Logan II 0.9TCe PAF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai repozitionat bucsele?
    Si eu am tot Eibach si parca sta de spate mai jos o idee.
    Cumpar volan de Duster

    Comment


    • soboBN- Nu le-am mai repozitionat... Insa am probleme de genu: clipul urmator. fum..., sunet dubios( ca si cum ar merge in 3), trepidatii...ba chiar era sa imi moara motorul. Ce dracu sa fie!? Cam ce zice si cristi streulea pe aici http://www.youtube.com/watch?feature...v=yhvp2xac1oU#!
      17.12.2011 Azi de dimineata am scos masina din garaj, din curte... a durat aproximativ 2-3 minute, totul conform. Dupa aproximativ 3-400m ...
      My turbo lag, give your MPI, a chance

      Comment


      • pfff ce ciudat sper sa nu fie ceva nasol

        in legatura cu repozitionarea e bine sa o faci...eu nu am avut nevoie de repozitionare cand aveam doar arcuri dar cand am pus si amortizoare in prima luna am vrut sa le vand ca nu imi placeau....dupa repozitionare nu mai zdruncina de imi sareau pietrele la rinichi ...acum e o placere
        sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

        Comment


        • Sa o ia naiba.., degeaba ai grija de ea, ca ea nu are grija de tine..(buzunare)..si cox si necox, motorina buna, piese, tot se gaseste ceva sa iti faca bucurii..
          Nu zdruncina mai deloc eibach-urile, sunt super acceptabile in oras.

          Am sa desfac azi egr-ul sa vad daca are ulei in el, si sa masor joja....cat ulei are si daca e la nivelul optim. In clip acolo, cristi zicea ca are un minus de 600-700ml de ulei. Sincer sa va zic, nici nu stiu care e nivelul optim de ulei pe joja))
          Last edited by andrei_mircea; 11 March 2013, 17:50. Reason: Automerged Doublepost
          My turbo lag, give your MPI, a chance

          Comment


          • Va confirm ca piesa: Supapa separator vapori ulei-aer, cod 8200147551, in reteaua dacia-renault se comercializeaza la scorul de ...aud...310lei.!! Evident nici un service dacia nu are piesa pe stoc. Se aduce pe comanda de la Pitesti.

            Nenea de la service mi-a zis ca nu asta ar putea fi cauza, ci, "racitorul de ulei" care e ala nu stiu. Se referea la chestia aia pe care se infileteaza filtrul de ulei la disele...un fel de 'modina'...spunandui-se "termoflot" (ultima poza)
            Attached Files
            My turbo lag, give your MPI, a chance

            Comment


            • Da ma baieti, faceti economie la combustibil, ca e diesel si consuma putin... Aham! Nu se gandeste nimeni la costurile legate de reparatii decat atunci cand acestea trebuiesc facute... Diesel nu este economie, dupa mine

              In alta ordine de idei, masina asta e atat de inalta, incat Shaquille O'Neal ar face slam dunk cu cosul agatat de timonerie
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • nasol andrei ....lasa ca se rezolva
                sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                Comment


                • Nu se mai rezolva nimic. Asa o las. Sa dea cu fum cat o vrea.
                  dani, crezi ca asta ar fi problema?! economia de carburant? sa stii ca si merg la 4-5% consum prin bucuresti si afara nu sar de 70. Spre deosebire de tine, eu nu mi-am schimbat motoru
                  My turbo lag, give your MPI, a chance

                  Comment


                  • Si ce vrei sa zici cu asta? Vrei sa incepem acum un versus dci/mpi ? Lasa tata asa, sa dea cu fum, ca asa suntem noi, ne doare in c8r de altii. Noua sa ne fie bine...

                    Ideea mea era urmatoarea : nu se gandeste nimeni la costurile anexe atunci cand vine vorba de alegerea unui tip de motor. Toata lumea intreaba atat: cat baga la ora si cat consuma? Strict din punctul meu de vedere, un diesel (dci de renault zic) nu-si merita titulatura de motor economic.

                    Altfel, daca mi te-ai adresat asa de pornit, opreste-te si te gandeste : cati bani as fi prajit cu un dci utilizat in conditiile date? Hai sa-l intrebam pe Miker si pe Felix. Ce soarta au avut masinile alea?

                    Mai cunosc un singur blanar la fel de inconstient ca si mine in clubul nostru din Bucuresti. Ti-l zic pe viu, cand ne vedem.

                    Nu te lansa in afirmatii neargumentate si mai mult decat atat, nu ataca gratuit.

                    Iar spre deosebire de mine, multi ar ignora o usoara bataie si ar merge cu motorul in pioneze pana ar lasa urme de ulei pe asfalt. Spre deosebire de mine, unii merg cu fumul gramada pe portbagaj (sic!) . Eu am preferat sa ma asigur ca pot sa dau blana oricand, oricum!
                    Last edited by dsign; 12 March 2013, 21:24.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • Stiu, am "pornit tare", dar si tu ai fost ironic si nu vad cateodata rostul...si asa sunt stresat cu cazanu asta, care a ajuns sa coste intretinerea la el ca la un bmw, si care nu isi mai are rostul....Adica pentru mine asta nu e masina de consum, ca nu ma incred in ce arata pe display, einspe mii de consumuri vara/iarna cu ac pornit/oprit, blana/neblana, schimbat la 2500/ schimbat la 4500. Seria asta de Dci, este cea mai pacatoasa. Distributie mai scumpa decat la motorul E5, doi senzori 4milioane, 1bujie calda 80-90lei, "ciuperca aia de vaporizator" 310lei..etc..Oglinda interioara retrovizoare la scorul de 320lei.... Am ajuns la concluzia ca ar trebui trasa pe dreapta si aici sa ramana. NU se mai merita.
                      As cauta sa o inlocuiesc cu orice benzinar mai nou de 2011. Masina de consum putem sa zicem ca e loganu ph2 dci, E5,Dusterul, injectoarele (SIEMENS ) noi care sunt montate pe motorele de generatie mai noua,Si sa nu uitam de..erori ale calculatorului de bord care arata 15,16%. Cu 10% in oras poti sa zici ca ai masina economica?!

                      Sa se subinteleaga. Masina da cu fum..doar la rece..cam 20secunde asa. In mers nu scoate deloc. Nu te alarma dani, nu afum pe nimeni in mers, si am capota spate pe stanga curata.!
                      Last edited by andrei_mircea; 12 March 2013, 22:04.
                      My turbo lag, give your MPI, a chance

                      Comment


                      • Este exact ceea ce incercam sa spun mai sus

                        Cu 1200 lei si aprox un bax de bere am pus sus un motor de 20 si ceva de mii de km, cu uleiuri de motor, cutie si servodirectie noi, garnituri noi, antigel nou, furtune si vas de antigel noi... Ii mai trag un gaz si il duc asa inca 2 ani pana la casare. De vandut nici nu vine vorba, ramanem cu ele pe cap la asa taxa...
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • cati km ai andrei cu masina si in cati ani?
                          sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                          Comment


                          • Exact, dani. Ori ii iau un frate, ori ii schimb motoru. Nu se mai poate, cu asa scoruri la piese, chit ca le iau de la dacia-renault, chit ca din alte parti. Ambreaj + cablu schimbat pe la 49mii si cv (prost din fabrica, pedala beton de noua ~ 13,5mil afacerea, distributie+lichid racire ~ 800lei.
                            Vyalli, am acum 52.439 in 7ani si 4luni
                            Last edited by andrei_mircea; 12 March 2013, 23:25.
                            My turbo lag, give your MPI, a chance

                            Comment


                            • @ andrei

                              foarte putin mers cu dieselu. ca sa iti scoti investitia in diesel trebuie sa mergi cam 30.000km pe an altfel nu se renta mai bine mergeai pe benzina. Acum decizia a fost a ta ca poate esti fan motorina si nu iti place benzina. Oricum felicitari ca nu ai lasat masina de izbeliste si ai reparat-o.Asa e la diesel intretinerea e mai scumpa
                              sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google