte bine. Ai incredere in el si se va rezolva intr-un fel. Si nici nu vei da 200 lei pe o simpla constatare in care nu se constata nimic.


                  Apropo, care este solutia de reparatie propusa de tehnicienii Serus?
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • Pai inlocuirea a 2 inejectoare care ar fi pocnite si inlocuirea colector vaporizator ulei ( are o forma ca de ciuperca ) intr-adevar, m-am uitat si se vad urme de ulei pe ea. Se gandeau daca am sau nu balta de ulei in egr....etc. Eu le-am zis ca am curatat acolo egr-u + teava aia de tip "J" si ca sunt curate de mananci de pe ele...dar ei nimic. O sa vad ce mai fac.
                    SDP -> La voi la meridian sud, sau ce e acolo, cat costa o costatare dasta? Putem sa aflam cumva ce are?. Sa stii ca face figuri doar la pornire cand e rece, in rest trage liniar, si cu masina nu se schimba sub 3000rpm
                    My turbo lag, give your MPI, a chance

                    Comment


                    • Mda, acum cateva zile am fost la un prieten care are un atelier auto, si un fost coleg de-al lui de facultate care lucreaza la autocobalcescu pe spali, a venit si acesta a testat masina pe diagnoza,atat pe loc cat si in mers (a zis ca la sistemul de injectie masina nu are absolut nimic. Injectoare in parametrii, pompa, rampa de injectoare (chestia aia ca un soare - distribuitor ce o fi...totu OK).
                      Si acum problema 2. Ridic masina pe cric sa schimb becul la proiectorul stanga iar dupa ce am terminat, zic "hai ma sa trag de roata sa vad daca e ok" zis si facut...roata stanga fata prezinta un joc maricel (prima oara am zis ca este capatul de bara dus, dar nu. Tin minte foarte bine ca iarna trecuta cand am pus cauciucurile de iarna nu aveam jocul ala..Ce e drept,acum ceva ani, a intrat o blondina in tata si atunci a avut de suferit masina si pe partea mecanica - bascula, amortizor, cap de bara). Bineinteles ca sa iasa ieftina reparatia nu m-au ascultat sa imi verifice daca a fost afectata caseta de directie. Ieri cand am verificat am zis ca nu este adevarat, si vroiam sa aflu de la voi, daca acest joc in caseta imi afecteaza geometria (eu zic ca da) pentru ca mai este o luna si trebuie sa sui cauciucurile de iarna pe masina si nu vreau sa le distrug de noi. Se mai poate repara caseta sau este compromisa?
                      Last edited by andrei_mircea; 7 October 2013, 00:39.
                      My turbo lag, give your MPI, a chance

                      Comment


                      • Daca are joc in caseta, poti incerca o reparatie la Trami, in Targoviste. Nu inainte de a verifica atent daca nu cumva are joc bieleta de directie. Dai burduful spre exterior, apoi misti de roata sa vezi daca joaca din articulatia bieletei. In mod normal e nevoie de doua persoane la treaba asta.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • decat reparatie la trami, pune mana pe telefon si suna la pitesti. e mai ieftina piesa noua decat reparatia. iti spune cineva patit fix cu chestia asta (lovitura in roata, la cateva luni a inceput sa si curga)

                          Comment


                          • Nu-mi curge lichid. Am sa mai verific. Oricum piesa noua e peste 10mil

                            Bombaaa. Transform acest thread mai ceva ca o pagina de facebook. Sa nu uit de ce vreau sa va anunt. Ma duc la masina, acuma vre-o 30min. (aprox 1 noaptea) ...o pornesc pt ca n-am mai miscat-o de o saptamana, porneste ok. si CULMEA...motoru numai se aude mergand in 3, chiar foarte rotund de la prima secunda a pornirii. S-a manifestat absolut normal. Sa inteleg ca face figuri numai caand este cald afara?) asta e culmea. Am sa mai fac un test si maine dimineata.!!
                            Last edited by andrei_mircea; 8 October 2013, 01:47. Reason: Automerged Doublepost
                            My turbo lag, give your MPI, a chance

                            Comment


                            • Astazi, facand curat prin casa, am gasit vre-o 15m de cheder tip D. Imediat mi-a venit ideea de a incerca sa ii gasesc loc pe la masina. Zis si facut. Cheder capota toyota style, parca acolo ii era locul.
                              Totodata am ascuns furtunelele de la stropitoarele pentru parbriz.
                              Attached Files
                              My turbo lag, give your MPI, a chance

                              Comment


                              • Sa nu plangi cand o sa iti rugineasca capota acolo unde este chederul ....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google