Logan II 0.9TCe PAF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan II 0.9TCe PAF

    M-am hotarat in sfarsit sa imi prezint si eu loganul
    - An 2006
    - 1,5 dci 70cp
    -Ambition (full option)
    -Discri ventilate si etrieri mari ( de fabrica )
    Prezinta mici modificati la interior ce tin de estetica

    Pe viitor :
    arcuri sport eibach, frane disc spate ,eleron portbagaj , dungi logan cup , si in cele din urma resoftare ..up to 90cp
    Sa auzim de bine !
    Attached Files
    My turbo lag, give your MPI, a chance

  • #2
    frumoasa si ingrijita, full ca a mea, si spor la tuning ! ! ! si daca te intereseaza un eleron original dacia am eu de vanzare. Respect ! ! !
    sigpic
    The MVP

    Comment


    • #3
      Deocamdata nu prea am ce zice despre masina doar ca e ingrijita,dar vei vedea alta masina dupa ce faci modificarile.Spor la tunarit si la multi km fara probleme.Asteptam poze după micile modificari enumerate de tine mai sus.BAFTĂ

      Comment


      • #4
        multumesc mult...dany & MVP lafel si voua..mvp..as dori daca se poate o poza cu eleronul....respect! este "elia"
        My turbo lag, give your MPI, a chance

        Comment


        • #5
          Ce ziceti cum ar da pe masina dungile ??

          Sper ca in scurt timp sa intre in service pt mici reparatii...inlocuit ambele bari a 3-a oara ...inlocuit proiectoare..vopsit usa spate stanga
          Attached Files
          Last edited by andrei_mircea; 20 August 2009, 20:16.
          My turbo lag, give your MPI, a chance

          Comment


          • #6
            eleron

            acesa este modelul, cel albastru este poza reala, dar nu mai este asa, am da dungile jos si l-am slefuit pentru vopsit se potrivea la fix la culoare daca nu-l slefuiam . eu la mine nu mai pot sa-l pun pentru ca am portbagaj model nou. Respect ! ! !
            Attached Files
            sigpic
            The MVP

            Comment


            • #7
              o sa dea bine dungile pentru ca sunt destule masini cu ele pe care le poti lua ca un reper desi e evident ca nu o sa dea la fel de bine ca pe masina lui dsign spre exemplu. sa arate ok ar trebui lasata masina, retusata vopseaua ( uniformizata ) si schimbate jantele.

              e chiar foarte ok interiorul, detaliaza te rog ce schimbari ai facut pe acolo.

              un sfat ar fi sa renunti la eleron si sa te reorientezi spre jante
              Last edited by playmo; 20 August 2009, 20:56.

              Comment


              • #8
                pai...era chior..interiorul...grila de la climatizare am avut-o neagra..inele lafel..deschizatoarele de usi ...butonul de activare si de comanda a geamurilor spate ...( au fst vopsite de mine ), am scurtat cu 6,5cm schimbatorul + nuca prestige , covorase cu muchie albastra.."protectia" aceea de burete de pe volan....si cam atat...momentan...
                m-as orienta spre niste jante..insa banii sunt fff putini..am si cv necazuri "tehnice" trebuie sa refac turbina..se pare ca am o pala "rupta" si s-au dus "bucsile" rotorului..am un prieten la master tuner sper sa ma rezolve
                -Mvp ce pret are eleronul..?
                Bafta la toti!
                My turbo lag, give your MPI, a chance

                Comment


                • #9
                  imi place de playmo ca are gusturi bune stie ce sa aleaga putine pasionate ..
                  frumoasa masina , ce zici de arcuri sport H&R si nu eibach .. eu zic sa mergi pe H&R
                  niste jante si arcuri de inceput , eventual o folie si arata masina altfel dupaceea mai vezi tu cu dungi si alte chestii vezi sa nu faci pana la urma tziganie din ea
                  daca tot schimbi barile ce zici daca ti-ai lua bara fata de MCV
                  Its just a car ...

                  Comment


                  • #10
                    faza e ca am mers cu un logan care avea H&R si e nasol...cel putin mie nu imi place..cum se comporta...e parerea mea
                    cu bara nu stiu cum voi reusi sa ii fentez pe cei de la asigurare si service ..de ei depinde totu' .... folia nu o suport):P
                    - Pt jenti as merge pe niste Keskin..R16 insa "nu e bani" )
                    My turbo lag, give your MPI, a chance

                    Comment


                    • #11
                      nu-ti place cum se comporta cu h&r ? hmmm... ciudat. esti sigur ca omu nu avea arcurile taiate? Daca tot vrei dungi de logan cup baga-te la suspensie sport si niste ats-uri de cupa cu talon pe 205/55/15 ;) Pastreaza linia sport.. nu combina stilurile !
                      sigpic

                      Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                      Comment


                      • #12
                        pai o sa-ti dau pm cu pretul eleronului ! ! !
                        sigpic
                        The MVP

                        Comment


                        • #13
                          Vin si-l sustin pe maestru'. Masina este ingrijita, te felicit pentru asta, dar, parerea mea e sa iei dungile ca cireasa de pe tort. Inclin-o spre un stil anume, urca-i niste arcuri (si eu sunt fan H&R, si-am mai auzit de la baieti cum alti prieteni ori co-forumisti incearca sa achizitioneze acest tip dupa ce in prealabil au avut o alta marca), pune-i niste roti, ii mai "arzi" si-o remapare, si-apoi, apoi mai sunt multe pana la dungi.

                          Cu bine, si inca odata felicitari pentru masina.
                          9! 9! 9!
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            remaparea se va face zilele ce vor urma... sa ma sune tipu' si e gata tot !
                            insa de ATS Logan Cup + gume se strang bani...)) ma vor urca in copac calumea .....cred ca voi lasa rotile pe ultimul plan...
                            intai vreau sa repar turbina si sa ii maresc presiunea ..asta dupa resoftare..
                            app..daca ii pun intercooler de pe dci-u 85cp pe modelu asta ma va ajuta la ceva...??

                            cred ca erau H&R cioplite
                            Last edited by andrei_mircea; 21 August 2009, 02:18. Reason: Automerged Doublepost
                            My turbo lag, give your MPI, a chance

                            Comment


                            • #15
                              cu siguranta ca o sa te ajuta cu ceva, cu cat mai mare intercoolerul cu atat mai bine, raceste mai usor, mareste si viata turbinei asa. Respect.
                              Last edited by B-64-MVP; 21 August 2009, 13:17.
                              sigpic
                              The MVP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google