t0rquemada - este de bine?
Logan II 0.9TCe PAF
Collapse
X
-
77sky - Vreau pastrearea acestui thread, dar modificarea numelui in Logan II 0.9TCe PAFLast edited by andrei_mircea; 30 July 2018, 21:15.My turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
Nimicuri între timp.... Mașina a rulat 296km, cu un consum de 8,0 / 8,2 în regim de bară la bară + AC și folosit când și când funcția Stop&Start
-Tăviță protecție portbagaj originală
-Folie pe geamuri
-Carenaj scaun
Și..”eliminat” trosnituri, scârțâieturi mânere uși. Sper doar astea să fii scos sunete enervante.My turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
De azi, avem identitate! ,plus câteva nimicuri.
Până în momentul de față avem 1544KM, si sunt destul de mulțumit de mașină, cu mici excepții:
-Șinele scaunului de la șofer au un joc... la frânări simt un mic joc (nu cred ca au ce să îi facă ăștia la dealer)
-Niște sunete dubioase la fețele de uși spate
-După pornirea la rece, dacă aștept cam 20 secunde și plec, motorul are un tremurat, doar in momentul plecarii (poate e normal la 0.9 până se încălzește)
Aș vrea să îi fac următoarele:
-boxe focal componente față/spate
-insonorizat uși, fețe de uși + polita de la lunetă
-anulare pornire stergătoare la spritzuire cu apă ( M U S T )
-activare temperatură motor
-modul cu impuls pentru geamul dreapta față.
Asteptăm să facem 3000km pentru ”a lua pânza de păianjen dupa 3500rpm”Attached FilesMy turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
Originally posted by andrei_mircea View PostConcluzie: noua caleașcă va vedea timp de 5ani, revizii in grupul Dacia-Renault. Sunt pățit cu ”garanția anti-corozivă 10ani” încă de la Loganul ph1... pentru simplul fapt că nu am avut 6 revizii în reprezentanță (am avut 5 ) si NU au vrut să-mi înlocuiască o ușă care ruginise din interior către exterior.
Aveam prbl cu electromotorul. Acel zgomot metalic la pornire. Primele 2 revizii le aveam la reprezentanta, a3a in alta parte. Cei de la reprezentanta ca nu se poate, trebuiau reviziile la noi. Asta prin mai 2015. Le zic ca electromotorul nu are legatura cu uleiul si filtre de aer/ulei. Este o piesa distincta, ce are probleme nu din cauza uleiului si a filtrului de aer. Le-am zis sa vb cu cei de la Dacia, daca nu voi vorbi eu cu ei sau mergem la ANPC. Baietii au schimbat imediat placa si au zis ca vorbesc cu cei de la Dacia. Ma suna a doua zi daca e bine saptamana urmatoare sa schimbam electromotorul si contactul, au vrut si contact deoarece e posibil ca de acolo sa fi afectat electromotorul. Nu au mai zis nimic de revizii etc.
Dupa ce mi-au schimbat piesele, am trimis mail la VC si am intrebat de ce au cerut ca reviziile sa fie la ei. Mi-au raspuns ca nu e musai sa fie la ei reviziile, ci serviceul respectiv sa aiba licenta RAR si autorizatie sa lucreze pe autoturisme Dacia. Dar tinand cont de faptul ca electromotorul si contactul nu au legatura cu reviziile, nu au mai verificat serviceul respectiv.
Dar bineinteles ca serviceul avea, fiind un service multimarca din Constanta.Last edited by Archangel80; 12 September 2018, 11:51.
Comment
Comment