Masina mea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De acord cu dimensiunea o sa stea foarte bine pe strada. Abea astept sa o vad cum arata incaltata

    Comment


    • eu as fi preferat 205 , da astea au cel mai bun pret si nu se justifica cateva milioane in plus pentru un pic grosime .
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Era mai fain cu 205/45/15 simteai mult mai bine denivelarile din asfaltul romaniei

        Comment


        • pe cand vedem jantele montate pe masina?
          sigpic #

          Comment


          • Eu am vazut ca 205/50/R15 au un pret apropiat de 195/50/R15...Asteptam poze cu noile jante puse, gata a venit caldura poti trece la anvelope de vara linistit.

            Comment


            • Mistoace roti da hai cu motorachele,hai cu un 0-100km, 8,5s
              sigpic

              Comment


              • ma bucur ca tu imi urezi asta, da n`am 200 cp sa scot timpul ala ...daca am 0-100 in 8.5 il scot direct pe groza pe interval
                Last edited by Cristi_Xp; 30 March 2010, 20:29.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Cristi spune te rog si la unchiu ce diferenta este intre filtru stock si filtru asta ce il ai tu? Daca ii dai aer de afara nu este mai rece? Poate imi spune Groza, de ce la liniute aveau aia filtru in loc de far.
                  No sorry daca nu am inteles de ce este mai bun un filtru de ala mai mic.
                  Uleiul se innegreste mai tare sau mai putin? Te rog explica-mi putin ce gaze recilculate .
                  Multumesc!
                  Last edited by 1q Mitru; 30 March 2010, 21:06.

                  Comment


                  • 150 de ponei iti trebuiesc xp-ule. Arunca ECU, pune 2 carburatoare Weber inversate, o axa de 320, volanta usurata, biele usurate.

                    Comment


                    • Originally posted by 1q Mitru View Post
                      Cristi spune te rog si la unchiu ce diferenta este intre filtru stock si filtru asta ce il ai tu? Daca ii dai aer de afara nu este mai rece? Poate imi spune Groza, de ce la liniute aveau aia filtru in loc de far.
                      No sorry daca nu am inteles de ce este mai bun un filtru de ala mai mic.
                      Uleiul se innegreste mai tare sau mai putin? Te rog explica-mi putin ce gaze recilculate .
                      Multumesc!
                      daca ii dai aer de afar ii dai aer mai rece , aerul mai rece este mai bogat in oxigen deci ardere mai buna , putere mai mare .
                      uleiu se innegreste daca filtru e de piata si nu filtreaza ca lumea .Gazele de carter normal se baga din nou in admisie unde sunt arse inca odata,ce se mai poate arde din ele .
                      La filtrul asta aerul vine de afar , se observa un pic pe poza a 2a ...de acolo isi trage aer prin grila
                      Last edited by Cristi_Xp; 30 March 2010, 21:13.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Cris pai eu aici nu inteleg. Intercooler-ul incalzeste aerul si da un plus de putere. Corect? Aerul mai rece da plus de putere pentru ca este mai bogat in O2. Care-i mai de preferat?
                        Multzu pentru raspuns.

                        Comment


                        • Intercoolerul are rolul de a raci aerul care il baga turbina in motor

                          Comment


                          • intercoolerul raceste aerul ... si se foloseste la masinile turbo , la astea aspirate nu are niciun rost .La aspirate aerul tras de afara este cel mai ok , la turbo aerul de afara este incalzit de turbina odata cand il comprima si a doua oara ca sunt temperaturi foarte mari in turbina , ajuns in intercooler se raceste cu cateva grade bune , si apoi in admisie .Intercoolerul functioneaza ca un fel de radiator .
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Aha! Am inteles multumesc. O ultima intrebare si te las sa respiri. Daca imi fac si eu admisia ca si a ta, o sa lesine aia de la Garantie?
                              Multumesc!

                              Comment


                              • poti sa o schimbi in 5 minute inainte sa mergi la service
                                ai de strans/destrans 3 suruburi .
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google