nice car spor la tunarit si modificarit si fulgerit,arata bine masina si culoarea e the best
cum ai facut marirea de presiune in turbina,singur sau la dimsport?
daca vrei sa dai polish da fara scrupule,si eu mi-am facut-o singur,sau albit barile intradevar dar cu un buretel si cu apa chioara sau curatat de mama mama
maciulia de prestige ar fi trebuit sa aibe inauntrul ei ceva mai mic decat maneta ta de fier a schimbatorului,zilele trecute i-am schimbat-o lui skandal,pe cea veche am scos-o cu greu ajutat de catafof si la introducerea celei de prestige,am pus sforta mainii stangi si am infiletat-o,daca nu ma crezi intreabal cum ai sta maciulia de prestige
cat despre pataniile tale,no comment,poate ar trebuisa mergi la o biserica sa mai dai de pomana,prea multe ghinioane
referitor la arcuri eu am achizitionat alaltaieri arcuri H&R de la racingnick la pretul de 635 lei,le-am montat ieri,e o diferenta de la cer la pamint,amortizoare vor urma dar pe rand ca nue mony,iti dau un mic ex.,cand merg acasa am o curba de 90 grade,pe care cu arcurile vechi o puteam aborda cu maxim 50 km/h,aseara dupa montarea arcelor H&R,intentionat am intrat fara sa franez cu 70 km/h,un pic de scart dar nici un pic de senzatie ca zbori din masina,cum pateam cu cele vechi,intra la mine pe my ride si vezi acolo ce si cum sunt ,pt montaj nu iti trebuie decat o cheie fixa sau inelara de 18 pt amortizoare spate,pt fata tot 18 dar sa ai si crichet un 21 in capul amortizorulu sus,o cheie de 27 de preferinta inelara cu cot si cam atit,dar pt mai multe amanunte,in PM,totul dureaza de unul singur cam 2-3 ore,la mine atit a durat
spor la tunarit
cum ai facut marirea de presiune in turbina,singur sau la dimsport?
daca vrei sa dai polish da fara scrupule,si eu mi-am facut-o singur,sau albit barile intradevar dar cu un buretel si cu apa chioara sau curatat de mama mama
maciulia de prestige ar fi trebuit sa aibe inauntrul ei ceva mai mic decat maneta ta de fier a schimbatorului,zilele trecute i-am schimbat-o lui skandal,pe cea veche am scos-o cu greu ajutat de catafof si la introducerea celei de prestige,am pus sforta mainii stangi si am infiletat-o,daca nu ma crezi intreabal cum ai sta maciulia de prestige
cat despre pataniile tale,no comment,poate ar trebuisa mergi la o biserica sa mai dai de pomana,prea multe ghinioane
referitor la arcuri eu am achizitionat alaltaieri arcuri H&R de la racingnick la pretul de 635 lei,le-am montat ieri,e o diferenta de la cer la pamint,amortizoare vor urma dar pe rand ca nue mony,iti dau un mic ex.,cand merg acasa am o curba de 90 grade,pe care cu arcurile vechi o puteam aborda cu maxim 50 km/h,aseara dupa montarea arcelor H&R,intentionat am intrat fara sa franez cu 70 km/h,un pic de scart dar nici un pic de senzatie ca zbori din masina,cum pateam cu cele vechi,intra la mine pe my ride si vezi acolo ce si cum sunt ,pt montaj nu iti trebuie decat o cheie fixa sau inelara de 18 pt amortizoare spate,pt fata tot 18 dar sa ai si crichet un 21 in capul amortizorulu sus,o cheie de 27 de preferinta inelara cu cot si cam atit,dar pt mai multe amanunte,in PM,totul dureaza de unul singur cam 2-3 ore,la mine atit a durat
spor la tunarit
Comment