Logan II 0.9TCe PAF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu cu deastea ti-am aratat ? ! ! !
    MY CLA

    Comment


    • Pentru lampa numarului? Am considerat ca este o varianta de construit mult mai rapida))
      My turbo lag, give your MPI, a chance

      Comment


      • Ce sa fie ...ce sa fie.. ?

        Astazi am reusit in sfarsit sa "anihilez" rugina pe care o aveam in spatele masinii dupa accidentele patite, lucrari de mantuiala ale doreilor de la dacia.
        Am achizitionat de la colegul mrs78 1L de Acid fosforic concentratie 85%, pe deplin multumit de rezultatul dupa curatarea zonelor cu probleme. (face o reactie misto`)
        Pe scurt, dat bara jos, curatate zonele afectate cu o bormasina cu perie de sarma, slefuite, degresare, aplicat acidul, (spalat usor dupa aplicare), degresare, aplicat fuller (spritzchit- de la laboratorul de vopsele autor Lizeanu -1 spray preparat pe loc 15lei), asteptat sa se usuce bine fullerul, usoara slefuire a acestuia, si remasticare a zonei. Urmeaza sa ii aplic vopsea cauciucata la spray, asta seara`, maine se anunta ploi si nu vreau sa ma prinda cu masina desfacuta, asa ca voi sta pana tarziu azi pentru a o finaliza.
        In pozele 6-7 se observa tabla curata dupa aplicarea acidului.

        Mai jos poze,
        Attached Files
        My turbo lag, give your MPI, a chance

        Comment


        • Si asa se incheie lucrarea, dupa aplicarea vopselei cauciucate.
          Attached Files
          My turbo lag, give your MPI, a chance

          Comment


          • De unde ai luat "trusa" cu dacia din portbagaj?

            Comment


            • Super tare ) . Ti-l aduc si pe al meu golan sa ii faci la fel ?))

              Comment


              • bobi - Asa am cumparat troaca.
                Nimeni - desigur, materiale mai am, timp asa si asa (licenta la sf lunii), vremea sa fie buna, si decat sa ma mai duc la diversi dorei, prefer s-o fac singur. )
                My turbo lag, give your MPI, a chance

                Comment


                • Ti-a iesit foarte bine , o sa ma apuc si eu batraneste intr-un final , mai intai sa-mi iau materialele . Poti sa imi spui de unde le-ai luat si cam cat te-a dus in total ? Multumesc.

                  Comment


                  • Materiale cam 100lei
                    -mastic auto negru 27lei
                    -fuller facut pe loc la un laborator de vopsele auto pe la Lizeanu 15lei
                    -spray vopsea cauciucata -vitan ~30lei (maine iti zic exact si ce firma este, cati ml are)
                    -smilgher de 150 ~3-4lei
                    -acid fosforic -1L -20lei ( undeva pe langa policolor cand iesi spre A2-direct din fabrica).
                    -degresant pentru suprafata unde s-a aplicat acidul (4lei - 1L- Lizeanu)
                    -peria de sarma pt bormasina - targ vitan -2lei.

                    Cam astea ar fi. Eu sper sa tina ceva lucrarea asta, cu urmatoarea ocazie voi vopsi in culoarea masinii zonele unde s-a lucrat, cu un spray de culoare facut pe cod. (daca imi poate spune si mie cineva ce cod are Albastru EGEE ).
                    Last edited by andrei_mircea; 11 June 2013, 22:45.
                    My turbo lag, give your MPI, a chance

                    Comment


                    • in poza 3 e nebunie ce este acolo.cum a iesit acolo dupa ce ai dat cu acidu?ai curatat bine pana la tabla?ai curatat bine si de acid?

                      Comment


                      • Pai am curatat tot pana a ramas tabla gri dupa care am aplicat acidul, care si-a facut reactia chimica, am lasat 2h sa actioneze, am curatat zona pentru ca se transforma intr-o suprafata lipicioasa, am degresat-o si am slefuit putin ca sa poata sa faca priza cu fullerul. Vezi pozele 5-6. (DE mentionat, cand am aplicat acidul pe tabla s-a intamplat sa vars recipientul in care era acestecul de acid cu putintica apa..rezultatul? a macinat asfaltul )
                        Acidul (ce mai ramane impregnat pe suprafata respectiva si in porii tablei)dupa aplicare nu trebuie curatat pt ca astfel sa ramana acea suprafata care "stopeaza evolutia ruginii", doar se degreseaza zona.
                        Last edited by andrei_mircea; 14 June 2013, 17:38.
                        My turbo lag, give your MPI, a chance

                        Comment


                        • In continuare...."megaplafoniera"
                          Tot ce stiu despre led-uri este ca au 12.000mcd, sunt alb cald si au un unghi de dispersie a luminii de 120 grade, tensiune maxima recomandata 11v (sper sa nu gresesc). Am conectat un singur led la plafoniera fara nici un fel de rezistenta si a rezistat la 12,36v. (nu a facut ca pop-cornul ) )
                          *Execut si la comanda*-detalii pm.
                          Attached Files
                          My turbo lag, give your MPI, a chance

                          Comment


                          • Astazi, am reconditionat bratele stergatoarelor care erau...terminate de rugina si ceva alb :-??
                            Rezultatul?....mai jos.. Nu au iesit super, dar decat rugina aia infecta mai bine asa.
                            Attached Files
                            My turbo lag, give your MPI, a chance

                            Comment


                            • Salut , vezi ca se gaseste la Brico un spray care rezista la temperaturi de 650 de grade , este negru mat si sa stii ca este "foarte" de efect . L-am folosit si pe plastice si metale , fara plastofix sau grund pentru plastice/metale si lasa si un finish placut si foarte usor de folosit . Alpina special ii zice , o sa trebuiasca si eu la ph2 sa le vopsesc pentru ca bratul de la sofer l-am agatat in capota (am ridicat odata capota si am uitat stergatoarele pornite si s-au sters putin ).

                              Comment


                              • Salutare. As vrea sa intreb persoanele care au informatii legate de modificarea pompei de injectie ( scoaterea pompei de joasa presiune) si montarea unei pompe electrice in rezervor pentru a nu se mai bloca injectoarele de la span. Sper ca informatia mea sa nu fie eronata ( scoaterea pompei de joasa presiune sau a celei de inalta ). Stiti ceva de modificarea aceasta, este ok? ar merita?
                                Vorba unora la semafor, no smoke no fun! )
                                My turbo lag, give your MPI, a chance

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google