Logan II 0.9TCe PAF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Proasta alegere cu dci-ul daca nu-l rulezi.
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • Oricum ar fi, tot pretentios este. Am sa fac niste drumuri pe la rar
      My turbo lag, give your MPI, a chance

      Comment


      • Salut,nasol ce sa zic,dsign are dreptate,dci-ul trebuie rulat,bafta si sper sa rezolvi problema cat mai ieftin!

        Comment


        • Nu se omologheaza motor de benzina in locul celui de diesel sau invers... ori o repari, ori o vinzi, ori REMAT.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • Cum spun si colegii, la nici 1000km pe an cu un dci trebuie sa te astepti sa cada cate ceva cand o mai misti... Am ajuns la 170k+ si deocamdata nici o problema mecanica, doar rugina.Si mai sunt multe exemple pe forum.

            Comment


            • Salutare, revin cu....vești mai bune. Se pare că mașina se comportă OK, numai scoate niciun sunet de la injectoare, trage rotund, nu galopează. NU am reparat nimic la ea, și-a revenit singură la vre-o 20min dupa ce am sesizat sunetele noi. Numai îmi aruncă ulei pe la capacul de umplere (Cristi Streulea conform tutorialelor sale, spunea că acea garnitură să nu fie pusă precum o umbrelă ci ca un castron (cu niște striații în sus) asta posibil să fie o cauză din pricina căreia să îmi fi aruncat ulei, ori să îmi fi aruncat pe la semeringul de la distribuție sau pe la garnitura capacului de la tacheți sau ce e acolo. Cu mașina în ultimele trei zile s-au făcut trei drumuri București - Sinaia - Brașov și retur, pe lângă ce s-a mai mers în București. Și nu a mai arunca ulei pe nicăeri.
              O altă întrebare: pedala mea de ambreaj, scârțâie/scoate niște sunete dacă o apăs ușor, ce trebuie sa ung? Cablul ? Să îi dau cu WD40?

              Bonus: Am gasit rugina pe plafon, vopseaua umflata. Să apelez la casco, ca s-au mai adunat si jentile dreapta (față/spate).
              Last edited by andrei_mircea; 2 September 2014, 22:38.
              My turbo lag, give your MPI, a chance

              Comment


              • Noutăți...am reușit să achiziționez doi tambri pe spate, am cumparat rulmenți noi, operațiune făcută la dacoserv militari (540lei) cu piesele lor. Am mai schimbat kitul de accesorii (460lei), am schimbat cablul de ambreaj și l-am gresat(120lei)...și urmează să îi fac schimbul de ulei.
                Probleme: mi-a inflorit plafonul. *Ruginăă*. Incerc să ajung pe la casco să o fac. Nu îmi place cum se comportă mașina când este goală și merg tare cu ea...viraje etc... țopăie...Cand masina este usor încărcată merge frumos...Îmi recomandă și mie cineva niște amortizoare mai tari ?
                My turbo lag, give your MPI, a chance

                Comment


                • Sachs ar fi ceva mai tari comparativ cu Monroe . Ar mai fi si KYB .

                  Comment


                  • Am facut o descoperire cam...dubioasa. In weekend am fost nevoit sa lipesc din nou acel burete de pe spatele capacului de pe motor si in timp ce il degresam pe interior am descoperit asta...
                    Attached Files
                    My turbo lag, give your MPI, a chance

                    Comment


                    • Dar vai, ce descoperire ! Macar poti spune si tu ce e aia, ce ai descoperit.

                      Ce vrei sa vedem? Ca ai un bun simt de observatia si ai descoperit unde scrie codul, ca s-a rupt ceva... ce anume?
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • ca e facuta de samsung, cred. eu am nokia pe a mea.

                        Comment


                        • Nu domne, nu e rupt nimic. Pur si simplu...ca scrie samsung intr-un loc unde nu vad sa aibe rost.
                          Last edited by andrei_mircea; 23 September 2014, 13:45.
                          My turbo lag, give your MPI, a chance

                          Comment


                          • Între timp, mașina a făcut un număr rotund de kilometrii și urmează să îi fac revizia și să schimb nimicuri...precum...nu știu ce bucșă pe la timonerie, îmi agață cateodată...îmi intră a3-a în loc de a1-a, trebuie să mai schimb bieleta antirasturnare sau cum îi zice, și...caut patru amortizoare scurtate și întărite, dacă știe cineva...Cosmin CGK - mai ai așa ceva? Dsign, lau911,
                            Attached Files
                            My turbo lag, give your MPI, a chance

                            Comment


                            • Amortizoare taiate si intarite vinde ZLF-ul cu 400 de lei.

                              Comment


                              • N-am vazut anunt la vanzare
                                My turbo lag, give your MPI, a chance

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google