bine ca ai rezolvat-o...ai avut parte si de putin noroc
Logan II 0.9TCe PAF
Collapse
X
-
-
Andreiule mare noroc pe tine. Totusi, ce naiba s-antamplat cu aceasta cutie ? Este prima oara cand aud de o defectiune majora...
Cati kilometri ai cu masina ? Ai avut prbleme cu ea inainte ?
Oricum, mare noroc pe tine....foarte mare noroc....Ce te faceai daca nu mai aveai garantie ?9! 9! 9!sigpic
Comment
-
pai masina are in momentul de fata 35045KM...totu a pornit de la o "blana' mai nesimtita....cu un polo 16v...a facut urat rau de tot cutia..de vre-o 2-3x...
mecanicul mi-a spus (aratat) axul mama crapat...iar dintii pt treapta a1-a si a 3-a si marsarier rupti...cativa!..in conseciinta materiale f proaste..Mare noroc cu garantia aia....a fost semn de sus)) acum stau in banca mea si astept arcurile...
app..daca iau numai pe fata amortizoare sport..iar pe spate raman cele stock momentan are ceva?? intentionez sa pun H&R ..(pe burta)
Mentionez ca am mai avut ptobleme mai grave sa zicem...cutia acum...turbina inainte de resoftare..3bujii calde..1injector sau 2 infundate....Last edited by andrei_mircea; 11 September 2009, 02:19.My turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
Eu nu am nicio problema cu ele. Suntem multi de la noi care au H&R pe amortizoare stock si n-am auzit sa se intample ceva urat. Ca si conditie de drum nu-ti va veni sa crezi ce schimbare radicala va fi, asta in conditiile in care drumul este bun. La denivelari va trebui sa fii mai atent, sa spunem ca "topaie" nitel, deci mai multa grija - nu-i cazul sa te sperii acum.
Daca ii mai pui si niste cauciucuri mai late un pic si cu balon mai mic, gen 195/50 (este preferatul meu), atunci eu zic ca vei deveni si mai incantat.9! 9! 9!sigpic
Comment
-
Originally posted by ynp_46 View PostNu se strica amortizoarele. daca iti iei amortizoare H&R doar pe fata, posibil sa ai spatele foarte ridicat.mai bn i-ati arucuri.
Comment
-
My friend, eu nu cred ca Cezar a spus ca este musai sa pui acum si arcuri si amortizoare. Ca ar fi bine sa le punem la pachet, este alta treaba. Fa-le usor, ia-ti acu arcuri, si eu ma gandeam sa cumpar macar peste vreo 2 luni 2 pe fata si pe spate tot la fel in timp.
Asta este acum, 630 si ceva arcurile plus 360 lei/buc de amortizor, sunt totusi ceva bani si nu stii ce vremuri vin.
Ce tantalai cu bara de MCV, sa-ti spun un mic secret, cand am pus eu prima data, tot la fel cei de la asigurari n-au vrut s-auda de asa ceva dar n-am cedat, le-am spus celor de la service "pune-ti de care vreau eu". Cand m-am intors la ei cu devizul sa-si dea acceptul, au vazut alt cod de piesa, au strambat din nas, dar pana la urma ce zici - bara de MCV mai ieftina decat cea normala cu 6 leisi au zis hai domne las-o asa.
Peste toate - bine ca ai rezolvat cu masina - arata bine.
Bara de spate este cumva zgariata ori este prafuita, pe colt ma refer, ?9! 9! 9!sigpic
Comment
-
este un cadou facut de un tigan cu ml.....
da este o "lovitura" ma dispera fratilor..nu am facut-o bine ca iar este lovita...acum nici nu ma mai duc la asigurari o perioada)) rog pe KYs sau altcineva sa imi spuna cat costa o bara de MCV...
noua si sh ..as dori una
My turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
va rog mult...ma poate ajuta si pe mine cineva ...sa imi zica cum sa intepenesc maciulia de prestige..pe 'tija aceea" eu am taiat cu tot cu vechea maciulie... si acum imi joaca...am intepenit-o cat de cat cu o carpa) ..! va rog e insuportabil in trafic...:|:|
My turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
Comment