Bravo, vezi ca a iesit pana la urma ! ! !
Logan II 0.9TCe PAF
Collapse
X
-
Prima postare pe 2014:
-30.12.2013-Plec din Bucuresti cu 5 persoane+ full bagaje + 49,6L de motorina cu destinatia Predeal (revelion). Buun, masina s-a comportat exemplar, mai putin anumite denivelari de pe a3, care m-au trimis cu capu in plafon, cred ca masina mai coborase 2cm, pe langa ce a coborat suspensia, pe langa ca topaia ca o capra a reusit la dus sa atinga pe ceas 170, (in realitate probabil 150-155). (5pers, bagaje si full rezervorul), si poate cel mai important fapt: NU a scos fum deloc, confirmandu-mi colegii de petrecere aflati intr-o alta masina.
O sa postez niste poze, sa imi spuneti daca de data asta calculatorul de bord a spus adevarul sau nu, ca am mai patit odata sa imi arate un consum de 3,8% resetand calculatorul complet in predeal si pana in fata casei (atunci fiind 2 pers si 30L de motorina + cox a3).
-Astazi am parte de o noua experienta....lampa de frana, implicit stopurile cu becurile de frana cu led, functionand ca un c**. Noroc cu un nene la semafor care imi tot dadea flash-uri si claxoane. Ajung acasa, desfac toata polita spate, vroiam sa verific masa de la lampa..., dar era ok, desfac mufa de la stop ( o curat, desi nu era oxidata ), studiez toate firele (poate s-a topit vre-unu) ), pana cand imi vine ideea sa aprind doar pozitiile ca sa vad daca face figuri si pe pozitii ( nu facand ). In secunda doi, am zis...contactorul de la pedala, il desfac de acolo, il curat cu wd40, il actionez de cateva ori dupa care il suflu cu aer comprimat, il montez la loc, totul OK. (un contactor nou costa 85lei )
- Si in ultima poza este reflexia pe care o face lampa cu leduri....deranjanta in conditii de intuneric. ( sa vad ce ii pot face - "un cozoroc" ceva )
Ultimele patru poze sunt facute in BrasovAttached Files- 20140105_002645.jpg (30.3 KB, 265 views)
- 20140105_002625.jpg (30.5 KB, 154 views)
- 20140105_002655.jpg (30.8 KB, 126 views)
- 20140105_002636.jpg (38.2 KB, 113 views)
- 20140105_002604.jpg (31.8 KB, 106 views)
- 20140105_002610.jpg (33.5 KB, 107 views)
- 20140105_002619.jpg (32.8 KB, 117 views)
- 20140105_002709.jpg (87.4 KB, 163 views)
- DSC_1779.jpg (72.3 KB, 209 views)
- DSC_1747.jpg (78.4 KB, 200 views)
- DSC_1764.jpg (98.3 KB, 175 views)
- 1546166_10152122073098540_767250155_n.jpg (15.5 KB, 146 views)
My turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
Salutare...
Vin cu o problema daca ii pot zice asa... Cu masina nu s-a mai mers de pe 2ianuarie, iar astazi cand a trebuit sa o misc.. in timp ce franam, se auzea o huruiala puternica...ca de rulmenti stricati (doar cand franam se auzea, in rest liniste)My turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
asa patesc de fiecare data cand las masina mai mult timp pe dreapta...dupa cateva frane ar trebui sa dispara huruitulsigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435
Comment
-
Originally posted by AGENTUL NYT View PostDiscurile au prin rugina,udale cu putina apa sau mergi infranat vreo cateva sute de metri,ai grija cum folosesti piciorul stang pe frana sa nu dea cu tine in parbriz ;)
Am facut cunostinta cu parbrizul de curand,in modul asta .
Comment
-
Franarea cu stangul te poate scoate din multe situatii incurcate. La fel si "varf-calcai", dar doar daca stii sa executi corect.
Comment
-
Cum toată lumea și-a pus poze cu mașina sub prima zăpadă pe 2014, a mea e înghețată toată, asteptând: probabil să îi schimb două sau mai multe bujii incandescente,(am văzut la CristiStreulea, ca aceste glume de bujii se și pot întrerupe, în sensul ca ea funcționează dar nu se încinge suficient cât este necesar, iar pornirea bazându-se pe 1 sau 2 bujii bune, ce conduce la o pornire greoaie). Ziceam că nu mi-a plăcut cum a pornit ultimile două dăți, bateria este ok, am fost la un atelier de reparații alternatoare/electromotoare și mi-au testat-o, e în parametrii foarte buni, lafel și alternatorul, încarca foarte bine și cel mai important....nu huruie rolele din interior..
-Am mai achiziționat un set de protecții pentru a le aplica pe praguri (dimensiuni 218cm x 8 cm - de la userul turturel) și pe curbura pasajului roții (pct de reper, contactorul usilor spate - unde se ciobește vopseaua la majoritatea loganurilor ”eu nu am avut astfel de probleme cu zona respectivă, dar vreau sa fiu precaut”) pe care nu am mai apucat sa le aplic.. Și..cam atatAttached FilesMy turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
M-am convins. Dacia are o tablă cât un C***T de mare. Astăzi, am profitat de vremea buna și mi-am etanșat sprițuitoarele de pe capotă cu niste mastic de sub fețele de uși, toate bune și frumoase până desfac fața de ușă. Pe langă un ghem de scotch de hartie zăresc N număr de puncte de rugina (precum punctele de sudură) deși acolo nu se îmbină nimica.....by the way..am sa încerc sa fac ceva acolo, țigănie ce-o ieși, că imi vine rău....
A, și ca tot veni vorba, mi-am achiziționat și niște scule... (o tubulara lunga de 10 pentru bujii, un cricket + un mic prelungitor + un cap de imbus stelat T20)Attached FilesMy turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
Corectez cele menționate mai sus....loganu are tabla cât de cât ok. MI-am adus aminte că ușa aia a fost usor șifonata și bănui că au îndreptat-o guvizii aia la service cu spotter-ul. Am vorbit cu un tinichigiu, este banala treaba, un smilgher potrivit, si direct grund industrial cu pensula )My turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
gata petre si lampa mea.a ta e mai ,,grasa'',a mea are doar 60 de leduri.oricum trebuie sa-i multumim lui dragman de la care am luat idea. am tinut-o 20 de minute in priza si nu se-ncalzeste.maine sper s-o montez.Attached Files
Comment
-
Gata smecheria. Mi-am montat si o a doua plafoniera dar cu 3 spoturi, lafel si in fata. Am intampinat ceva dificultati cand a trebuit sa trec cablul din fata in spate....operatiune care necesita doi oameni.
PS: am lucrat curat, n-am ars nici o siguranta!My turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
Comment