If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
se indoaie tijele alea cand dai in gropi. material mai moale...
Se indoaie s..la
Se indoaie repede corpul amortizorului la flansa de prindere pe portfuzeta.
Daca mai ai si un reglaj la cadere pe minus facut din surub excentric, la primul speed-bumper luat cu 40la ora, ti se pune volanul stramb. Atunci stii ca ai un unghi de cadere si mai negativ!
dsign - Este valabil doar pentru amortizoarele sport? Sau și la astea stoc, se îndoaie tot la flansa de prindere pe portfuzetă sau tija în sine se îndoaie?
PS: Am achiziționat două amortizoare Monroe pe gaz pentru față, urmând să le dau o vopsea galbenă (doar de aspect) și să le duc la făcut.
Adyy , FANE_CLK -> Da, corect, nu m-am gândit
PS> Am cumpărat și două amortizoare spate puțin rulate (tot monroe). Avem tot ce trebuie! (mai puțin chei inelară de 21, 27) O să mă duc în târg duminică, la talcioc, sigur găsesc.
Salut, 80 lei toate patru.
t0rquemada - Îmi poți spune un cod al garniturii de cauciuc de pe corpul acela unde vine EGR-ul ? Dci E3. N-aveți idee cât cer aștia la dezmembrări pe aia Mulțumesc frumos.
Am cumpărat bucșa de pe la EGR, 5 lei în târg...la banii aștia n-aveam pretenții să stea fixă în locașul ei..important este că numai aud sunete dubioase făcute de carcasa filtrului de aer.
În weekendul trecut am cumpărat o soluție ( polish lichid / ceară ) ce o fi, și am aplicat-o pe mașina. Dupa 1 minut am observat ca această soluție se face ca untul. Rezultatul ? wow.. pentru mine, rămâne de văzut cât rezista la spălat. Am să cumpăr niște polish Menzerna la 240g, dar după sărbători.
Până de sărbători, am să fiu prezent joi la service pentru reparația plafonului. Am două înflorituri de rugină, două zone cu vopsea ciobită și o înfundatură usoara. Așa că voi rămâne fără mașină 1 săptămână
La ultima testare iesiseră ok, consumă ok în bucurești un 7,2% / 7,8% alergată, raspunde cum trebuie la pedală, urcă-n ture nu stă pe gânduri, i-a 73 cu a2-a.. și cel mai important, schimb la 3.000 - 3.150 rpm. Curăț EGR-ul și toate cele + țeava aia in formă de ”J” de 2x pe an
Mi se mai restarteaza din senin calculatorul de bord și îmi arată 9,9%
recomand amortizoarele intarite si scurtate impreuna cu arcuri sport,sunt combinatia perfecta low cost am avut un an si am fost multumit,le poti face cat de dure vrei tu
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment