Logan II 0.9TCe PAF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am facut exact cum ai zis. M-am culcat la 7 dimineata, dupa ce am puricat tot manunchiul de fire, si cele doua mufe de la prag. Aparatul n-a fost desfacut deloc, nu stiu ce sa zic. Ca nici un amic de-al meu nu s-a sinchisit sa ma ajute sa testez radiou pe o alta masina, sa vad daca si pe respectiva masina va merge in 3 boxe sau in 4. Motivul ar fi..dupa ce am vorbit si cu MVP, ca este posibil sa se fi ars un ''canal" numai stiu cum mi-a zis... oricum o denumire pe care am pierdut-o imediat ) Cica ori intra in protectie ori se arde ceva pe fiecare boxa...n-am retinut exact denumirea
    Sandu HZP - n-a putut sa ma ajute in weekend, ca sigur ma rezolva
    Last edited by andrei_mircea; 14 July 2014, 02:25.
    My turbo lag, give your MPI, a chance

    Comment


    • Am acasa un radio Blaupunkt original. Ti-l dau de proba
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • Am reusit sa testez radioul meu pe alta masina, si pe masina aia functionau toate boxele. Deci...sa fie ceva pe la fire. ?
        My turbo lag, give your MPI, a chance

        Comment


        • Frate, esti criminal. La tine se intampla toate necazurile, mereu. Sit toate astea pentru ca incerci sa te bagi unde nu te pricepi.

          Sambata asta sunt acasa. Adu masina ca iti arat eu unde ai gresit.
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • Gata, mi-a facut-o sandu, Multumiri. !

            Gata, mi-a facut-o sandu, Multumiri. !
            Last edited by andrei_mircea; 16 July 2014, 15:39. Reason: Automerged Doublepost
            My turbo lag, give your MPI, a chance

            Comment


            • Şi de unde a provenit necazul?

              Comment


              • Sub mocheta, defapt pe partea din interior a pragului la sofer exista o mufa prin care trec firele de la boxe, si implicit de la ABS, sandu mi-a zis ca nici abs-ul nu-mi functiona. Nici nu am bagat de seama ca nu mergea, n-aveam martori aprinsi prin bord. Deci atentie cand se mai umbla pe la mufele de pe partea stanga de la prag
                My turbo lag, give your MPI, a chance

                Comment


                • Este bine de ştiut, mulţumim frumos de precizări

                  Comment


                  • Cu placere.., si o cifra rotunda.
                    Attached Files
                    My turbo lag, give your MPI, a chance

                    Comment


                    • Tot înainte fără niciun fel de necazuri!

                      Comment


                      • Multumesc, asemenea.
                        My turbo lag, give your MPI, a chance

                        Comment


                        • Salutare, îmi recomandă și mie cineva un atelier unde să fac ITP-ul în condiții normale ( ca preț, și să nu fiu nevoit să schimb toată mecanica...cum procedează unii )...Pe 10 îmi expiră
                          M-aș duce înapoi la Dacoserv Militari, dar mi-e frică că au ei grijă să îmi găsească ceva de înlocuit (Nu băieții de la Dacia, ci aia de la RAR). La ei costa 90lei ITP-ul, și fără ! Dar acum doi ani, a fost un pustiulică care își dadea importantă că trebuie să îmi schimb discurile că nu trec itp-ul, având 55.250km, în prezent 57.007km. În doi am am mers 1.757km, ce uzura poate să aibe discurile de atunci și până acum )
                          Last edited by andrei_mircea; 5 August 2014, 01:25.
                          My turbo lag, give your MPI, a chance

                          Comment


                          • augsburg militari. in toamna era 50 de lei. si sigur erau mai uzate discurile mele.

                            Comment


                            • Poate sa imi spuna cineva daca mai omologheaza astia de la RAR conversie din 1,5 in 1,6mpi? cu facturi de service etc. Nu schimbate toate cele in fata portii

                              rog un moderator sa stearga acest post si postul #584. multumesc
                              Last edited by andrei_mircea; 13 August 2014, 18:47. Reason: Automerged Doublepost
                              My turbo lag, give your MPI, a chance

                              Comment


                              • Ajunge cu lucrurile bune. Să vină alea rele!!! DAA
                                Ieri seară pleacă tata cu mașina ajunge pe la muncii și sesizează un zgomot care venea de la motor doar în mers, care a apărut din senin și lafel a dispărut, sunetul era ca asta https://www.youtube.com/watch?v=wsE-PEv-UU4 dar la relanti nu facea, ci doar cand se apăsa accelerația. Bun, trece un timp tata vine spre casă, dupa ce o pornește face vre-o 300m și numai scotea niciun sunet, absolut normal.
                                Eu vroiam să plec vineri la mare cu ea, dar n-o să se mai întâmple, pentru că am dus-o la service și am descoperit și altele. Mi-a aruncat ulei pe la bușonul de umplere pentru ulei, mecanicul a zis că ori este semeringul de la axa cu came, ori garnitura de la capacul tacheților sau ce dracu e acolo. Și ar recomanda să schimb garnitura asta (vre-o 130lei cu montaj cu tot) și daca ar mai arunca ulei, sa ma pregatesc s-o schimb semeringul de la axa.
                                Problema asta a aparut acum două zile. Am dus-o la verificat, și ma voi gândi daca s-o repar sau s-o las așea! NUMAI merită. Ma bucuram că n-am avut probleme la injectoare dar mecanicul mi-a facut o scurtă diagnoză și mi-a zis că am ceva și la injectoare. Că o fi unul că or fi toate încă nu stiu. Săptămâna viitoare aflu. Daca sunt bulite așa le las, că oricum se vor strica de îndată. Îi voi schimba garniturile alea două și nepornită va sta până-n iarnă! Mare JAF
                                Attached Files
                                My turbo lag, give your MPI, a chance

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google