habar n-am ,sunt ceva mai puternice .Trebuie cumparat neaparat "anulatoarele" acelea, sau confectionat rezistenta ,altfel o sa dea eroare de bec ars .
Masina mea
Collapse
X
-
Se vad bine semnalizarile, daca le scazi frecventa la 1000ms mai bine se vad, ia sa incerci... si mai ai un avantaj cu semnalul la secunda
Comment
-
Nu se aprinde nici un bec, merge semnalizarea mai repede, la frecventa dubla si memoreaza eroarea in UCH.
Comment
-
pai nu e foarte low acuma ) ,e ridicata ca sa pot circula cu ea si asa tot am nimerit de am rupt evacuarea .
Plus ca am un pic de strambatura la bot de la o caprioara si n-am reparat-o inca .
Problema la semnalizari e ca dupa ce ai semnalizat de 10-20 ori ,UCHul intra in avarie si nu mai semnalizeaza deloc ),ca atunci cand semnalizau cu alta frecventa nu m-au deranjat asa tare ,dar cand nu mai semnaliza deloc da )Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
pai si nu iti intra uchul in avarie ? mie dupa o perioada nu mai imi semnalizeaza deloc , incepe dreapta sau stanga sa nu mai mearga apoi cealalta .
In Arad am rupt evacuarea in calea ferata )
prin timisoara sunt ok drumurile . Si am reusit sa fac Timisoara Arad si inapoi cu masina destul de incarcata ,cu suspensia coborata la maxim fara sa rup nimic sub ea .Attached FilesLast edited by Cristi_Xp; 31 August 2010, 20:45.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
ba da , dar dupa o perioada mai lunga de mers.
cred ca schimb inapoi la bec clasic , ziua nu prea se vede asa bine.
dar spune`mi acuma ca nu mergi cu morcovu`n f... cand e lasata la max ...
hai , ca si la mine e la fel...
trebuia sa umblii si la toba aia , sa o aranjezi umpic.
Comment
-
daca o ridic mai sus bate in caroserie . O sa umblu mai incolo ,acu am alte imbarligaturi la ea .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Mai mai dar sa nu puna si el o poza din lateral ferite-ar sfantu sa vada si ochiul nostru tranta . Ce om ))Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
-
dat jos chiulasa azi .
am cate o lovitura de la supapa de evacuare pe fiecare piston lovitura e pe fiecare piston . Daca nu stiam ca pistoanele nu au buzunare din fabrica , credeam ca asa sunt ele
cauze posibile : distributie pusa aiurea sau faptul ca axa + comprimare 1 mm nu fac casa buna )
asadar ca sa pot folosi chiulasa ,trebuie sa revin la axa stock .
care e interesat de axa ... facem un pret bun .Attached FilesPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postdat jos chiulasa azi .
am cate o lovitura de la supapa de evacuare pe fiecare piston lovitura e pe fiecare piston . Daca nu stiam ca pistoanele nu au buzunare din fabrica , credeam ca asa sunt ele
cauze posibile : distributie pusa aiurea sau faptul ca axa + comprimare 1 mm nu fac casa buna )
asadar ca sa pot folosi chiulasa ,trebuie sa revin la axa stock .
care e interesat de axa ... facem un pret bun .
tre sa facem un pret bun si la axa mea stok...ti-am zis,asa ca la prietenihttp://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
Comment